Перш ніж замовити вивіску, плануйте...

Дата публікації: 03.06.2020
Дата редагування: 02.05.2024

Рекламна вивіска є дуже впливовим засобом спілкування вашого бізнесу з вашими потенційними клієнтами. Вона говорить про вас цілодобово! Отже, не розміщуйте вивіску, попередньо не приділивши для неї достатньої уваги. Потрібно витратити деякий час на етапі планування, щоб бути впевненим, що ваша реклама успішно зробить усе те, що потрібно для вашого бізнесу.

ОСЬ ЯК СТВОРИТИ РЕКЛАМНУ ВИВІСКУ ВІД ПОЧАТКУ ДО КІНЦЯ:

Визначте ціль для вашої вивіски.

Звучить елементарно, але насправді це не так. Що саме вивіска має зробити для вас? Додати драйву чи збільшити трафік? Інформувати клієнтів? Задавати їм напрямок? Посилити бренд? Визначитеся з ціллю вивіски. Тільки тоді ви зможете стратегічно спроектувати її для роботи на вас..

Визначте як і де ви можете встановити вивіску.

Монтаж часто визначає матеріал і розмір, тому ви повинні визначити цей фронт робіт. Це буде внутрішня чи зовнішня вивіска? Чи буде вона з підсвічуванням? Як буде вона змонтована: на фасаді будівлі, на кронштейні або на стіні? Скільки дірок буде потрібно? Прийнявши рішення про монтаж, ви зможете попередньо повідомити про те, яке обладнання потрібно буде замовити або придбати.

Визначте матеріали.

Коли ви вирішите, як вивіска буде монтуватися, ви зможете вибрати матеріал. Чому? Оскільки деякі матеріали відмінно підходять для розміщення на вулиці, а інші абсолютно не підходять. Отже, вирішуйте, які матеріали будуть найкращими для вашого випадку. Які матеріали відповідають вашому бюджету? Які найбільш гармонійно пасуватимуть до фасаду будівлі? Наприклад, звичайна плоска вивіска з композиту буде виготовлена швидше, а об’ємні букви з акрилу, металу чи дерева однозначно довше. Розглянемо всі ваші варіанти!

Визначте специфіку виробництва.

Після вибору матеріалу, розгляньте технічні характеристики вивіски, які потрібно узгодити з компанією-виробником. Вам потрібні дірки? Якщо так, то де їх треба просвердлити? Ви хочете, щоб кути були квадратними або заокругленими, чи можливо ваша вивіска індивідуальної форми? Якщо це металевий знак, потрібно визначитись з покриттям. Надайте повну інформацію менеджеру, щоб уникнути виробничих похибок в процесі створення вивіски, а також сформувати її точну вартість.

Виберіть найбільш впливове повідомлення.

Після того, як всі деталі виготовлення узгоджені, ви можете розпочати проектування вивіски. І, повірте, дизайн вивіски починається не з вибору графіки, а з формулювання влучного повідомлення! Хто ви і яка ваша ціль? Що б ви хотіли сказати своїм клієнтам? Як вони сприйматимуть вашу вивіску? Створіть особливе повідомлення та переконайтеся, що воно є зрозумілим, лаконічним та послідовним. Рекламна вивіска є найбільш ефективною, коли вона своїм посилом попадає прямо в точку!

Виберіть графіку.

Тепер, коли у вас є чітке повідомлення, ви можете підкреслити це графікою. Грамотно підібрана графіка додає візуального інтересу і збільшує помітність вашої вивіски! Отже, обирайте лише якісні зображення, які не лише доповнять ваше повідомлення і працюватимуть разом, але і точно зацікавлять ваш цільовий ринок. Шукайте сміливі кольори та зображення, які резонують з вашими потенційними клієнтами - вони принесуть вам найбільший прибуток.

Підготуйте оригінальні файли зображень логотипу.

Незалежно від наявності завершеного дизайну чи просто візуалізації графічного зображення вашої вивіски, готовим до друку чи виготовлення вважається макет, що не потребує ніяких додаткових дизайнерських робіт для підвищення якості. Переконайтеся, що ви надали менеджеру оригінальні файли зображень логотипу (найбільш поширені файли Photoshop, InDesign та Illustrator), векторні зображення в інших форматах або надзвичайно високоякісні растрові зображення. Від цього залежить яке враження створюватиме ваша вивіска.

Отримайте іншу незалежну думку.

Нарешті, коли створення макету вивіски буде завершено, попросіть когось ще раз на неї подивитися, перш ніж запустити у виробництво. Найкраще, якщо це буде незалежна думка особи, яка не приймає участь в проекті, нехай погляне на знаки пунктуації, орфографії, інтервали, кольори тощо. Інколи, конструктивна критика на проміжному етапі сприяє відмінному результату в кінці роботи.

Це все про те, як спланувати, створити та ефективно виготовити власну вивіску від початку до кінця! Пам'ятайте, що рекламні вивіски є тихими продавцями, які постійно працюють на вас. Переконайтеся, що ваша вивіска читається так, як ви цього хочете, і робить те, що має робити. Коли усі етапи розробки та виготовлення виконано правильно, рекламний знак може бути досить ефективним. Таким чином, ваш час, зусилля та кошти, спрямовані на його успішну розробку швидко окупляться і принесуть додатковий прибуток!