Як замовити вивіску: Інструкція для «ЧАЙНИКІВ»

Дата публікації: 20.05.2020
Дата редагування: 16.04.2024

Чому новачків називають «чайниками»?

Термін «чайник» не має нічого спільного з розумовими здібностями людини, а говорить лише про його недосвідченість в певній області.

Цікавий факт: термін походить з альпінізму. «Чайником», досвідчені альпіністи називають новачка, який вчинив своє перше сходження на вершину гори, та замість облаштування табору, починає фотографуватися в позі, де одна рука впирається в бік, а інша виставляється вгору. Тим самим, його силует сильно схожий на чайник.

Отже, Ви збираєтеся замовити вивіску, але не знаєте, як правильно це зробити? Не вміти або не знати - не соромно. Команда РВК Артлайт цінує Ваш час, тому, ми раді Вам допомогти. Найголовнішою справою нашої рекламно-виробничої компанії – є відмінний результат та задоволений клієнт!

Якщо Ви підприємець, власник магазину, кафе, ресторану або будь-якого іншого закладу, який відвідують клієнти або відвідувачі, перед Вами обов’язково постане питання виготовлення вивіски. Абсолютно кожна компанія прагне створити свій індивідуальний імідж і неповторний стиль. Важливим аспектом у вирішенні цього питання є використання різноманітних рекламних інструментів. Саме від реклами на 90% залежить наскільки ефективними будуть продажі та попит на ваш товар чи послуги. Це незаперечний факт!

Багато підприємців не знають, як і де краще розмістити вивіску, з якого матеріалу її виготовити, зробити світловою чи ні, що можна і що не можна розміщувати на вивісці. Але вони чітко знають і хочуть, щоб вивіска працювала та залучала нових клієнтів!

Як не переплатити, або не замовити дешево і потім в підсумку не платити вдвічі більше...

… від такої купи питань, не дивно, що і розумник відчує себе «чайником».

ДАВАЙТЕ ПО-ПОРЯДКУ.

Крок 1. Місце розташування та орієнтовний розмір

В першу чергу, необхідно визначитися з самою можливістю розміщення рекламної вивіски на обраній будівлі. Дізнайтеся чи потрібен дозвіл, якщо ви не власник будівлі. Розгляньте можливі варіанти установки вивіски на даху будівлі, на стіні, або над входом. Вкажіть бажаний розмір. Обов'язково прикріпіть фото локації, де збираєтеся монтувати вивіску!

Не намагайтеся заощадити на габаритах. Мета вивіски яка? Щоб вона була добре видимою та читабельною! Оцініть та проаналізуйте місце, де плануєте розмістити вивіску. Менеджери нашої компанії, згідно фото та вашого опису зможуть допомогти визначитись з розміром вивіски.

Крок 2. Вид вивіски

Виберіть вид вивіски який вам подобається. Залежно від зовнішнього вигляду і комплектації, бувають світлові і не світлові вивіски, у вигляді світлових коробів або об'ємних букв. Існує варіант, що ви прийдете за одним видом вивіски, але в процесі розмови з менеджером, вирішите обрати зовсім інший. Можливо, навіть два види одночасно. Наприклад, дуже частим та виграшним рішенням є: основна вивіска на фасад і торцевий лайтбокс.

Крок 3. Текст, шрифт і кольорова гама

Придумали назву і текст слогану самостійно? Чудово! Ви, як ніхто інший знаєте та відчуваєте свій продукт. Але з вибором шрифту і кольорів радимо все ж звернутися до дизайнера. Ви можете замовити розробку макету в компанії, що спеціалізується суто на дизайні або у дизайнера-фрілансера. Але також, можливо замовити в рекламно-виробничій компанії, яка і буде виготовляти вивіску. Тим більше, деякі компанії роблять це безкоштовно (за умови виготовлення замовлення).

Зверніть увагу, дизайн макету, розроблений іншим локальним замовником, не завжди враховує технологічні нюанси та особливості led-технологій.

