- Українська
- Русский
Вересень став напрочуд продуктивним місяцем для робочих поїздок та найяскравіші враження залишила виставка Sign China, яка цьогоріч проходила в Шанхаї з 19 по 21 вересня.
Площа виставки сягала 60 000 квадратних метрів. Це як вісім з половиною футбольних полів. Окрім цього, на ній було представлено 2 000 брендів, які заздалегідь ретельно обирали організатори, адже мета таких виставок — знайти надійних партнерів та розширити географію співпраці.
Для зручності відвідувачів, усю виставкову залу було поділено на шість секторів, серед яких:
Ця виставка стала унікальною можливістю для представників рекламної галузі. Вона дала змогу ознайомитися з новими матеріалами та інноваційними технологіями, які значно скорочують терміни виробництва та покращують якість рекламної продукції.
Окрім цього, кожен з присутніх, міг поспілкуватися про тенденції розвитку рекламної галузі з впровадженням цих технологій та просто поділитися досвідом.
Sign China — це та подія, яку я раджу відвідати кожному, хто прагне розвивати рекламне виробництво в Україні на високому рівні.