Реклама - це мистецтво нашого тисячоліття і, крім стандартизованих рішень, компанії і бренди нерідко звертаються за авторським дизайном. Над створенням індивідуальних проектів дизайну працює команда фахівців. Ефективність дизайну залежить від його всебічного опрацювання: наявності ключового посилу, актуальності стильового рішення. Сприйняття дизайну завжди суб'єктивно, але при роботі над проектом рішення знаходять професіонали рекламної сфери - дизайнери, маркетологи, соціологи. Не варто «тестувати» макети на вашому оточенні і спиратися на їх оцінки. У кожної людини свій смак, а вам потрібно потрапити в «ядро» аудиторії. Ми знаємо, яка реклама знайде відгук. Тут важливий кожен нюанс - колір, шрифт, графіка, переваги, очікування та соціальний статус аудиторії, на яку розрахована повідомлення та інші аспекти. Непрофесійну роботу видно відразу. Розміщуючи непривабливу, працюючу рекламу, ви кожен день втрачаєте покупців.
Питання ціни хвилює всіх, хто в якийсь момент приймає рішення довіритися дизайнеру, щоб створити індивідуальний стиль, а не шаблонні рішення. Розробка дизайну завжди розраховується опираючись на потреби клієнта. Ціноутворення в індивідуальному дизайні має гнучкий підхід. Наведемо для ознайомлення базові цифри, які застосовуються в нескладних ТЗ.
Ціни наведені з урахуванням ПДВ.
Чим більше дизайнер отримає інформації, тим більше точно він відобразить суть і цінності пропозиції для потрібних клієнтів. Крім маркетингових показників, в оцінці логотипу береться до уваги думка замовника, тому ваш напрям думки допоможе отримати відмінний результат роботи. Розкажіть про ваші уподобання в рекламі, які логотипи є для вас показовими і найбільш вдалими. Яким повинен бути шрифт, які кольори вам подобаються і здаються найбільш підходящими для вашої сфери діяльності, які вітрини і вивіски здаються вам найбільш вдалими. Якщо у компанії є brand book, guide book, або фірмовий стиль - обов'язково надайте файли дизайнеру. Вся реклама повинні бути виконана з урахуванням і застосуванням фірмового стилю. Це працює на запам'ятовуваність і впізнаваність бренду. З брендбуку дизайнер візьме в використання логотип (cdr, ai, pdf), елементи стилю макетів фірмового бланка, візитки. Фахівець також зверне увагу на рекомендації по використанню фірмового стилю, які вказані в супровідному матеріалі. У кожному брендбуці відзначені неприпустимі варіанти розміщення логотипу (на іншому тлі, вивороткой та ін.) - все це буде враховано в роботі. До виїзду заміряють ви можете відправити дизайнеру самостійно зроблені фото фасаду з фронтального ракурсу і під кутом. Поки проводиться технічна підготовка, а бригада робить точні розрахунки, дизайнер зможе думати над ідеями та творчої складової проекту. Для цього не обов'язково знати розмір з точністю до міліметра, але дуже важливо побачити фасад, стилістику будівлі, сусідство інших вивісок. Наявність портфоліо з прикладами робіт, які імпонують замовнику, істотно допомагає дизайнерові створити рішення, яке сподобається замовнику. Це скоротить час пошуку і порадує клієнта швидким і ефективному результатом.
Прості букви і написи виконуються за допомогою нанесення плівки ORACAL (серія 641). Вона характеризується відмінними експлуатаційними характеристиками. Кольори букв в цьому випадку визначаються палітрою готового віяла квітів компанії ORACAL. У нього входить безліч відтінків кожного кольору і, що особливо приємно, є дуже яскраві кольори. Чи не світлова плівка наноситься на світлову основу (короб). З плівки робляться літери, написи, номери телефонів - тобто всі непрозорі елементи. Якщо дизайнерським рішенням передбачено підсвічування всіх елементів, то тоді необхідно вибрати відтінок з світловий плівки ORACAL (серія 8500).
