Як давно ви оновлювали зовнішню вивіску?

Дата публікації: 05.06.2020
Дата редагування: 24.04.2024

"Старе – деренчить, а нове – дзвенить" - цю приказку можна з легкістю застосувати до рекламної вивіски, як і в принципі до будь-чого іншого, орієнтованого на успішний бізнес. Однозначно, гарною ідеєю буде оцінити те, що у вас є зараз та застосувати креативні ідеї для нових змін та доповнень.

Рекламні вивіски немов мовчазні продавці, проте вони працюють 24 години на добу, 365 днів на рік. Ви, безумовно, повинні турбуватися про них!

5 ПРАКТИЧНИХ ПРИЧИН ДЛЯ ОНОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

Ви давно не міняли вивіску.

Що станеться, якщо занадто часто дивишся на щось? Правильно, втрачається його повідомлення та ефективність. Коли ви бачите одне і теж зображення знову і знову, в кінці кінців ваш розум блокує його, і воно стає фоновим. Якщо люди бачать одну і ту ж вуличну вивіску, цілком імовірно, що вони більше не помічають її. Вона по суті стала орієнтиром на вулиці, та більше не є творчим витвором, який раніше привертав клієнтів. Дайте їм щось нове – оживіть вивіску, яка у вас є, або повністю переробіть її. Спробуйте новий матеріал, нову форму, нове місце, головна умова – щось змінити!

Ваша вивіска виглядає пошкодженою.

Якщо зовнішній вигляд вашої вивіски починає тьмяніти від надмірного сонячного світла або дощової погоди, настав час оновитись. Також, якщо на ній є явні ознаки зносу, такі як відсутні елементи або задерті кути – це означає, що прийшла пора зателефонувати до вашої компанії-виробника зовнішньої реклами. Це важливий хід на перспективу! Ваші клієнти бачитимуть, що ви пильно стежите за своїм бізнесом, тримаючи його оновленими як всередині, так і зовні. Найкращий спосіб залучити нових клієнтів - спочатку вкладати гроші в себе.

Ваша вивіска виглядає застарілою.

Придивіться уважно, можливо дизайн вашої вивіски давно вийшов з моди та вона виглядає застарілою? Особливо якщо у вашій місцевості або навіть поряд з нею, інші вивіски є візуально більш привабливими ніж у вас? Що робити з цим! Модернізуйте вигляд своєї вивіски, повністю переробивши її. Додайте кольору, додайте об’єму або зробіть усю вивіску в 3-D форматі. А як щодо ефектного освітлення? Не застрягайте в темряві середніх віків. Тримайте свій бренд живим і сучасним!

Ваша вивіска занадто мала.

Можливо, коли ви започаткували свій бізнес, вивіска невеличкого розміру на зовнішній стороні – це все, що ви могли собі дозволити. Кожен повинен з чогось починати! Але якщо ви працюєте протягом багатьох років і ваш грошовий потік змінився, варто задуматись і про зміну розміру обличчя свого бізнесу. Переконайтеся, що вашу вивіску видно як зблизька, так і здалеку! Пам'ятайте, що автомобілісти швидко рухаються - і вони мають лише 2-3 секунди, щоб прочитати ваше повідомлення. Замініть початкову рекламну вивіску на більшу за розміром – і ви будете здивовані трафіком, який ця трансформація може створити для вас.

Ваша вивіска неефективна.

Коли ви вперше створили цю вивіску, ви можливо ще не знали «дизайнерські секрети», про які ви знаєте зараз. Наприклад, такі як додавання коротких описових слів і слогану, що допомагає клієнтам більше дізнатися про вас і пам'ятати, що ви робите. Або як використання ідентифікованої графіки створює розпізнавання бренду (наприклад, білосніжний зубчик для стоматології або буханець хліба для пекарні). Можливо, ваша вивіска насправді не розкриває ваше повідомлення чи ваш продукт. Напевно, час змінити це! Переконайтеся, що ваша вивіска працює на вас – це один з найбільш дієвих і найменш дорогих маркетингових інструментів, які у вас є!

Поміркуйте, щоб оцінити ефективність вашої зовнішньої вивіски. Працюйте з компанією, де спеціалісти з маркетингу та брендингу нададуть ефективні рекомендації. Це інвестиція, яка може принести вам безкінечний прибуток... і це одна з ознак процвітаючого бізнесу, чи не так?

Якщо у вас лишилися питання про створення або зміни рекламної вивіски, телефонуйте, прямо зараз, менеджери РВК Артлайт мають відповіді на них!