Правильна політична реклама - запорука успішної передвиборчої кампанії.

Дата публікації: 31.08.2020
Дата редагування: 02.12.2024

При висуванні на посаду, знаки передвиборної кампанії можуть не займати верхні позиції в списку ваших справ. Але, ми живемо в часи цифрової епохи, коли грамотно продумані і правильно зроблені політичні та агітаційні знаки мають велике значення у вашій передвиборчій кампанії? Дослідження показують, що якщо все зроблено правильно, такі знаки можуть підвищити цінність вашої кампанії.

Заголовок

А як ви проектуєте свій успішний знак? Рекомендуємо делегувати ці обов'язки команді професіоналів в сфері виготовлення зовнішньої реклами. Отже, з вас ідея, слоган, гасло, красиві обіцянки і успішна їх реалізація, з нас - красива обгортка для всього цього, а також поради та рекомендації при проектуванні рекламних політичних знаків.

ВИБІР ПРАВИЛЬНОГО ЗНАКА ПЕРЕДВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

Для початку подумайте про те, чого ви намагаєтеся досягти за допомогою рекламної вивіски своєї кампанії. Ви можете подумати, що стандартні знаки з шаблонними розмірами - єдиний правильний шлях? І хоча це відмінний варіант, він не єдиний. Успішна передвиборча кампанія включає в себе розробку правильної політичної вивіски та інших друкованих матеріалів, які гарантують, що ваше ім'я і ваша ідея, будуть видимими в багатьох місцях і легко запам'ятаються. Якщо ви шукаєте багато місць розташування знаків за низькою ціною, вам краще всього використовувати недорогі друковані паперові та пластикові матеріали. Це економічно ефективно і просто. Якщо ви хочете отримати ефектний знак трохи більшого масштабу, виберіть вініловий банер. Ви також можете подумати про автомобільні магніти і наклейки на вікнах, а також про інші популярні широкоформатні політичні знаки.

ЩО ТАКЕ ПОЛІТИЧНІ ЗНАКИ?

Політичні знаки залишаються одним з найбільш ефективних засобів підвищення обізнаності про вашу передвиборчу кампанію. Ці знаки можуть використовуватися для політичних, судових, шкільних або правоохоронних виборів. Вони також характерні для масових ініціатив голосування. Вони варіюються від вивісок до банерів і наклейок, і на них можна додати ваше ім'я, фото, слоган. Рекламні вивіски для вашої кампанії також можна замовити в будь-якому нестандартному розмірі, що дає можливість створювати ефектні знаки, які обов'язково привернуть увагу і покращать вашу кампанію.

Поряд з великоформатними політичними знаками, ви також можете розглянути дрібні друковані матеріали, щоб доповнити маркетинг вашої кампанії. Листівки, дверні листівки, брошури – усе це ефективні матеріали «під рукою», які можуть допомогти інформувати громадян про вашу платформу. Ви також можете використовувати дрібні друковані матеріали для прямої поштової розсилки, використовуючи листівки. Наклейки на бампери також можна використовувати і поширювати серед ваших прихильників, які з радістю продемонструють свою лояльність і віру в вашу кампанію.

Дослідження показують, що політичні знаки кампанії працюють, і наявність великої кількості знаків є певною перевагою.

ДЕ ВИ МОЖЕТЕ РОЗМІСТИТИ СВОЇ ПОЛІТИЧНІ ЗНАКИ?

Знайти місця для розміщення рекламних плакатів – важке завдання для будь-якого кандидата. Перш ніж вирішити, де ви хочете розмістити свої знаки, вам необхідно врахувати два дуже важливих моменти. По-перше, переконайтеся, що ваші знаки не виходять за межі території вашого голосування, де їх розміщення мало що дасть для вашої кампанії. По-друге, ви повинні бути знайомі з місцевими законами, що стосуються знаків політичної кампанії. Ці закони можуть визначати, де ви можете і не можете розміщувати свої знаки, а також вимоги до розміру і повідомленнями.

