- Українська
- Русский
Імідж та брендування автосалонів - дві взаємопов'язаних дії, які виконують одну функцію - досягнення успіху, шляхом (брендування автосалонів) запам'ятовування назви автосалону.
Перевага такого виду реклами (брендування автосалонів) в тому, що Ви самі регулюєте тривалість і частоту виходу такої реклами, і що за таку рекламу не потрібно платити.
Протягом усього часу розміщення реклами ваш автосалон буде нагадувати тисячам людей про своє існування. Бачити її будуть, як постійні, так і потенційні ваші клієнти.
Рекламно-виробнича компанія «Артлайт» пропонує оригінальну розробку дизайну і не менш оригінальні методи брендування автосалонів:
- аплікація з кольорових плівок;
- повнокольоровий друк;
- друк на перфорованій плівці One way vision;
- повне брендування полікарбонатом;
- повне брендування на ПВХ;
- брендування композитом;
Для брендування автосалонів використовуються світлові об'ємні букви, лайтбокси, акрилайти, фреймлайти.
Вартість брендування автосалонів визначається складністю самого приміщення, кількістю автосалонів, методом брендування, умовами роботи, а також термінами, необхідними для проведення робіт.