Щоб готова реклама радувала не тільки якісним виконанням, але і красивим, чітким візуалом, при створенні макета необхідно дотримати ряд умов. При замовленні вивіски, у замовника попросять логотип (або інші елементи фірмового стилю) у векторному форматі, а фотографії в растровому і з хорошим дозволом. Що таке векторні і растрові формати зображень і чим вони відрізняються? Векторний формат (найбільш популярні ai, eps, cdr) У векторному форматі зазвичай робляться логотипи і фірмові елементи, які використовуються при оформленні рекламної продукції компанії для впізнаваності бренду. Векторне зображення - це сукупність ліній і форм (окремих векторів), яка записана у файлі в форматі математичних формул. Перевагою даного формату є можливість редагування і масштабування без втрат якості картинки. Говорячи простіше, один наданий логотип буде надрукований в хорошій якості як на невеликому флаєри, так і на величезній вивісці. Якщо векторний файл містить текст, наприклад, назва компанії, його необхідно перевести в «криві». Це дозволить відкривати файл на будь-якому комп'ютері без зміни візуального зображення шрифту. Растровий формат (найбільш популярні jpg, tiff) Як правило, це фотографії. Растр - це сукупність окремих пікселів, в кожному з яких закладена певна інформація (колір і розташування). Ця «мозаїка» являє собою єдину систему, яка формується в картинку на будь-якому носії (екран, папір, вивіска). Якість картинки характеризується кількістю пікселів, розташованих на одному дюймі (в ширину і висоту). Чим більше пікселів на дюйм, тим більше за розміром може бути використано зображення без втрати чіткості. Наприклад, картинки на екрані мають загальноприйнятий стандарт дозволу 72 dpi, тоді як при друку повинні мати розмір 300 dpi.
Зверніть увагу на технічні вимоги до вихідних матеріалів. Тільки в разі їх виконання ми гарантуємо 100% якість зображення. Картинки і фотографії: • Ttiff. Зображення передається в колірній моделі для друку CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Black), співвідношення розміру 1: 1, мінімальне дозвіл - 90 dpi. • Psd. Версія програми Photoshop до CS6 включно, одним шаром, шрифти зображення переведені в растровий формат. • Cdr. У програмі Corel DRAW до 16 версії. Шрифти, що містяться в файлі, переведені в криві, всі об'єкти в видимий режим. У макеті передбачені відступи для друку і позначена рамка зображення. Мінімальна товщина контурів - 2 мм. Контури переведені в об'єкти, або встановлена опція Scale with image (масштабувати із зображенням). Застосовані ефекти переведені в окремі растрові об'єкти. • Ai, eps. Illustrator до версії CS2 включно. Вимоги до макетів аналогічні формату cdr. Переважно векторні файли надсилати у форматі cdr. Щоб бути впевненими в коректному відображенні макета при відкритті файлу, до векторних і растрових макетів необхідно прикріпити prevew файл у форматі jpeg. Це дозволить зіставити відкритий файл із зображенням, яке повинно бути. При друку, кольору фарб відповідають встановленим в файлі показниками. Якщо ви хочете попередньо переконатися в коректності одержуваного кольору, необхідно замовити цветопробу. Ви також можете вказати максимально наближені кольору в Верее плівок ORACAL. Орієнтир допоможе друкареві в роботі. При відсутності кольоропроби друк продукції виробляється на основі вихідних показників файлу, і виконавець не несе відповідальності за відмінність відтінків на екрані і отриманому тиражі. Дотримання авторських прав на зображення гарантується замовником. Якщо ви створюєте дизайн самі, для зручності роботи вашого дизайнера, можна скачати готові шаблони рекламних вивісок.
власне
виробництво
дизайнерсько-
конструкторський
відділ
ретельний
підбір
матеріалів
несемо
відповідальність
за якість продукту
Виконання
робіт по всій
території України