Виставка DPES Sign Expo China 2025: чим цього разу здивував Китай

Дата публікації: 24.02.2025
Дата редагування: 06.03.2025
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

З 15 по 17 лютого, керівники компанії Артлайт відвідали виставку ー DPES Sign Expo China 2025, яка за 16 років свого існування стала однією з найвагоміших виставок рекламної продукції в Азії. Цьогоріч місцем її проведення стало китайське місто Гуанчжоу, яке вважається торговим та індустріальним центром Китаю. 

Головною особливістю цьогорічної виставки стало те, що вона проводилася спільно ще з однією потужною виставкою ー DPES Textile Printing & Embroidery Expo, яка вже третій рік поспіль, експонує обладнання для друку на текстилі та вишивці. Таке поєднання сприяло не лише розширенню основних напрямків виставки, але й значно посилило інтерес серед відвідувачів, які вже давно прагнули відкрити нову товарну лінійку, однак боялися ризикувати через відсутність досвіду роботи з технологією чи матеріалами.

Усього виставка налічувала 9 виставкових залів та зайняла площу в 120 000 кв.м. 

  • цифровий друк – новітні УФ-принтери; сольвентний та екосольвентний друк, технології широкоформатного друку;
  • друк на текстилі – технології DTF, DTG, сублімація, шовкографія, термоперенесення;
  • вишивка;
  • гравіювання та лазерна порізка – обладнання для лазерного та механічного гравіювання;
  • світлодіодні технології – рекламна підсвітка, енергозберігаючі рішення;
  • рекламні вивіски – традиційні та цифрові вивіски, новітні матеріали для їх створення;
  • обладнання для виставок – рекламні стенди, лайтбокси, мобільні дисплеї;
  • витратні матеріали – чорнила, плівки, банерні полотна, акрил;
  • технології 3D-друку – використання 3D-принтерів у рекламній індустрії;
  • інтерактивні рішення – цифрові панелі, LED-екрани з динамічним контентом.

Протягом трьох днів, виставку відвідало більше, ніж 50 тис.відвідувачів, для яких виробництво рекламної продукції стало більше, ніж просто професія.

Виставка такого масштабу ー справжня подія у світі рекламної індустрії, яку варто відвідати хоча б один раз, аби зрозуміти, як швидко розвивається галузь, ознайомитися та порівняти між собою інноваційні технології, які вона пропонує.

Останні новини