- Українська
- Русский
Рекламна продукція має повсюдне поширення: газети, журнали, телепередачі і Інтернет. Вони приносять бажану популярність компаніям-виробникам і кінцевим споживачам. Ефективність реклами залежить від яскравості її змісту. Рекламодавці усього світу намагаються не нехтувати досягненнями техніки, використовуючи інноваційні рішення в свою користь.
Електронне табло для вулиці від якісних виробників РВК «Артлайт» є прикладом вдалого використання технологічних новинок в рекламному бізнесі.
Причинами наростаючої популярності LED-екранів вважаються:
Розміщення LED-екранів для вуличної реклами вимагає отримання обов'язкового схвалення органів місцевого управління.
Використання LED-дисплеїв - перспективний напрямок, підтверджений кожним оглядом поширених і ефективних методів реклами. Навіть недороге обладнання характеризується шістьма перевагами, що дозволяють власнику конструкції домогтися високих результатів у боротьбі за покупця:
Нетривалий, 5 хвилинний ролик транслюється до 275 разів на добу. Ефективність досягається шляхом установки динамічного носія, видимого цілодобово. Видима картинка не відштовхує пішоходів і не викликає роздратування. Під час очікування автобуса або маршрутки, перегляд ролика заповнює вільний час з максимальною користю.
Світлодіодні дисплеї для зовнішнього розміщення мають високий рівень захисту від вологи, бруду і температурних перепадів, а також від зовнішніх пошкоджень. У разі пошкодження, дисплей продовжує функціонувати. Така функція відсутня у паперових вивісок і листівок, що приходять в непридатність від погодних умов і вандалізму.
Екран не вимагає постійної зміни в порівнянні з плакатами, білбордами, роллерами або постерами, розміщених в маршрутках і автобусах. Яскравість носія гарантована через 100 тис. годин безперервної роботи, що сприяє збереженню фінансових ресурсів.
Максимальне охоплення аудиторії досягається завдяки оригінальності зовнішнього стилю світлодіодного пристрою. Великий екран помітний всім без винятку навколишнім на вулиці людям (перехожим, водіям). Реклама на екрані великого формату трансформує зовнішній телевізор в кращий спосіб передачі даних.
Вкладені кошти, витрачені на покупку світлодіодного екрана, почнуть повертатися через півроку. Це говорить про високу швидкість окупності вкладених інвестицій. Гарантований дохід рекламодавців на добу високий (охоплення потенційної аудиторії покупців до 95%).
Використання LED-екранів можливо не тільки в рекламних цілях, але і для проведення культурно-мистецьких заходів, включаючи концерти, міські свята або показ спортивних змагань. Технічно оснащені світлодіодні дисплеї - лідери продажів на світовому ринку.
Зовнішні світлодіодні екрани є найбільш ефективним видом поширення рекламної інформації і продажу товарів, хоча далеко не єдиним. Інші види зовнішнього рекламування представлені:
Останнє слово про вибір відповідного виду зовнішнього рекламування оголошує замовник. Все залежить від цілей і фінансових можливостей. При наявності непоганого бюджету краще віддати перевагу вибору якісних світлодіодних екранів для вулиці від виробника РВК «Артлайт» зі швидкою окупністю.