Ефективність застосування світлодіодної продукції в рекламних цілях

Дата публікації: 15.10.2019
Дата редагування: 25.04.2024

Світлодіодне табло – це складна модульна конструкція, що складається з LED матриці і електронних пристроїв контролю та розподілу сигналів, що видаються програмним забезпеченням. Його основне і єдине призначення - відображення графічної або текстової інформації. Але, незважаючи на вузькопрофільність такого пристрою, йому знайшлося широке застосування в різних сферах діяльності. Одним з основних напрямків використання світлодіодного табло є реклама з метою просування бренду, товарів або послуг.

Заголовок

LED-табло, що працює за принципом екрану телевізора або смартфона, може успішно вирішувати будь-які завдання по відображенню картинок і відеопотоку. Оскільки зараз всілякі пристрої з екранами служать для створення комфорту, то і світлодіодні рекламні щити викликають позитивні асоціації. Це означає, що відображена на них інформація буде позитивно сприйнята і дасть імпульс для певних дій.

Яскраве і барвисте зображення на LED-панелі завжди привертає увагу і формує реальний інтерес у потенційних клієнтів або покупців. За рахунок цього використання світлодіодних екранів забезпечує ефективність маркетингових заходів, підвищення конкурентоспроможності та зростання прибутку. Придбання світлового табло - це вигідна інвестиція в обладнання, яке має тривалий термін служби і легко переналаштовується на рішення різних рекламних завдань.

МОЖЛИВОСТІ ОХОПЛЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Модульні світлодіодні панелі можуть об'єднуватися в один великий рекламний щит, добре видний всім здалеку, або працювати як кілька окремих невеликих екранів, які представляють різноманітну (або повторювану) інформацію, яка звертає на себе увагу людей, що проходять повз, і є зручною до сприйняття з близької відстані. LED рекламу завжди можна розташувати так, щоб вона одночасно впливала на максимально можливу кількість людей.

МОЖЛИВОСТІ ОХОПЛЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Зазвичай працюють такі екрани цілодобово, але навіть якщо врахувати, що основний потік людей проходить повз них з ранку до пізнього вечора, ми отримаємо значну кількість людей, які протягом тільки одного дня потрапляють під вплив світлової реклами. Ця цифра коливається від декількох до десятків тисяч чоловік, в залежності від населеності району, а також завантаженості пішохідного і транспортного трафіку. Якийсь відсоток людей обов'язково зацікавиться і скористається побаченою маркетинговою пропозицією, що в підсумку забезпечить рекламодавцю додатковий прибуток і повністю компенсує витрати на придбання та експлуатацію світлодіодних табло.