Крок 4. Логотип та брендбук

Для підготовки макету вивіски вас обов’язково запитають про брендбук та логотип.

Логотип – це графічне зображення вашого бренду, продукту або послуги. Для можливості редагування та масштабування без втрати якості, логотип має бути у векторному форматі (.eps, .ai, .cdr, .tiff). Дуже важливий розмір, чим він більший, тим якісніший буде друк. Шрифти, (які у вас в логотипі) повинні бути переведені в криві, тому що вони можуть бути не встановлені на комп'ютері в дизайнера, та файли відкриються із заміною шрифтів.⠀

Брендбук – це документ компанії, який описує концепцію компанії і корпоративний стиль компанії в цілому. Саме там прописані усі фірмові кольори та шрифти вашої компанії. Так, що буде добре, якщо він лежатиме на видному місці.

Отже, вимоги до макету такі:

  • векторні файли - .ai, .eps, .cdr, .tiff
  • розмір оригінальний
  • колірна модель - CMYK
  • всі шрифти переведені в криві
  • роздільна здатність - 150 dpi, для великих розмірів, 3000х6000мм – не менше 72 dpi

Крок 5. Орієнтовний або конкретний бюджет

Ви не знаєте скільки готові витратити на виготовлення вивіски? Це нормально! Менеджер поставить вам ряд уточнюючих питань, що допоможе конкретизувати ваші побажання та підібрати найбільш оптимальний варіант для вашого бізнесу.

А саме:

  1. Вивіска буде зовнішня чи інтер’єрна?
  2.  Світлова чи несвітлова?
  3.  Якщо світлова, які джерела світла та тип підсвічування краще застосувати? 
  4. Чи буде це один вид вивіски або поєднання декількох?

Виходячи з цієї інформації, менеджер зможе назвати приблизну суму.

Ви чітко знаєте, скільки готові заплатити за рекламну конструкцію? Відмінно! Скажіть це менеджеру. Це спростить процес роботи і заощадить час. Уточнюючі питання, які ми зазначили вище, вам всеодно поставлять, щоб зрозуміти, чи відповідають ваші бажання встановленому бюджету.

Пам'ятайте: не буває дешевої зовнішньої реклами, бувають недобросовісні виробники, які можуть економити на якості та товщині матеріалів.

Крок 6. Зробити замовлення

Ви можете надіслати всю інформацію на електронну пошту рекламно-виробничої компанії Артлайт або в форматі онлайн-замовлення, яке знаходиться на кожній сторінці нашого сайту. Далі вам зателефонують. При першому зверненні, обов'язково вкажіть менеджеру всі побажання щодо замовлення. Так компанія-виробник зможе створити макет максимально близько до вашого задуму.

Крок 7. Комерційна пропозиція

Після надання усієї інформації та побажань щодо замовлення, очікуйте на комерційну пропозицію від рекламно-виробничої компанії. Там буде вказано перелік матеріалів, які будуть використані, їх кількість, обсяг та вартість. Якщо хочете бачити з чого буде виготовлена вивіска, наполегливо просіть детальний опис та кошторис. Зверніть увагу!

  • на вид матеріалів; 
  • товщину матеріалів, які використовуються; 
  • фірми-виробники (особливо це стосується світлових елементів);
  •  перелік робіт і додаткових послуг; ціни по кожному пункту.

Крок 8. Підтвердження замовлення.

Після детального вивчення комерційної пропозиції, переходьте до прийняття рішення щодо виготовлення вивіски. Якщо вас все влаштовує, зателефонуйте менеджеру та повідомте, що підтверджуєте замовлення, або він подзвонить вам сам.

Обговоріть з менеджером усі деталі замовлення, питання та зауваження. Вам завжди запропонують найкраще рішення.

Отже, як замовити вивіску і не прогадати?

Співпрацюйте з перевіреними виробниками, такими як РВК Артлайт, та будьте спокійні за результат! 

Хай щастить.