Ціна реклами на зовнішніх LED – дисплеях: оренда реклами і прогнозований прибуток.

Дата публікації: 20.09.2019
Дата редагування: 02.12.2024

Світлодіодний екран - це пристрій, позбавлений самостійної ефективності без участі фахівців. Головний критерій високих продажів за рахунок розміщення такого обладнання - це грамотна реклама, призначена для конкретної категорії покупців. Якісна робота професіоналів зі створення рекламного контенту на LED-екранах здатна принести гарний фінансовий прибуток.

Заголовок

Переваги використання вуличних LED-екранів:

  • Значне охоплення аудиторії потенційних клієнтів. Реклама, розміщена на вулиці, знаходиться в полі зору перехожих, водіїв і пішоходів;
  • Цілодобова робота пристрою. Екран добре помітний в будь-який час доби, за рахунок яскравого підсвічування; 
  • Видимість. Яскраві і насичені кольори привертають увагу пішоходів і водіїв.

Ціна реклами на зовнішніх LED-дисплеях від РВК «Артлайт» залежить від виду пристрою і місця його розміщення. Представники компанії складуть індивідуальний проект по конкретному замовленню, з метою отримання максимальної вигоди.

ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
ФАЛЬШФАСАД
ФАЛЬШФАСАД
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ

ПРИНЦИПИ ВИБОРУ ДИСПЛЕЯ

Існує кілька принципів вибору дисплея, дотримання яких забезпечить покупку якісного світлодіодного екрану для зовнішнього рекламування:

  • Параметри пристрою. Вони безпосередньо залежать від місця передбачуваної установки монітора. Реклама, розташована на даху багатоповерхового будинку повинна бути великою і помітною з великої висоти;
  • Роздільна здатність екрану. Параметри роздільної здатності екрану варто вибирати виходячи з мінімальної дистанції між глядачем і дисплеєм. Враховуйте розмір пристрою. Далеко розташований дисплей транслює менш деталізоване зображення. Це безпосередньо впливає на вартість конструкції;
  • Яскравість підбирається в залежності від виду екрану: зовнішній або екран для внутрішнього розміщення. Вуличні і внутрішні екрани володіють посиленою яскравістю. Для зовнішнього дисплея, розташованого на сонці рекомендована яскравість НЕ менше 6000 кд. Для зовнішнього рекламування товарів краще купувати пристрій яскравістю не менше 6 000 кд.
ПРИНЦИПИ ВИБОРУ ДИСПЛЕЯ

Якщо ви сумніваєтеся у власних силах, скористайтеся послугами фахівців. Це безпосередньо впливає на результативність рекламної кампанії і фінансову вигоду. При покупці пристрою підходите відповідально до вибору виробника устаткування:

  • Давно працююча на ринку компанія якісніше виконає покладену на неї роботу, особливо, якщо потрібна допомога в установці конструкції на даху будинку. Замовник має повне право вимагати портфоліо від представника компанії;
  • Гарантія. Не купуйте обладнання у центрів, що не надають гарантію на товар. Це дорогий ризик для виправдань. Надійні постачальники несуть відповідальність за виріб, що поставляється, починаючи від сервісних робіт, закінчуючи післягарантійним обслуговуванням;
  • Технічна оснащеність. Фахівці компанії володіють чималою кількістю професійної техніки, за допомогою якої екран доставляється до пункту призначення і монтується.

Якщо обрана вами компанії відповідає вищеперерахованим факторам, сміливо робіть замовлення.

ОРЕНДА ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ НА СВІТЛОДІОДНОМУ ЕКРАНІ

Якщо ви сумніваєтеся в результативності світлодіодного дисплея або не маєте відповідного місця для його розміщення, можна орендувати зовнішню рекламу на світлодіодному екрані. Ціна оренди невисока і є приблизною вартістю реклами на банерах і вивісках. LED-реклама сучасніше і результативніше.

ОРЕНДА ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ НА СВІТЛОДІОДНОМУ ЕКРАНІ

LED-панелі встановлюються в центрі мегаполісу і часто відвідуваних людьми місцях. Це збільшує продуктивність і рентабельність від рекламної кампанії. Єдиний мінус – повна зайнятість зон для розміщення LED-реклами, але не для оренди. В центрі мегаполісу намонітор щодня дивляться від 25 000 до 35 000 чоловік. Це значний діапазон аудиторії потенційних покупців.

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ МОНТАЖУ ВИРОБУ

Якість матеріалів і комплектуючих, включаючи надійність роботи LED-екрану і міцність конструкції, безпосередньо визначає середньостатистичну ціну монтажу виробу.

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ МОНТАЖУ ВИРОБУ

Розміщення екрану в місцях, де пристрій піддається впливу вітру, сприяє зниженню якості трансльованого відеозображення і заважає нормальній роботі пристрою. Звертайте увагу на ступінь захисту конструкції від пошкоджень, поганої погоди і сильних поривів вітру. LED-екрани розраховані на тривале використання, а значить, завдання фахівців - надійно захистити пристрій від вологи, бруду, пилу і різких перепадів температур.

ПРИБУТОК ВІД ЗДАЧІ В ОРЕНДУ ВУЛИЧНОГО LED-ЕКРАНУ

Не всі замовники потребують реклами для особистих цілей. Більшість бізнесменів купують і розміщують LED-екрани в місцях частого зосередження перехожих для їх подальшої здачі в оренду. Це гарантує регулярний і високий щомісячний прибуток. Не всі можуть дозволити собі повний монтаж світлодіодного дисплея. Оренда реклами на світлодіодних панелях принесе гарантований прибуток вам і вашим клієнтам

Перед здачею пристрою в оренду, він повинен пройти технічне обслуговування, включаючи перевірку надійності кріплення, несуттєвий ремонт і зміни в налаштуваннях. LED-екрани часто орендують ті, хто потребують його одноразово (організація і проведення концерту, весілля, ювілею, презентації або рекламної акції). Важливо забезпечити потенційним клієнтам високу якість і широкий вибір виробів.

ПРИБУТОК ВІД ЗДАЧІ В ОРЕНДУ ВУЛИЧНОГО LED-ЕКРАНУ

Придбання та установка конструкції становить основні витрати для її власника (різні люди вибирають різні дисплеї, залежно від цільового призначення пристрою). Фінансові вкладення мають сенс тільки для цілої компанії, що займаються світлодіодною рекламою. Для приватної справи достатньо одного масштабного екрану в центрі мегаполісу для отримання хорошого щомісячного прибутку.

LED-реклама від РВК «Артлайт» - це впевнений крок в успішне майбутнє. LED-екрани витісняють інші, менш результативні способи поширення відомостей про товар або бренд компанії. Фінансові інвестиції в світлодіоди - одне з вигідних рішень сучасності.