Бюджетна реклама – не значить дешевий вигляд!

Дата публікації: 21.01.2021
Дата редагування: 21.11.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Існує багато чинників, які можуть вплинути на доходи Вашого закладу – це пікові сезони і періоди уповільнення, божевільний темп протягом дня і часи простою. Але це не означає, що ви маєте зрізати бюджет на маркетинг. Ефективний маркетинг – це саме те, що може забезпечити реальний успіх Вашого бізнесу. Так, ціни на вивіски трохи кусаються, а ви ретельно стежите за своїми витратами. Але, якщо правильно продумати концепцію реклами закладу, налаштувати усі потенційні маркетингові інструменти, які ви можливо не використовували раніше в своїй практиці, просувати свій бізнес за допомогою ефективної вивіски можливо!

ОСЬ ДЕКІЛЬКА ВАРІАНТІВ НЕДОРОГИХ РЕКЛАМОНОСІЇВ:

  • Крейдова дошка - це може бути як крейдовий штендер на вулиці перед входом, так і інформаційна крейдова дошка на стіні чи змінне меню на барі, і навіть такий собі креативний вид вивіски у формі графіті. Ці дошки ідеально підходять для перерахування спеціальних пропозицій, акцій, функцій або позитивних повідомлень для ваших клієнтів. Алюмінієвий композит зі спеціальним покриттям крейдовою плівкою для написання крейдовими маркерами чи крейдою. Матеріал ПВХ також відмінно підходить для таких крейдових дошок для сухого стирання. Всі ці матеріали відносно недорогі.
  • Штендер або пластиковий сендвіч-покажчик - можна обрати металевий А-подібний чи Т-подібний штендер або ж пластиковий А-подібний покажчик. Це бюджетний вид реклами, але він дає можливість відображати повнокольорові логотипи, графіку і текст. Крім того, за такими рекламоносіями досить легко доглядати, і при правильній експлуатації та зберіганні вони прослужать вам не один сезон.
  • Вінілові написи і графіка - нанесення вінілових написів і наклейок на вітрини вашого магазину забезпечує цілодобовий маркетинг, 365 днів в тиждень за дійсно низькою ціною! І, найголовніше, вони працюють дуже добре - перехожі і клієнти завжди зупиняються, щоб помилуватися віконної графікою. Отже, виставляйте на огляд свої добре продумані повнокольорові логотипи, повідомлення та зображення. І той факт, що вінілові написи демонструють професіоналізм, - це просто додатковий бонус. Згадайте про найвідоміші ресторани чи магазини. Оригінальна вінілова графіка на вікнах прекрасно доповнює образ, чи не так?
  • Вінілові банери - найдоступніший варіант, коли справа доходить до вивісок, і вони ідеально підходять для магазинів та кафе! Ви можете зробити їх будь-якого розміру, форми або кольору та з творчим підходом до дизайну. Покажіть свої кращі сторони, найпривабливіші товари, найапетитніші пункти меню, найпопулярніші бренди, щотижневі спеціальні пропозиції та багато іншого. Банери можна легко повісити на стіни або стельові панелі. Це дійсно самий зручний спосіб продемонструвати привабливий дизайн при мінімальних витратах. І їх можна зробити швидко!
  • Плоска вивіска – найпростіший вид зовнішньої вивіски. Тут не використовується підсвічування. Єдиний варіант якось висвітлити вивіску в нічний час - розмістити і направити на неї прожектори. Як правило, плоскі вивіски магазинів роблять з ПВХ або композиту. Декорують плівкою ORACAL.

Рецепція, вітрина або барна стійка - зазвичай це місце в більшості закладів пустує, або не використовується з максимальною вигодою. І дарма! Це відмінна можливість для просування вашого бренду і взаємодії з вашими клієнтами. Створіть рекламний знак зі своїм логотипом і слоганом або проявіть творчий підхід до повідомлень. Вибирайте знаки з пінопласту, полістиролу, ПВХ, акрилу або композиту – вони порівняно недорогі і легко монтуються.

НАВІЩО ВЕСТИ ВАЖКУ БИТВУ З НЕЧІТКИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ?

Ви здивуєтесь як часто це зустрічається в нашому бізнесі, тому думаю варто підняти це питання. Переконайтеся, що люди розуміють по дизайну вивіски, чим ви займаєтеся. В іншому випадку ви пропустите ключові можливості для залучення уваги потенційних клієнтів, які шукають ваші продукти чи послуги. Якщо в даний час у вас є назва компанії, з якої незрозуміло, що ви робите чи пропонуєте, ви завжди можете додати описове слово або фразу, які допоможуть. Наприклад: Конфета, студія краси; Марципан, кав’ярня-кондитерська, Inter Cars, запчастини до автомобілів. Якщо вам потрібна допомога з формулюванням вашого повідомлення, просто зверніться до наших фахівців.

ЩО ПРИВЕРТАЄ УВАГУ?

Порада №1: Великий розмір шрифту.

Клієнти повинні мати можливість прочитати вашу вивіску, щоб вона була ефективною. При визначенні ідеального розміру шрифту поставте себе на місце клієнтів: чи будуть вони проїжджати повз ваш знак в машинах, проходити повз них чи зустрічатися з ними на етикетках продуктів? Ще одна річ, яку слід враховувати при виборі шрифтів – це чіткість самого тексту. Деякі курсивні шрифти є дуже ризикованими. Все залежить від видимості шрифту з рівня очей покупця. Отже, продовжуйте використовувати на своїх вивісках чіткі фірмові шрифти для максимального впливу.

Подивіться цей приклад бюджетної вивіски з композиту та штендера продуктового магазину м’ясних виробів Свіже м’ясо, який використовує шрифт, що легко читається і люди точно знатимуть, що це за магазин.

Порада № 2: Використовуйте правильний знак для правильної функції.

Не всі вивіски створені однаково. Розуміння мети ваших рекламних вивісок має вирішальне значення для вашої здатності робити правильні інвестиції. Вивіска на магазин – вкрай важливий елемент оформлення. Саме вона приваблює клієнтів, інформує про те, що ви продаєте, і створює перше враження про точку продажу. Вивіски існують різні: для продуктового магазину, зоомагазину, меблевого або пивного магазину.

Порада №3: Простежте, щоб вивіску було видно з різних місць.

Тротуар, дорога, сусідня вулиця - нічого не пропустіть. Важливо, щоб ні дерева, ні інші предмети не закривали зовнішню рекламу. Адже ви хочете, щоб вас помічали. Вивіска може містити логотип, назву та рід діяльності бізнесу. Це максимум. В цілому, використовувати більше 3-4 слів на вивісці не радимо.