- Українська
- Русский
Прийнявши рішення використовувати світлодіодну вивіску для рекламних або інформаційних цілей, необхідно визначитися з її параметрами.
Від правильного вибору способу подачі зображення, розміру панелі і колірного типу світлодіодів і буде залежати ефективність використання LED-екрану. Ми пропонуємо прості рекомендації, які допоможуть розібратися в особливостях біжучих стрічок.
В сучасних світлових табло найчастіше використовуються яскраві світлодіоди чотирьох типів: червоні (R), зелені (G), сині (B) і білі. Тому існують одноколірні панелі і матриці з RGB елементами, здатні відображати будь-які відтінки. При цьому:
Розмір панелі з біжучою стрічкою визначається двома факторами: місцем її розташування і способом відображення інформації. Логічно, що табло повинно міститися в тому місці, де ви плануєте його встановлювати - це визначає його максимальні габарити.
Але є ще обмеження щодо мінімального розміру, які розраховуються виходячи з умови роздільної здатності світлодіодного блоку, здатного вмістити 8 символів на панелі розмірами 100х24 см. Такі букви будуть добре читатися з відстані до 30 м. Для дистанції 80 м висота символів повинна бути близько 40 см, а для далекого огляду (від 150 м) біжуча стрічка робиться висотою не менше 60 см. Не варто забувати про те, що на світлодіодному табло може одночасно відображатися кілька рядків. Наприклад, можна виділити верхню частину під статичну вивіску з назвою вашого закладу, а нижче давати змінну інформацію з режимом роботи та маркетинговою пропозицією. До тексту можна додати візуальні ефекти, зображення або відео, якщо це дозволяє площа панелі і її технічні характеристики. Тому краще спочатку зробити масштабований ескіз з розмірами, розбити його на логічні зони і визначити текст (або зображення) для кожної з них. При цьому не забувайте про читабельність інформації для різних умов розміщення табло.
Але не варто думати, що, розбивши LED-вивіску на кілька зон і розмістивши на ній більше інформації, ви отримаєте ефект від реклами. Такий хід, особливо при застосуванні до невеликих табло, призводить до зменшення розмірів шрифту, що погіршує його читабельність і знижує якість відображення. Так само, пропонуючи споживачеві одночасно кілька повідомлень, ви ускладнюєте йому сприйняття і запам'ятовування інформації. Краще, якщо вона буде подаватися по черзі, окремими великими блоками, швидко, але дозовано. Погляд потенційного клієнта обов'язково зачепиться за цікаву йому пропозицію, і це забезпечить ефективність роботи такої реклами.
Розміщення біжучої стрічки - не менш складна задача. Не факт, що наявний у вашому розпорядженні найбільш вільний простір буде оптимальним місцем для світлодіодної реклами. Важливо, щоб вона не просто добре була видна більшій кількості людей, а найприроднішим чином потрапляла їм на очі. Світлове табло, розміщене на даху багатоповерхівки, розглядати незручно. А якщо його повісити відразу за рогом будинку - часу на вивчення інформації буде недостатньо.
Тому місце монтажу LED-вивіски визначається з урахуванням розташованих поруч шляхів переміщення людей. Вивчіть ці потоки, подивіться, де людині буде зручно затримати погляд на вашій рекламі протягом 10 секунд. Проаналізуйте кілька варіантів розміщення біжучої стрічки і виберіть оптимальний.
Скориставшись нашими рекомендаціями щодо вибору та встановлення світлодіодного табло з біжучою інформацією, ви забезпечите собі максимальну ефективність такої реклами і напевно отримаєте від цього додаткову фінансову вигоду.