- Українська
- Русский
Листовий акрил - матеріал, без якого неможливо собі уявити сучасну зовнішню і інтер'єрну рекламу. Це синтезований термопластичний поліметилметакрилат (PMMA) відомий більшості людей як оргскло, яке так само називають по імені виробляють його компаній: Altuglas, Akrylon, Plexiglas, Polycryl.
У рекламі використовують листи акрилу товщиною від 1,5 до 25 мм. Цей матеріал пропонується в широкій кольоровій гамі і при цьому може мати різну ступінь прозорості або здатність розсіювати світло.
За способом виготовлення розрізняють два типи листового акрилу: литий і екструдований. Технологія лиття передбачає розміщення пластичного мономера між двома скляними площинами, розміщеними на певній відстані. Після охолодження полімер твердне і витягується. При екструзійній технології гранульований акрил розплавляється, видавлюється через калібровану щілину і потім охолоджується.
Акрилові листи, отримані в різний спосіб, зовні майже не відрізняються. Але за якісними характеристиками між ними є істотна різниця:
Для використання в рекламних конструкціях виготовляють полімерне скло стійке до абразивів і подряпин, а також акрилові листи з декоративними покриттями, що забезпечують естетичну привабливість:
Удосконалення технології виготовлення акрилового скла забезпечило цього матеріалу масу переваг:
Незважаючи на масу переваг, акрил має деякі властивості, які варто враховувати при його використанні:
Фахівці, які відмінно знають особливості різних видів листового акрилу успішно застосовують цей матеріал при виготовленні яскравих, привабливих і надійних рекламних конструкцій. З кольорового і прозорого оргскла роблять лайтбокси, сітілайти, об'ємні букви, стенди, куточки споживача, вказівники та елементи торгового обладнання (підставки, компоненти вітрин). Все це ефективні маркетингові засоби, що дозволяють залучити нових клієнтів і збільшити прибуток від реалізації товарів або послуг.