UA|RU

LED-екрани - ефективний інструмент для підвищення рівня продажів


 

Одним з ключових показників успішності будь-якого бізнесу є ROI (return on investitions) або, кажучи «зрозумілою мовою», повернення вкладених коштів. З метою підвищення прибутку і, відповідно, окупності бізнес-проекту задіюються різні засоби реклами. Для кожного з яких існує вже свій критерій ROMI, що визначає ефективність саме маркетингових інвестицій. Одним з лідерів за цим показником є ​​світлодіодні табло або екрани, що встановлюються зовні будівель, всередині торгових об'єктів або в інших публічних місцях.

LED-панель - це унікальний засіб реклами, який завдяки своїм особливостям працює набагато ефективніше інших маркетингових інструментів. Вона дозволяє оперативно змінювати повідомлення, що відображаються на ній і завжди звертає на себе увагу. Таке табло не схильне до явища «банерної сліпоти», при якому постійна рекламна інформація в одних і тих же локаціях не викликає інтересу.

Щоб світлодіодний екран сприяв збільшенню одержуваного прибутку необхідно знати, як змусити його працювати в повну силу. Для цього необхідно слідувати перевіреним рекомендаціям:

У всіх на виду

Місце розміщення LED-екрану є важливим фактором, що визначає його корисність. Як при зовнішньому, так і при внутрішньому розташуванні слід забезпечити хорошу видимість панелі з місць найбільш інтенсивного переміщення або перебування людей. Краще, якщо у потенційного клієнта буде можливість затримати свій погляд на табло хоча б на 10 секунд.

Стимулюйте бажання купити

Світлодіодний постер - це те, що говорить вітрина магазину. Інформація, яка відображається на ньому повинна не тільки розповідати про новинки асортименту, а й закликати до участі в розпродажі, акції та розіграші призів. Такий вплив успішно перетворює звичайних перехожих в спонтанних покупців.

Вчасно зроблена пропозиція

Не забувайте про потенційних клієнтів, які дивляться вашу світлодіодну рекламу в даний час. Не секрет, що днем ​​її вивчають домогосподарки і пенсіонери, а ввечері ті, хто повертаються з навчання або роботи. Орієнтуйтеся по часу і по обставинам на конкретну цільову категорію. При цьому враховуйте специфіку вашої діяльності: повідомляйте про миттєві розпродажі або запрошуйте на ланч опівдні.

Емоційне доповнення

Безумовно, реклама повинна бути лаконічною. Однак постарайтеся робити її менш сухою і більш привітною. Покажіть людське обличчя вашого бізнесу: привітайте зі святом, подякуйте за покупку! У зображеннях використовуйте усміхнені обличчя і образи задоволених покупців. Це все сприяє лояльності клієнтів і викличе у них приємні асоціації з вашим закладом. Природно, реальне обслуговування повинно бути відповідним - тільки в цьому випадку клієнт захоче знову прийти саме до вас.

Грамотне використання світлодіодних панелей дозволяє продемонструвати всю силу реклами та її широкі можливості по збільшенню продажів. З їх допомогою ви зарядите свій бізнес новою енергією і зробите його максимально ефективним.

 

Популярні статті

Наші переваги

власне
виробництво

дизайнерсько-
конструкторський
відділ

ретельний
підбір
матеріалів

несемо
відповідальність
за якість продукту

Виконання
робіт по всій
території України

Наші клієнти

Садочок
Болена
WinTech
Bud
Volvo
Золотий вік
Бембі
Geely
Карпатська джерельна
Colin's
Червона Калина
Київстар
PanCake
life:)
Мед-Сервіс
МТС
Сільпо
SKODA Auto