Чек-лист: як краще розмістити рекламні знаки?

Дата публікації: 23.07.2020
Дата редагування: 04.12.2024

Що є кінцевою метою вашої реклами? Правильно, забезпечення попиту на товари або послуги, представлені на ринку, шляхом залучення максимально можливої кількості потенційних споживачів. Більша частина рекламних звернень має характер інформування, переконання чи нагадування. І саме від того, наскільки ваша вивіска продумано встановлена, добре видима та читабельна залежить, чи зайде потенційний клієнт до вашого закладу і чи здійснить покупку. А від того наскільки надійно та якісно здійснено монтаж рекламного знаку, залежить як довго і продуктивно він працюватиме. Високо розміщена зовнішня реклама дозволяє клієнтам добре бачити, хто ви та де вас можна знайти. А ваша вивіска вдало встановлена і чи можна її прочитати зі значної відстані?

ОСЬ НАШ ЧЕК-ЛИСТ ПО ГРАМОТНОМУ РОЗМІЩЕННЮ РЕКЛАМНОГО ЗНАКУ:

  • Каркас: матеріал має значення. Від матеріалу каркасу вивіски залежить вартість та складність монтажу. Сталь чи дерево? Якщо сталь, оцинкована чи не оцинкована? Дерев'яний каркас є популярним, за рахунок легкого встановлення та доступної ціни. Вони зазвичай мають розміри 4x4 м та 4x6 м, але за потреби можуть бути виготовлені на замовлення. Металеві каркасні установки є дорожчими і міцнішими, напрочуд довговічними та здатними витримати велику вивіску . Частіше всього виготовляються з круглих або квадратних труб, а також U-канальних. Можуть бути оцинкованими або неоцинкованими. Оцинкований метал означає, що на поверхні сталі є покриття оксиду цинку, яке захищає його від окислення та корозії.
  • Надійна основа вивіски. Ви повинні розуміти, що велика вивіска не монтується на одному суцільному каркасі. Насамперед потрібно визначитися з кількістю його складових частин. Якщо ваш рекламний знак менше 10 кв. м., достатньо одного або двох каркасів розміром 4х4 м. Від 10 до 20 кв.м., виберіть один розміром 4х6 м або два 4x4 м. Рекламна вивіска площею більше 75 кв.м. обов'язково повинна мати каркас з встановленими сталевими опорами. Для максимальної стійкості, рекламні знаки шириною більше 4 м мають бути встановлені на двох каркасах, а шириною більше 12 м – на трьох.
  • Вмонтована чи виносна? Бувають випадки, коли немає можливості свердлити отвори в місці розташування вивіски для її монтажу. Подумайте про це перед її замовленням. Розгляньте варіант виносної реклами. Це можуть бути штендери або банери, встановлені безпосередньо перед вашим закладом. Також є можливість використання металевої основи для підвищення стійкості рекламного знаку при його встановленні на асфальті.
  • Визначте глибину. Розрахуйте глибину, на яку плануєте монтувати рекламний знак. Ви ж не хочете, щоб він через деякий час впав! У випадку встановлення реклами на опорах, не забудьте що стовпи повинні бути досить глибоко вкопані в землю. Ось хороше правило, щоб визначити глибину: копати отвір в половину висоти рекламного знаку. Тому, рекламний щит висотою 4 м потрібно встановлювати на двохметровій глибині. А якщо у вас висота 6 м, задля безпеки встановіть його на трьохметрову глибину. Грамотний монтаж гарантує, що ваш знак буде стійким до вітру, дощу або снігу.
  • Самостійний монтаж. Перш за все, для успішного монтажу рекламного знаку зробіть інвентаризацію свого обладнання, продумайте план та зберіть достатню інформації щодо його встановлення. В залежності від особливостей та виду фасаду, його товщини та наявності шару утеплення, обирайте кріплення. На U-кронштейни та Т-кронштейни можна монтувати вивіски з дерев'яним та металевим каркасом. Будьте впевнені, що у вас є інсталяційні комплекти, необхідні для розміщення ваших рекламних знаків, попередньо замовивши їх в інтернеті або купивши в місцевому магазині обладнання.
  • Оцініть навколишнє середовище. Перш ніж встановити свій рекламний знак, добре погляньте що його оточує. Чи немає поруч чагарників, дерев або будь-яких інших перешкод, які блокують його? Можливо просто потрібно підняти вивіску вище або повністю перемістити її? Подивіться на неї з різних кутів! Переконайтеся, що ваш рекламний знак можна побачити і прочитати, як зблизька, так і здалеку, а двосторонній – з обох сторін. Найгірше, що може статися, це коли ви встановили рекламну вивіску, а її видимість блокується оточуючими перешкодами! Встановлюючи рекламний знак на дорозі, перевіряйте правила такого розміщення у своєму місті.

Не шкодуйте часу на грамотну стратегію розміщення рекламного знаку. Продумайте деталі, виберіть потрібне обладнання, забезпечте видимість та обирайте найкращі місця!