- Українська
- Русский
Існує багато ефективних і цікавих способів залучення інтересу клієнтів за допомогою світлодіодної біжучої стрічки. Про них ми розповімо в цій статті.
При високій щільності розміщення ресторанів і барів в мегаполісі важливо привернути увагу потенційного клієнта і посприяти його вибору в вашу користь. Вирішити це завдання можна за допомогою LED-екрана. Такая вивіска-покажчик має чимало переваг:
Помітність. Яскраво палаючі світлодіоди добре видно навіть вдень, особливо якщо вони відображають картинку, що динамічно змінюється. Вночі ж така ілюмінація сама по собі притягує погляди перехожих, викликаючи у них непідробний інтерес.
Інформативний дизайн. Графічні можливості світлодіодної матриці, аналогічної екрану телевізора, дозволяють використовувати її для показу барвистих ілюстрацій до меню. Виділивши зображення фірмових страв із зазначенням інгредієнтів, ви обов'язково зацікавите всіх, що проходять повз. Яскраві картинки, що залишилися в зоровій пам'яті перехожих, ще довгий час будуть нагадувати їм про вашу пропозицію.
Своєчасні пропозиції. Важливою перевагою світлодіодних біжучих стрічок є можливість миттєво змінювати зображення відповідно до заданої програми. Інформаційне наповнення може залежати від дня тижня або бути прив'язаним до конкретних подій протягом доби. Запрошуйте на ранкову каву, бізнес ланч або презентацію нових страв. А якщо раптом піде дощ, своєчасне запрошення на глінтвейн напевно зацікавить багатьох потенційних клієнтів.
Не менш ефективно світлодіодні табло використовується для збільшення обсягів продажів в торгових закладах. Вони хоч і обходяться магазину в деяку суму, але вона з лишком компенсується залученням нових покупців і зростаючим прибутком.
Секрет ефективності світлодіодних біжучих стрічок обумовлений привабливістю відображення інформації та способами її динамічної подачі:
Ці інструменти сприяють тому, щоб людина затримала увагу на одній точці і потім, не відриваючи погляд, за пару секунд отримала повний обсяг рекламної інформації. Причому, в наступний момент часу на табло можна виводити вже чергову маркетингову пропозицію, розраховану на інтереси іншої категорії покупців.
У порівнянні з іншими засобами реклами, розміщеними на вулиці і всередині приміщень, світлодіодна біжуча стрічка має ряд незаперечних переваг:
Практика показує, що магазини, які використовують світлодіодні табло з біжучою інформацією обходять своїх конкурентів по важливим економічним показникам, що визначають прибуток підприємства: кількість відвідувачів і покупців, товарообіг, зниження втрат від списання продукції, обсяги продажів.
Таким чином сучасні світлодіодні біжучі стрічки дозволяють з мінімальними витратами охопити ефективною рекламою всі категорії потенційних клієнтів і в підсумку збільшити прибуток від торгової та сервісної діяльності.