Ідеї ефективного застосування світлодіодних біжучих стрічок в торгівлі та ресторанному бізнесі

Дата публікації: 16.10.2019
Дата редагування: 20.04.2024

Існує багато ефективних і цікавих способів залучення інтересу клієнтів за допомогою світлодіодної біжучої стрічки. Про них ми розповімо в цій статті.

ЯСКРАВА LED-ВИВІСКА, ЩО ЗАКЛИКАЄ В РЕСТОРАН

При високій щільності розміщення ресторанів і барів в мегаполісі важливо привернути увагу потенційного клієнта і посприяти його вибору в вашу користь. Вирішити це завдання можна за допомогою LED-екрана. Такая вивіска-покажчик має чимало переваг:

Помітність. Яскраво палаючі світлодіоди добре видно навіть вдень, особливо якщо вони відображають картинку, що динамічно змінюється. Вночі ж така ілюмінація сама по собі притягує погляди перехожих, викликаючи у них непідробний інтерес.

Інформативний дизайн. Графічні можливості світлодіодної матриці, аналогічної екрану телевізора, дозволяють використовувати її для показу барвистих ілюстрацій до меню. Виділивши зображення фірмових страв із зазначенням інгредієнтів, ви обов'язково зацікавите всіх, що проходять повз. Яскраві картинки, що залишилися в зоровій пам'яті перехожих, ще довгий час будуть нагадувати їм про вашу пропозицію.

ЯСКРАВА LED-ВИВІСКА, ЩО ЗАКЛИКАЄ В РЕСТОРАН

Своєчасні пропозиції. Важливою перевагою світлодіодних біжучих стрічок є можливість миттєво змінювати зображення відповідно до заданої програми. Інформаційне наповнення може залежати від дня тижня або бути прив'язаним до конкретних подій протягом доби. Запрошуйте на ранкову каву, бізнес ланч або презентацію нових страв. А якщо раптом піде дощ, своєчасне запрошення на глінтвейн напевно зацікавить багатьох потенційних клієнтів.

СВІТЛОДІОДНИЙ ДВИГУН ТОРГІВЛІ

Не менш ефективно світлодіодні табло використовується для збільшення обсягів продажів в торгових закладах. Вони хоч і обходяться магазину в деяку суму, але вона з лишком компенсується залученням нових покупців і зростаючим прибутком.

  1. Привабливий - значить прибутковий. Яскрава вивіска - це обличчя будь-якого магазину. Вона цілодобово звертає на себе увагу відвідувачів і спонукає у них початкове бажання зробити якусь покупку саме тут. Якщо при цьому покупці залишаться задоволені, то вони знову будуть приходити до вас, збільшуючи в підсумку продажі на 15-20%.
  2. Просто, швидко, оперативно. Світлодіодні рекламні табло можуть складатися з одного або декількох блоків (внутрішніх, зовнішніх). Всі вони обслуговуються за допомогою нескладного безкоштовного програмного забезпечення, яке дозволяє своєчасно вносити будь-які зміни або виводити актуальну інформацію про акції, знижки і ціни за заданою програмою.
  3. Вигідне вкладення в рекламу. Існує кілька типів світлодіодних вивісок, що відрізняються розмірами, типом передачі кольору (монохромні і RGB-матриці), а також способом управління зображенням. Це дозволяє вибрати модульні табло за прийнятною ціною, і отримувати вигоду від їх використання. При цьому LED-елементи прослужать вам близько 6 років, а їх електроспоживання буде мінімальним. За цей час специфіка вашої діяльності може змінитися, але на функціональності біжучої стрічки це не позначиться - вона завжди буде відображати тільки те, що ви побажаєте.

НА ЩО ЗДАТНЕ СВІТЛОВЕ ТАБЛО?

Секрет ефективності світлодіодних біжучих стрічок обумовлений привабливістю відображення інформації та способами її динамічної подачі:

  • Звичайна біжуча стрічка; 
  • Вертикальна прокрутка; 
  • Посторінковий вивід; 
  • Біжучий або друкований символ; 
  • Графічний режим.
НА ЩО ЗДАТНЕ СВІТЛОВЕ ТАБЛО?

Ці інструменти сприяють тому, щоб людина затримала увагу на одній точці і потім, не відриваючи погляд, за пару секунд отримала повний обсяг рекламної інформації. Причому, в наступний момент часу на табло можна виводити вже чергову маркетингову пропозицію, розраховану на інтереси іншої категорії покупців.

СТАТИСТИКА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ LED-РЕКЛАМИ

У порівнянні з іншими засобами реклами, розміщеними на вулиці і всередині приміщень, світлодіодна біжуча стрічка має ряд незаперечних переваг:

  • За статистикою світлова LED-панель з динамічно мінливим зображенням майже в 10 разів помітніша інших статичних вивісок, постерів, білбордів (навіть якщо вони перевищують її за розміром).
  •  Візуальна запам'ятовуваність маркетингової пропозиції збільшується на 20%, при цьому засвоюється до 85% викладеної в ньому інформації. Також в 1,5 рази краще запам'ятовується місце розташування, де працює LED-реклама. 
  • Під впливом яскравої біжучої стрічки кількість відвідувачів збільшується на 10-50%, при цьому ймовірність здійснення ними покупки збільшується в 1,3 рази.

Практика показує, що магазини, які використовують світлодіодні табло з біжучою інформацією обходять своїх конкурентів по важливим економічним показникам, що визначають прибуток підприємства: кількість відвідувачів і покупців, товарообіг, зниження втрат від списання продукції, обсяги продажів.

Таким чином сучасні світлодіодні біжучі стрічки дозволяють з мінімальними витратами охопити ефективною рекламою всі категорії потенційних клієнтів і в підсумку збільшити прибуток від торгової та сервісної діяльності.