Сервісне обслуговування зовнішніх LED-екранів: нюанси та особливості

Дата публікації: 11.09.2019
Дата редагування: 05.05.2024

Зовнішні LED-екрани вимагають періодичної перевірки якості функціонування і сервісних робіт. Кожна компанія, що займається реалізацією і монтажем LED-екранів, зобов'язана надати гарантійний термін використання виробу. Сервіс проводиться в кваліфікованих компаніях безкоштовно протягом заявленого виробниками гарантійного періоду. Багато компаній гарантують постійну діагностику пристроїв. Ремонтні служби готові взяти замовлення в будь-який зручний для клієнта час і швидко усувають знайдену поломку.

Для справної роботи LED-екрану потрібна періодична чистка. Такі роботи не входять до післягарантійне обслуговування і вимагають додаткової оплати. Чистка необхідна для підтримки яскравості пристрою. В середньому, через півроку екран починає тьмяніти і може дати збій у функціонуванні через підвищенний рівня забрудненості лицевої ділянки діода або в результаті засмічення вентиляційної конструкціі. Ці області важко чистити і це сильно впливає на загальну роботу системи. Бруд або пил в цих отворах легко виводить пристрій з робочого стану.

Заголовок

Фахівці РВК «Артлайт» здійснюють професійні роботи з очищення LED-дисплеїв. Очищення лицьової поверхні дисплея здійснюється за допомогою високого тиску.

ТЕРМІН ГАРАНТІНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ: ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ

Гарантія, що видається компанією-виробником, діє протягом усього гарантійного талона. Талон видається покупцю в день отримання і оплати виробу. Термін гарантійного обслуговування становить 2 або 3 роки.

Замовник має право скористатися безкоштовним ремонтом в разі, якщо дисплей перестав працювати у визначений в гарантійному талоні термін. Важливим моментом є наявність саме технічної поломки, не пов'язаної з правилами експлуатації пристрою або розміщенням екрану в невідповідному місці. Якщо ви встановили екран самостійно або він впав в результаті кріплення на невідповідну опору, сервісні роботи підлягають оплаті.

ТЕРМІН ГАРАНТІНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ: ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ

Якщо дисплей не працює через виробничий брак або несправності системи, покупець має право на здійснення безоплатного ремонту або на отримання нового виробу (якщо пристрій не підлягає ремонту). Сервісне обслуговування і усунення поломок може зайняти від декількох днів до місяця. Це обумовлено можливостями обслуговуючого центру/компанії і ступеню несправності пристрою.

Для заміни поламаного екрану на новий, потрібно відправити зламану деталь на дослідження. Належний вигляд виробу - головна умова дії гарантійної угоди, включаючи повноту комплектації. Отримавши гарантійну талон, впевніться, що відомості зазначені в талоні збігаються з даними вашого екрану і його документацією. Незначна помилка може стати наслідком позбавлення покупця права на сервісні роботи або заміну пристрою.

Гарантійне обслуговування виключено в разі несправності конструкції з вини покупця або власноручного ремонту. Це гарантовано позбавить вас права на безкоштовне обслуговування. Випадки, при яких пристрій не приймуть для гарантійного ремонту:

  • При виявленні слідів пайки 
  • При видаленні маркування 
  • При механічних пошкодженнях

Якщо на екрані є пошкодження електричних ланцюгів в результаті неправильного підключення до електроживлення - гарантійне обслуговування неможливо.

ЦІНА СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Компанії, що займаються професійним обслуговуванням світлодіодних екранів, пропонують весь спектр послуг. Вартість ремонтних робіт обумовлена ​​багатьма факторами, включаючи розмір, марку дисплея і його місце розташування (вуличний або внутрішній екран). Місто, в якому розташований пристрій, теж має значення.

У сервісні центри посилають запити і після закінчення терміну дії гарантії для виправлення поломок або настроювання програмного забезпечення. В обслуговуючих центрах швидше знайти всі потрібні для ремонту деталі і усунути при їх допомозі наслідки необережного перевезення або використання пристрою.

МОЖЛИВІ НЕСПРАВНОСТІ

Поширеними несправностями LED-екранів є:

  • Збій СУ 
  • несправність роз'ємів 
  • Несправність роботи апаратної системи 
  • Помилки програмного забезпечення.
МОЖЛИВІ НЕСПРАВНОСТІ

Частою причиною поломки екрану є його неправильне розміщення або кліматичні умови. Вибирайте перевірену компанію для забезпечення грамотного складання пристрою. Уникнути несправностей через погодні умови допоможе консультація з фахівцями обраної вами компанії.

Більшість центрів пропонують послуги безкоштовного навчання замовників щодо правил експлуатації пристрою. Знання нюансів правильного використання продовжить термін служби екрану. Багато користувачів нехтують правилами своєчасного обслуговування світлодіодних дисплеїв, виключаючи можливість звернення до фахівців за допомогою.

Продовжити повноцінне функціонування пристрою допоможе дотримання кількох нескладних порад:

  1. Подбайте про стабільну подачу напруги мережі підключення дисплея. Перепади або замикання стануть наслідком покупки нового екрану.
  2.  Регулярно перевіряйте діагностування вентиляції та ланцюгів шафи дисплея. Це допоможе завчасно діагностувати несправність та усунути її. 
  3. LED-дисплеї оснащені особливим захистом від вологи і пилу. Підвищений рівень вологи може зашкодити пристрою. Не встановлюйте конструкцію поруч з заводами, що вивергають металевий пил. Він є особливо небезпечним для нормальної роботи екрану. 
  4. Не варто використовувати вуличний екран в складні погодні умови (обмерзання, сильні пориви снігу, дощу). Якщо дисплей не розрахований на низку температуру (-50°С) використовуйте додатковий підігрів.
Заголовок

Світлодіодні НD-екрани від РВК «Артлайт» - нова розробка на ринку світлодіодних пристроїв. Цим пояснюється висока ціна виробу в порівнянні зі звичайними LED-екранами.

Купуючи пристрій, грунтовно перевірте його на предмет допустимих поломок.