Ось кілька ефективних місць для розміщення ваших політичних знаків:

  • Будинки і двори – розміщення ваших знаків в будинках або дворах ваших прихильників, виявляється надзвичайно ефективним. Обов'язково отримаєте повне вирішення, перш ніж робити це, і постарайтеся націлитися на будинки, які знаходяться поруч з основними дорогами або в районах з інтенсивним рухом. Одним з переваг цього є те, що сусіди побачать знак і встановлять зв'язок між вами і прихильником. Це може викликати почуття підвищеної довіри і збільшить ваші шанси в день виборів.
  • Транспортні засоби – рухайте ваші знаки! Ще одне чудове місце для знаків вашої кампанії – це автомобілі ваших друзів, сім'ї і прихильників. Для цього ви можете використовувати будь-яку з наших наклейок для автомобілів або магнітів для автомобілів. Це може зробити вашу кампанію доступною тисячам глядачів за дуже низькою ціною і є відмінним способом уникнути будь-яких юридичних наслідків при розміщенні ваших вивісок.
  • Вздовж вулиць і доріг – ми всі бачили більше політичних знаків на узбіччях доріг, ніж нам хотілося б порахувати... і для цього є причина. Розміщення політичних знаків на вулицях і дорогах дає величезну кількість інформації, особливо якщо вони розміщуються вздовж доріг з інтенсивним рухом. Однак перед цим обов'язково ознайомтеся з місцевими законами і постановами. Як правило, вам слід уникати використання знаків, які вказують напрямок руху, імітують дорожні знаки, будь-яким чином блокують видимість для водія або блимають вогнями.
  • Паркани та стовпи – розмістіть свої знаки на якомога більшій кількості парканів та стовпів. Це дає вам можливість використовувати більші знаки, які обов'язково привернуть увагу. Наш вініловий банер - відмінний вид знаку для використання на паркані. Ви можете замовити банери для своєї кампанії будь-якого розміру за доступною ціною.

На додаток до цього, є ще кілька інших місць розміщення рекламних вивісок, які можуть привернути увагу до вашої кампанії: автобусні лавки, плакати, плакати в метро і навіть плакати на кава-машинах. Хоча ці форми рекламної кампанії ефективні, вони також можуть бути дороговартісними. Якщо ви розглядаєте щось в цьому дусі, краще за все спочатку проаналізувати окупність інвестицій, а потім рухатися далі.

КОЛІР, ШРИФТ І РОЗМІР ЯК ЕЛЕМЕНТИ ДИЗАЙНУ

У більшості випадків червоний, білий і синій є стандартними, але якщо ви думаєте про інші кольори, це прекрасно. Переконайтеся, що ви використовуєте написи, які мають високу контрастність з фоновими кольорами, так як їх буде легше читати на відстані.

Ви можете ознайомиться які кольори будуть працювати краще для контрастності і читабельності на нашому YouTube-каналі у відеоролику "Як вибрати колір вивіски?" Зверніть увагу на те, що буде працювати, а що ні. Обов'язково використовуйте текст, який має високу контрастність з фоном вашого знака і не захоплюйтеся занадто великою кількістю кольорів.

Розгляньте розмір вашої рекламної вивіски і співвідношення висоти і відстані між буквами. Переконайтеся, що ваш знак читається відповідно до найбільш поширених відстаней читання у вашому середовищі. У цьому вам допоможе відеоролик "Оптимальний розмір вивіски".

Далі розглянемо ваш шрифт. Надмірно декоративні шрифти не дуже добре читаються. Вибирайте жирні, легко читабельні шрифти з мінімальним зарубками. Рекомендації та поради щодо шрифтів дивіться у відео "Коли шрифт вирішує все!"

ПРОЦЕС ПРОЕКТУВАННЯ

Добре, тепер ви знаєте розмір, який вам потрібен для розміщення вивісок, у вас є макет і кольори, оптимізовані для максимальної читабельності, і ви готові до дизайну. Якщо у вас є які-небудь питання з приводу ідей вашої рекламної вивіски або вам потрібна допомога у створенні відмінного знаку, дозвольте нашому дизайнеру допомогти вам! Розробка вашого рекламного знаку може бути легким завданням, і ви забезпечите свою позицію в найкоротші терміни. Дотримуйтесь цих корисних порад, і ви будете на півдорозі.

Занадто багато картинок і тексту можуть відвернути від важливої ​​інформації. Лінії, маленькі форми і інші елементи можуть добре доповнювати знак, якщо вони розміщені акуратно і рівномірно, не забиті і не займають багато місця. Не дозволяйте деталям домінувати над вашою важливою інформацією.

Менше, значить більше, коли мова йде про знаки передвиборчої кампанії. Подумайте про базову інформацію, яку повинні знати ваші виборці. Ці елементи можуть включати ваше ім'я, посаду, на яку ви претендуєте, і область, в якій ви працюєте. Іноді, ви можете використовувати влучну фразу, але уникайте занадто великої кількості слів. Будьте простіше!