Як привернути увагу до реклами на LED-екрані

Дата публікації: 26.02.2020
Дата редагування: 24.04.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Фахівці з реклами вважають світлодіодні панелі найбільш ефективним засобом залучення уваги людей, що знаходяться в громадському місці (на вулиці, в приміщенні, в транспорті). Однак максимальну користь від LED-екрану можна отримати, тільки завантаживши його цікавим і різноманітним відео-контентом з якісними рекламними ідеями, що цікавлять конкретну цільову аудиторію.

Біжуча стрічка
Біжуча стрічка
Табло для АЗС
Табло для АЗС
Табло ОБМІН ВАЛЮТ
Табло ОБМІН ВАЛЮТ
Медіавивіска
Медіавивіска

ГОЛОВНА МЕТА - УВАГА СПОЖИВАЧА

Якщо на медіа-екрані буде відображатися виключно реклама, то первинний інтерес до нього з часом пропаде. Але у таких панелей є важлива перевага - вони здатні працювати цілодобово, що дозволяє виділити час для почергового відображення самого різного контенту. Це дозволить розбавляти рекламу актуальною потрібною інформацією:

  • дані про погоду;
  • курси валют; 
  • розклад громадського транспорту;
  • останні новини;
  • онлайн трансляції камер відеоспостереження;
  • ТВ-трансляції (спортивні змагання, кліпи, мультфільми);
  • забавні фото і відеоролики.

Таке наповнення ефірного часу зробить ваш екран найцікавішим об'єктом конкретної локації. Якщо при цьому про нього говоритимуть і в соцмережах, то вважайте, що контент підібраний надзвичайно професійно.

Медіа-табло - це складна і недешева електронна конструкція. Але вона швидко окупає себе і приносить прибуток, якщо грамотно використовувати всі її можливості. У порівнянні з іншими рекламними засобами (білборди, призматрони) світлодіодний екран з постійно оновлюваним зображенням буде завжди привертати увагу.

 

ПРИНЦИПИ РОБОТИ НАД КОНТЕНТОМ ДЛЯ СВІТЛОДІОДНИХ ЕКРАНІВ

Щоб залучити потенційних клієнтів в режимі 24/7 на LED-екрані, крім реклами, повинна транслюватися і інша різнопланова інформація. Для цього використовується спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє медіа-панелі підключатися до комп'ютера, мережі, інтернету або накопичувача даних. Налаштовують тип, періодичність і тривалість окремих інформаційно-рекламних блоків, після чого залишиться запустити трансляцію в ефір.

Контент можна формувати в онлайн-режимі або заздалегідь заготовити блоки, які будуть циклічно видаватися на екран. Другий спосіб активно використовується на пасажирських автобусах.

Інформація, що транслюється повинна відповідати умовам експлуатації світлодіодного екрану і цільової аудиторії. При цьому орієнтуються на правила, що ефективно використовуються в різних ЗМІ:

  • Періодичність оновлення інформації визначається виходячи з того скільки часу середньостатистична людина в даній локації може спостерігати за трансляцією.
  • Визначте свою цільову аудиторію і проаналізуєте їхні смаки і переваги, що може мотивувати їх до активної дії, чим можна привернути їхню увагу.
  • Всі рекламні пропозиції повинні бути внесені в план трансляції та правильно розподілені в ньому.
  • Враховуйте, що оперативні та актуальні повідомлення (наприклад, про початок акції) не повинні змушувати людину чекати. Заявлена в рекламі подія має бути вже доступною для потенційного клієнта.
  • У той же час не забувайте інформувати про майбутні заходи. Ефектний анонс інтригує глядача і залишає його в зоні уваги.
  • Професійно підходьте до вмісту трансляції. Постарайтеся збалансовано подавати текстову, графічну та відео інформацію, над якою попередньо повинні попрацювати досвідчені дизайнери.
  • Обов'язково аналізуйте ефективність реклами. Відстежуйте, яким повідомленнями глядач приділяє більше уваги, які посприяли притоку клієнтів.

Для ефективного використання світлодіодного табло важливо створювати якісний контент і періодично оновлювати його, підлаштовуючи під інтереси глядачів і актуальні рекламні цілі. Цю складну роботу варто довірити професіоналам, які підберуть потрібне LED-табло, змонтують його і налаштують трансляції відповідно до ваших завдань.