UA|RU

Світлодіодні екрани для вулиці: переваги перед іншими видами зовнішнього рекламування


Рекламна продукція має повсюдне поширення: газети, журнали, телепередачі і Інтернет. Вони приносять бажану популярність компаніям-виробникам і кінцевим споживачам. Ефективність реклами залежить від яскравості її змісту. Рекламодавці усього світу намагаються не нехтувати досягненнями техніки, використовуючи інноваційні рішення в свою користь.

Електронне табло для вулиці від якісних виробників РВК «Артлайт» є прикладом вдалого використання технологічних новинок в рекламному бізнесі.

Autdoor світлодіодний LED дисплей

Причини високої популярності LED-екранів

Причинами наростаючої  популярності LED-екранів вважаються:

  • Якісна передача зображення, що транслюється. Чіткість і динамічність - головні критерії новітніх екранів на світлодіодах;
  • Цілодобова робота пристрою;
  • Пошкодження певної частини екрану не припиняє повну роботу конструкції і не веде до її відключення;
  • Можливість розміщення дисплея будь-яких розмірів під конкретне місце і застосування. Ширина панелі не залежить від його висоти;
  • Тривалий експлуатаційний термін використання;
  • Довговічність кожного світлодіода з високим захистом від поганих погодних умов;
  • Збільшення аудиторії потенційних покупців завдяки правильному розміщенню конструкції (центральні сквери, алеї або місця масового скупчення людей);
  • Швидка окупність (до 6 місяців);
  • Сучасність і динамічність виробу.

Розміщення LED-екранів для вуличної реклами вимагає отримання обов'язкового схвалення органів місцевого управління.

Вуличний світлодіодний LED екран

Шість переваг світлодіодного екрана

Використання LED-дисплеїв - перспективний напрямок, підтверджений кожним оглядом поширених і ефективних методів реклами. Навіть недороге обладнання характеризується шістьма перевагами, що дозволяють власнику конструкції домогтися високих результатів у боротьбі за покупця:

  1. Висока ефективність;
  2. Надійність;
  3. Економічність;
  4. Максимальне охоплення аудиторії;
  5. Багатофункціональність;
  6. Гарантія повернення грошових коштів.

Нетривалий, 5 хвилинний ролик транслюється до 275 разів на добу. Ефективність досягається шляхом установки динамічного носія, видимого цілодобово. Видима картинка не відштовхує пішоходів і не викликає роздратування. Під час очікування автобуса або маршрутки, перегляд ролика заповнює вільний час з максимальною користю.

Світлодіодні дисплеї для зовнішнього розміщення мають високий рівень захисту від вологи, бруду і температурних перепадів, а також від зовнішніх пошкоджень. У разі пошкодження, дисплей продовжує функціонувати. Така функція відсутня у паперових вивісок і листівок, що приходять в непридатність від погодних умов і вандалізму.

Екран не вимагає постійної зміни в порівнянні з плакатами, білбордами, роллерами або постерами, розміщених в маршрутках і автобусах. Яскравість носія гарантована через 100 тис. годин безперервної роботи, що сприяє збереженню фінансових ресурсів.

Максимальне охоплення аудиторії досягається завдяки оригінальності зовнішнього стилю світлодіодного пристрою. Великий екран помітний всім без винятку навколишнім на вулиці людям (перехожим, водіям). Реклама на екрані великого формату трансформує зовнішній телевізор в кращий спосіб передачі даних.

Вкладені кошти, витрачені на покупку світлодіодного екрана, почнуть повертатися через півроку. Це говорить про високу швидкість окупності вкладених інвестицій. Гарантований дохід рекламодавців на добу високий (охоплення потенційної аудиторії покупців до 95%).

Використання LED-екранів можливо не тільки в рекламних цілях, але і для проведення культурно-мистецьких заходів, включаючи концерти, міські свята або показ спортивних змагань. Технічно оснащені світлодіодні дисплеї - лідери продажів на світовому ринку.

Зовнішній світлодіодний LED дисплей

Інші види зовнішньої реклами: ефективність і окупність

Зовнішні світлодіодні екрани є найбільш ефективним видом поширення рекламної інформації і продажу товарів, хоча далеко не єдиним. Інші види зовнішнього рекламування представлені:

  • білбордами;
  • роллерними дисплеями;
  • Плакатами;
  • промоутерами;
  • Радіо;
  • Рекламою на громадських ТЗ.

Білбoрд - це щит для розповсюдження рекламної інформації великого формату, котрий вже встиг набриднути і стати звичним явищем. Люди читають рекламу на білборді менше, ніж раніше. Контент і місце розташування реклами - запорука хороших результатів. Окупність вкладень в великих містах - 1-2 місяці. Це стало причиною зниження ефективності такого виду реклами.

Плакати вважаються одним з поширених способів популяризації рекламної інформації. Зовнішня простота виробу видає хороші результати. Для досягнення результативності необхідне використання численних щитів, а самі плакати вимагають постійного оновлення (вплив погодних умов і вандалізму). Окупність безпосередньо залежить від якості рекламованого товару або послуги. Бувають випадки, коли дохід перевищував витрати на рекламну кампанію на 300% (Продаж товарів зі знижкою).

Промороутери - одне з поширених видів зовнішнього рекламування. Листівки роздають на вулиці або близько транспортних зупинок. Для отримання максимального ефекту потрібно найняти готову команду промороутерів (студенти, школярі). Результат рекламної кампанії залежить від виду її представників. Плюсом стане наявність форми з логотипом компанії.

Ролерні екрани призначені для транслювання одночасно 2-х і більше зображень, встановлених на особливих валах. Увагу привертають яскрава підсвітка і динамічне зображення, котрі добре запам'ятовуються глядачами. Ролери в 2 рази результативніше рекламних щитів. Окупність в середньому становить 1,5 місяця.

Реклама на радіо - це економічний метод популяризації рекламної інформації, фінансово доступний навіть починаючим підприємцям. Мінус - ефективність досягається при наявності великого ринку. Повернути вкладення в середньому можна до 5 місяців.

Радіо має слухати велика кількість людей. Більшість людей дратує реклама і вони переключаються на іншу хвилю, щоб уникнути прослуховування «непотрібної» інформації. Ефект досягається при включенні аудіозаписів в ліфтах, магазинах або зупинках.

У громадському транспорті розміщення реклами відбувається шляхом розташування листівок на спинках сидінь тролейбусів, автобусів або маршруток. Чохли підголівник часто зустрічається місце знаходження листівок або візиток. Такі чохли виготовляються спеціально під замовлення в швейних майстернях. Повернення вкладених коштів почнеться через кілька місяців.

Останнє слово про вибір відповідного виду зовнішнього рекламування оголошує замовник. Все залежить від цілей і фінансових можливостей. При наявності непоганого бюджету краще віддати перевагу вибору якісних світлодіодних екранів для вулиці від виробника РВК «Артлайт» зі швидкою окупністю.

Популярні статті

Наші переваги

власне
виробництво

дизайнерсько-
конструкторський
відділ

ретельний
підбір
матеріалів

несемо
відповідальність
за якість продукту

Виконання
робіт по всій
території України

Наші клієнти

Садочок
Болена
WinTech
Bud
Volvo
Золотий вік
Бембі
Geely
Карпатська джерельна
Colin's
Червона Калина
Київстар
PanCake
life:)
Мед-Сервіс
МТС
Сільпо
SKODA Auto