Основні 4 дизайн-помилки при розробці макету вивіски

Дата публікації: 01.06.2020
Дата редагування: 21.11.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Поширеною помилкою, якої припускаються клієнти при замовленні рекламної вивіски є те, що вони не приділяють достатню увагу її макету та дизайну. Коли мова йде про вибір шрифтів і розмірів, інтервалів і навіть кольорів, клієнти часто думають: "це просто вивіска, це не має значення".

Заголовок

Вони помиляються. Це має значення – насправді це дуже важливо! Але ви не зробите цю помилку. Ми збираємося поділитися з вами тим, як зробити вивіску добре помітною та точно цікавою.

ПОМИЛКИ В ДИЗАЙНІ ВИВІСКИ ТА ПОРАДИ ЯК ЇХ УНИКНУТИ

Дизайн-помилка №1: Незрозуміле повідомлення вивіски

Ваша аудиторія відразу повинна розуміти, який типом бізнесу ви займаєтеся. Задумайтесь, чи є достатньо ясним повідомлення, яке несе ваша вивіска. Чи очевидно, що ви пропонуєте? Не вкладайте інвестиції та ресурси в рекламний знак, який не працює на вас! Додавання опису або слогану під логотипом або графікою є безцінним. Використовуйте це! Пам'ятайте, що вивіска є вашою цілодобовою рекламою, тому переконайтеся, що вона робить саме те, що вам потрібно!

Дизайн-помилка №2: Вибір нечитабельного стилю шрифту

Певні шрифти (і ефекти) чудово підходять для візитних карток та інших маркетингових інструментів, але можуть абсолютно не підходити для вивіски та навіть можуть суттєво зменшити її ефективність. Переконайтеся, що ваш вибір шрифту підходить до розміру та стилю вивіски, яку ви створили. На одному рекламному знакові не повинно бути більше двох шрифтів. Якщо ви використовуєте надто багато шрифтів, буде важко читати. Зверніть увагу, що на читабельність та запам’ятовуваність вивіски також впливає наскільки професійно розміщені (приклеєні, монтовані) букви згідно шрифту.

Дизайн-помилка №3: Використання тільки верхнього регістру

Робили так? Більшість думає, що використання усіх літер через CapsLock зробить ваше повідомлення більш розбірливим, але насправді, стосовно вивісок це не завжди працює. Людина в автомобілі, проїжджаючи повз вивіску має 2-3 секунди, щоб прочитати ваше повідомлення. Спростіть цю задачу для неї, мінімізуючи використання заголовків. Крім того, візуальні тести науково підтвердили, що поєднання текстів верхнього та нижнього регістру є більш розбірливим з відстані, ніж лише верхнього. Можете довіряти нам - це науково доведено!

Дизайн-помилка №4: Неправильна комбінація кольорів

Дослідження показують, що додавання додаткового кольору покращує утримання читача на 78%, тому, під час розробки вивіски, обов'язково використовуйте яскраві кольори, грайте на контрастах. Використовуйте темний фон з більш світлим кольором напису або навпаки. Контрастні кольори різко збільшують читабельність з відстані. Якщо ви цього не зробите, текст і фон вашої вивіски будуть зливатися, і здалеку будуть виглядати ще більш нерозбірливими.

Це лише деякі помилки, яких потрібно уникати, коли мова йде про оформлення вивіски. Кінцевою метою є розробка дизайну, який буде працювати на вас, а не проти вас. Отже, переконайтеся, що ви грамотно та стратегічно формулюєте запит та обмін повідомленнями при розробці макету. У довгостроковій перспективі переваги набагато перевищать витрачений час!

Рекламна вивіска – це ефективний маркетинговий інструмент, за умови, що вона створена досвідченими фахівцями згідно правил. Пропонуємо також прислухатися до рекомендацій рекламних професіоналів РВК Артлайт, які ми підготували спеціально для вас у статті на тему: 11 правил для створення правильної вивіски.