Брендинг - це більше, ніж просто логотипи та кольори...

Дата публікації: 30.06.2020
Дата редагування: 24.04.2024

Дуже часто, в погоні за крутим логотипом, яскравими кольорами та складними шрифтами більшість власників бізнесу забувають про те, що стосується брендингу. Але, ваша корпоративна культура така ж важлива, як і інші компоненти вашого бренду.

Відчуття вашого бізнесу мають здатність впливати на клієнтів, не менше ніж його зовнішній вигляд!

ПЕРШ ЗА ВСЕ НЕОБХІДНО ВИРІШИТИ, ХТО ВИ.

Веселий, життєрадісний магазин або вишуканий, елегантний бутік? Професійна фірма чи креативне агентство? І яке ваше середовище - "повільна, невимушена атмосфера" або "швидкий, енергійний темп"? Вам важливо визначити хто ви. Чому? Розуміючи сутність та відтінки характеру свого бренду, ви можете тим самим залучати потрібних вам клієнтів. Коли люди розуміють бренд, а тим більше знаходять у ньому відображення своїх цінностей, вони стають надзвичайно лояльними до нього.

Наприклад, магазини з продажу екологічних продуктів обирають цінителі здорового харчування, спортсмени та мами. Клієнти з відмінним почуттям гумору та оптимістичним поглядом на життя майже напевно оберуть молоде новаторське рекламне агентство, а власники-консерватори – зроблять вибір на користь багаторічного досвіду на ринку.

ПОБУДУЙТЕ АТМОСФЕРУ НАВКОЛО БРЕНДУ.

Визначивши "індивідуальність" свого бренду, побудуйте взаємозв'язок кожного рішення, яке дає ваш бізнес, з ним: сервісні пропозиції, унікальність послуги, основні функції продукту, рекомендації, співпраця. Те, що може працювати в одному середовищі, може бути абсолютно неробочим в іншому. Атмосфера, яку створює ваш бренд може приваблювати одного клієнта, та повністю розчарувати іншого. Отже, будуйте її відповідно до цільової аудиторії. Приємний, здоровий, енергійний персонал спа-салону або студії йоги, м'яке освітлення, розслаблююча музика та безкоштовний зелений чай будуть ідеальним середовищем для відображення вашого ідеального клієнта.

Крім того, пропонувати типи продуктів та послуг, які найкраще демонструють ваш бренд та культуру, також є гарною стратегією. Створюючи спеціальні пропозиції та продажі того, що є унікальним для вас, ви, тим самим створюєте пропозиції, які зацікавлять ваших потенційних клієнтів. Горіть своїми ідеями, щоб запалити ними інтерес в очах своїх клієнтів.

Отже, тепер ви бачите, що культура бренду не тільки важлива, але й дуже ефективна для залучення якісного органічного трафіку, який в перспективі стає постійними клієнтами!

РЕКЛАМУЙТЕ ТЕ, ЩО ВИ СТВОРИЛИ.

Коли ви вирішите, ким є ваш бренд, і побудуєте навколо нього цільове повідомлення, яке розкриває його цінність, логотип та інші маркетингові інструменти, дайте знати ринку! Жоден бізнес не може вижити без маркетингу, і наскільки критично ви оціните свій бренд, настільки вдало зможете його продати. Ваші маркетингові інструменти повинні відповідати вашій культурі! Якщо ваша культура весела та енергійна, контент та графіка вашого веб-сайту, профілі соціальних мереж та ваша реклама також повинні бути у відповідному стилі. Знаходити відображення в кольорах та зображеннях, які виражають зовнішній вигляд вашого бізнесу. Стиль, дизайн, матеріали та форма ваших рекламних інструментів повинні відображати ваш бренд та культуру. Ідеальний варіант – якісне та професійне виконання вашого логотипу на вивісці закладу. Головна ціль полягає в тому, щоб побудувати чітку стратегію у всьому, що ви робите – від визначення цінності вашого бренду до навмисного його вираження за допомогою маркетингових інструментів. Це все працює тільки разом. І чим краще ви організуєте даний процес, тим більше ваших ідеальних клієнтів сконтактують з вами!