LED-екрани - ефективний інструмент для підвищення рівня продажів

Дата публікації: 25.12.2019
Дата редагування: 03.05.2024

Одним з ключових показників успішності будь-якого бізнесу є ROI (return on investitions) або, кажучи «зрозумілою мовою», повернення вкладених коштів. З метою підвищення прибутку і, відповідно, окупності бізнес-проекту задіюються різні засоби реклами. Для кожного з яких існує вже свій критерій ROMI, що визначає ефективність саме маркетингових інвестицій. Одним з лідерів за цим показником є ​​світлодіодні табло або екрани, що встановлюються зовні будівель, всередині торгових об'єктів або в інших публічних місцях.

LED-панель - це унікальний засіб реклами, який завдяки своїм особливостям працює набагато ефективніше інших маркетингових інструментів. Вона дозволяє оперативно змінювати повідомлення, що відображаються на ній і завжди звертає на себе увагу. Таке табло не схильне до явища «банерної сліпоти», при якому постійна рекламна інформація в одних і тих же локаціях не викликає інтересу.

Щоб світлодіодний екран сприяв збільшенню одержуваного прибутку необхідно знати, як змусити його працювати в повну силу. Для цього необхідно слідувати перевіреним рекомендаціям:

У ВСІХ НА ВИДУ

Місце розміщення LED-екрану є важливим фактором, що визначає його корисність. Як при зовнішньому, так і при внутрішньому розташуванні слід забезпечити хорошу видимість панелі з місць найбільш інтенсивного переміщення або перебування людей. Краще, якщо у потенційного клієнта буде можливість затримати свій погляд на табло хоча б на 10 секунд.

СТИМУЛЮЙТЕ БАЖАННЯ КУПИТИ

Світлодіодний постер - це те, що говорить вітрина магазину. Інформація, яка відображається на ньому повинна не тільки розповідати про новинки асортименту, а й закликати до участі в розпродажі, акції та розіграші призів. Такий вплив успішно перетворює звичайних перехожих в спонтанних покупців.

ВЧАСНО ЗРОБЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ

Не забувайте про потенційних клієнтів, які дивляться вашу світлодіодну рекламу в даний час. Не секрет, що днем ​​її вивчають домогосподарки і пенсіонери, а ввечері ті, хто повертаються з навчання або роботи. Орієнтуйтеся по часу і по обставинам на конкретну цільову категорію. При цьому враховуйте специфіку вашої діяльності: повідомляйте про миттєві розпродажі або запрошуйте на ланч опівдні.

ЕМОЦІЙНЕ ДОПОВНЕННЯ

Безумовно, реклама повинна бути лаконічною. Однак постарайтеся робити її менш сухою і більш привітною. Покажіть людське обличчя вашого бізнесу: привітайте зі святом, подякуйте за покупку! У зображеннях використовуйте усміхнені обличчя і образи задоволених покупців. Це все сприяє лояльності клієнтів і викличе у них приємні асоціації з вашим закладом. Природно, реальне обслуговування повинно бути відповідним - тільки в цьому випадку клієнт захоче знову прийти саме до вас.

Грамотне використання світлодіодних панелей дозволяє продемонструвати всю силу реклами та її широкі можливості по збільшенню продажів. З їх допомогою ви зарядите свій бізнес новою енергією і зробите його максимально ефективним