- Українська
- Русский
LED-екран – це дороге обладнання, яке потребує високотехнологічної виробничої збірки. Чіткість і реалістичність відеозображення на внутрішньому світлодіодному дисплеї, а також його термін експлуатації залежить від якості світлодіодного матеріалу, підкладки та інших складових пристрою, включаючи акуратність монтажних робіт.
Якісний повноцінний світлодіодний екран для приміщень:
Зустрічаються виробники світлодіодних екранів, які на 90% зібрані із зарубіжних деталей (виробництво китайських LED-екранів на замовлення виробників). Ціна на такі вироби дешевше цін на пристрої популярних імпортних марок.
LED-дисплей для приміщення з пікселем від 9 мм вітчизняного виробництва без ціни на проводку, установку і монтажні конструкції коштує недешево, і ті, хто купували дисплеї спочатку їх виробництва, зафіксували нестабільність в роботі екрану і порушення яскравості. Експлуатаційний термін вітчизняного виробу програвав імпортному. Сегодня виробники усунули існуючі раніше неполадки, підвищивши якість екранів, які тепер не гірші від закордонних зразків..
Внутрішні LED-екрани умовно можна розділити на три класи:
Пристрої економ-класу не відрізняються якістю картинки, що транслюється. В них вмонтовані деталі з нетривалим періодом використання (не більше 4 років) . Недорогим світлодіодним екраном вважається пристрій з піксельним кроком 10 мм.
Оптимальним і поширеним варіантом внутрішніх LED-екранів вважаються пристрої стандарт-класу. Вони відрізняється світлодіодами. В них встановлюються діоди, що дозволяють досягти раціонального балансу ціни та якості.
Виробниками LED-дисплеїв преміум-класу для приміщень, як правило є японські представники Раnаsoniс або Shаrp. Переваги пристроїв преміум-класу:
Світлодіодні стіни і габаритні панелі представників з Японії не мають швів по всій конструкції. Картинка або відеоматеріал на таких пристроях характеризується відсутністю дефектів, мерехтінь і позбавлене підвищеного навантаження на очі. Яскравість дисплея може бути будь-якою. Картинка має підвищену чіткість і реалістичність. Глядач машинально зосереджує погляд на відео від 5 до 15 секунд (рекламні промо-ролики в торгово-розважальному комплексі або екран в приміщенні аеропорту).
Світлодіодна реклама в ТРЦ на LED-екрані – вигідне вкладення в просування бізнесу. Перед покупкою гнучкого світлодіодного екрана варто вивчити його технічні характеристики.
Вибираючи внутрішній світлодіодний екран, визначтеся зі своїми фінансовими можливостями і цільовим призначенням пристрою. Придбання LED-дисплея для трансляції відео інформаційного змісту, обмежує основні умови вибору внутрішнього світлодіодного дисплея до безперебійної роботи пристрою і сприйнятливості відеоматеріалу. Таке завдання добре виконають пристрої російських виробників економ-класу. Піксельний крок визначається з урахуванням відстані між глядачем і монітором.
Для показу рекламного контенту вибирайте світлодіодні конструкції стандарт-класу російських і зарубіжних постачальників, виконаних з надійних діодів з кроком не більше 4 мм.
Для реклами брендових товарів вибирайте пристрої японських виробників преміум-класу. На даних екранах продукт буде виглядати стильно і в ногу з часом.