- Українська
- Русский
Світлодіодний екран - це пристрій, позбавлений самостійної ефективності без участі фахівців. Головний критерій високих продажів за рахунок розміщення такого обладнання - це грамотна реклама, призначена для конкретної категорії покупців. Якісна робота професіоналів зі створення рекламного контенту на LED-екранах здатна принести гарний фінансовий прибуток.
Переваги використання вуличних LED-екранів:
Ціна реклами на зовнішніх LED-дисплеях від РВК «Артлайт» залежить від виду пристрою і місця його розміщення. Представники компанії складуть індивідуальний проект по конкретному замовленню, з метою отримання максимальної вигоди.
Існує кілька принципів вибору дисплея, дотримання яких забезпечить покупку якісного світлодіодного екрану для зовнішнього рекламування:
Якщо ви сумніваєтеся у власних силах, скористайтеся послугами фахівців. Це безпосередньо впливає на результативність рекламної кампанії і фінансову вигоду. При покупці пристрою підходите відповідально до вибору виробника устаткування:
Якщо обрана вами компанії відповідає вищеперерахованим факторам, сміливо робіть замовлення.
Якщо ви сумніваєтеся в результативності світлодіодного дисплея або не маєте відповідного місця для його розміщення, можна орендувати зовнішню рекламу на світлодіодному екрані. Ціна оренди невисока і є приблизною вартістю реклами на банерах і вивісках. LED-реклама сучасніше і результативніше.
LED-панелі встановлюються в центрі мегаполісу і часто відвідуваних людьми місцях. Це збільшує продуктивність і рентабельність від рекламної кампанії. Єдиний мінус – повна зайнятість зон для розміщення LED-реклами, але не для оренди. В центрі мегаполісу намонітор щодня дивляться від 25 000 до 35 000 чоловік. Це значний діапазон аудиторії потенційних покупців.
Якість матеріалів і комплектуючих, включаючи надійність роботи LED-екрану і міцність конструкції, безпосередньо визначає середньостатистичну ціну монтажу виробу.
Розміщення екрану в місцях, де пристрій піддається впливу вітру, сприяє зниженню якості трансльованого відеозображення і заважає нормальній роботі пристрою. Звертайте увагу на ступінь захисту конструкції від пошкоджень, поганої погоди і сильних поривів вітру. LED-екрани розраховані на тривале використання, а значить, завдання фахівців - надійно захистити пристрій від вологи, бруду, пилу і різких перепадів температур.
Не всі замовники потребують реклами для особистих цілей. Більшість бізнесменів купують і розміщують LED-екрани в місцях частого зосередження перехожих для їх подальшої здачі в оренду. Це гарантує регулярний і високий щомісячний прибуток. Не всі можуть дозволити собі повний монтаж світлодіодного дисплея. Оренда реклами на світлодіодних панелях принесе гарантований прибуток вам і вашим клієнтам
Перед здачею пристрою в оренду, він повинен пройти технічне обслуговування, включаючи перевірку надійності кріплення, несуттєвий ремонт і зміни в налаштуваннях. LED-екрани часто орендують ті, хто потребують його одноразово (організація і проведення концерту, весілля, ювілею, презентації або рекламної акції). Важливо забезпечити потенційним клієнтам високу якість і широкий вибір виробів.
Придбання та установка конструкції становить основні витрати для її власника (різні люди вибирають різні дисплеї, залежно від цільового призначення пристрою). Фінансові вкладення мають сенс тільки для цілої компанії, що займаються світлодіодною рекламою. Для приватної справи достатньо одного масштабного екрану в центрі мегаполісу для отримання хорошого щомісячного прибутку.
LED-реклама від РВК «Артлайт» - це впевнений крок в успішне майбутнє. LED-екрани витісняють інші, менш результативні способи поширення відомостей про товар або бренд компанії. Фінансові інвестиції в світлодіоди - одне з вигідних рішень сучасності.