UA|RU

Як привернути увагу до реклами на LED-екрані


 

Фахівці з реклами вважають світлодіодні панелі найбільш ефективним засобом залучення уваги людей, що знаходяться в громадському місці (на вулиці, в приміщенні, в транспорті). Однак максимальну користь від LED-екрану можна отримати, тільки завантаживши його цікавим і різноманітним відео-контентом з якісними рекламними ідеями, що цікавлять конкретну цільову аудиторію.

Головна мета - увага споживача

Якщо на медіа-екрані буде відображатися виключно реклама, то первинний інтерес до нього з часом пропаде. Але у таких панелей є важлива перевага - вони здатні працювати цілодобово, що дозволяє виділити час для почергового відображення самого різного контенту. Це дозволить розбавляти рекламу актуальною потрібною інформацією:

  • дані про погоду;
  • курси валют;
  • розклад громадського транспорту;
  • останні новини;
  • онлайн трансляції камер відеоспостереження;
  • ТВ-трансляції (спортивні змагання, кліпи, мультфільми);
  • забавні фото і відеоролики.

Таке наповнення ефірного часу зробить ваш екран найцікавішим об'єктом конкретної локації. Якщо при цьому про нього говоритимуть і в соцмережах, то вважайте, що контент підібраний надзвичайно професійно.

Медіа-табло - це складна і недешева електронна конструкція. Але вона швидко окупає себе і приносить прибуток, якщо грамотно використовувати всі її можливості. У порівнянні з іншими рекламними засобами (білборди, призматрони) світлодіодний екран з постійно оновлюваним зображенням буде завжди привертати увагу.

Принципи роботи над контентом для світлодіодних екранів

Щоб залучити потенційних клієнтів в режимі 24/7 на LED-екрані, крім реклами, повинна транслюватися і інша різнопланова інформація. Для цього використовується спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє медіа-панелі підключатися до комп'ютера, мережі, інтернету або накопичувача даних. Налаштовують тип, періодичність і тривалість окремих інформаційно-рекламних блоків, після чого залишиться запустити трансляцію в ефір.

Контент можна формувати в онлайн-режимі або заздалегідь заготовити блоки, які будуть циклічно видаватися на екран. Другий спосіб активно використовується на пасажирських автобусах.

Інформація, що транслюється повинна відповідати умовам експлуатації світлодіодного екрану і цільової аудиторії. При цьому орієнтуються на правила, що ефективно використовуються в різних ЗМІ:

  1. Періодичність оновлення інформації визначається виходячи з того скільки часу середньостатистична людина в даній локації може спостерігати за трансляцією.
  2. Визначте свою цільову аудиторію і проаналізуєте їхні смаки і переваги, що може мотивувати їх до активної дії, чим можна привернути їхню увагу.
  3. Всі рекламні пропозиції повинні бути внесені в план трансляції та правильно розподілені в ньому.
  4. Враховуйте, що оперативні та актуальні повідомлення (наприклад, про початок акції) не повинні змушувати людину чекати. Заявлена в рекламі подія має бути вже доступною для потенційного клієнта.
  5. У той же час не забувайте інформувати про майбутні заходи. Ефектний анонс інтригує глядача і залишає його в зоні уваги.
  6. Професійно підходьте до вмісту трансляції. Постарайтеся збалансовано подавати текстову, графічну та відео інформацію, над якою попередньо повинні попрацювати досвідчені дизайнери.
  7. Обов'язково аналізуйте ефективність реклами. Відстежуйте, яким повідомленнями глядач приділяє більше уваги, які посприяли притоку клієнтів.

Для ефективного використання світлодіодного табло важливо створювати якісний контент і періодично оновлювати його, підлаштовуючи під інтереси глядачів і актуальні рекламні цілі. Цю складну роботу варто довірити професіоналам, які підберуть потрібне LED-табло, змонтують його і налаштують трансляції відповідно до ваших завдань.

Популярні статті

Наші переваги

власне
виробництво

дизайнерсько-
конструкторський
відділ

ретельний
підбір
матеріалів

несемо
відповідальність
за якість продукту

Виконання
робіт по всій
території України

Наші клієнти

Садочок
Болена
WinTech
Bud
Volvo
Золотий вік
Бембі
Geely
Карпатська джерельна
Colin's
Червона Калина
Київстар
PanCake
life:)
Мед-Сервіс
МТС
Сільпо
SKODA Auto