- Українська
- Русский
Існує багато чинників, які можуть вплинути на доходи Вашого закладу – це пікові сезони і періоди уповільнення, божевільний темп протягом дня і часи простою. Але це не означає, що ви маєте зрізати бюджет на маркетинг. Ефективний маркетинг – це саме те, що може забезпечити реальний успіх Вашого бізнесу. Так, ціни на вивіски трохи кусаються, а ви ретельно стежите за своїми витратами. Але, якщо правильно продумати концепцію реклами закладу, налаштувати усі потенційні маркетингові інструменти, які ви можливо не використовували раніше в своїй практиці, просувати свій бізнес за допомогою ефективної вивіски можливо!
Рецепція, вітрина або барна стійка - зазвичай це місце в більшості закладів пустує, або не використовується з максимальною вигодою. І дарма! Це відмінна можливість для просування вашого бренду і взаємодії з вашими клієнтами. Створіть рекламний знак зі своїм логотипом і слоганом або проявіть творчий підхід до повідомлень. Вибирайте знаки з пінопласту, полістиролу, ПВХ, акрилу або композиту – вони порівняно недорогі і легко монтуються.
Ви здивуєтесь як часто це зустрічається в нашому бізнесі, тому думаю варто підняти це питання. Переконайтеся, що люди розуміють по дизайну вивіски, чим ви займаєтеся. В іншому випадку ви пропустите ключові можливості для залучення уваги потенційних клієнтів, які шукають ваші продукти чи послуги. Якщо в даний час у вас є назва компанії, з якої незрозуміло, що ви робите чи пропонуєте, ви завжди можете додати описове слово або фразу, які допоможуть. Наприклад: Конфета, студія краси; Марципан, кав’ярня-кондитерська, Inter Cars, запчастини до автомобілів. Якщо вам потрібна допомога з формулюванням вашого повідомлення, просто зверніться до наших фахівців.
Порада №1: Великий розмір шрифту.
Клієнти повинні мати можливість прочитати вашу вивіску, щоб вона була ефективною. При визначенні ідеального розміру шрифту поставте себе на місце клієнтів: чи будуть вони проїжджати повз ваш знак в машинах, проходити повз них чи зустрічатися з ними на етикетках продуктів? Ще одна річ, яку слід враховувати при виборі шрифтів – це чіткість самого тексту. Деякі курсивні шрифти є дуже ризикованими. Все залежить від видимості шрифту з рівня очей покупця. Отже, продовжуйте використовувати на своїх вивісках чіткі фірмові шрифти для максимального впливу.
Подивіться цей приклад бюджетної вивіски з композиту та штендера продуктового магазину м’ясних виробів Свіже м’ясо, який використовує шрифт, що легко читається і люди точно знатимуть, що це за магазин.
Порада № 2: Використовуйте правильний знак для правильної функції.
Не всі вивіски створені однаково. Розуміння мети ваших рекламних вивісок має вирішальне значення для вашої здатності робити правильні інвестиції. Вивіска на магазин – вкрай важливий елемент оформлення. Саме вона приваблює клієнтів, інформує про те, що ви продаєте, і створює перше враження про точку продажу. Вивіски існують різні: для продуктового магазину, зоомагазину, меблевого або пивного магазину.
Порада №3: Простежте, щоб вивіску було видно з різних місць.
Тротуар, дорога, сусідня вулиця - нічого не пропустіть. Важливо, щоб ні дерева, ні інші предмети не закривали зовнішню рекламу. Адже ви хочете, щоб вас помічали. Вивіска може містити логотип, назву та рід діяльності бізнесу. Це максимум. В цілому, використовувати більше 3-4 слів на вивісці не радимо.