- Українська
- Русский
Мало кому з перехожих вдається пройти повз декоративну інсталяцію "Я люблю місто" і не сфотографуватися на фоні неї. А якщо місто, де встановлено арт-об’єкт, вирізняється цікавими пам’ятками, оригінальною історією або просто вашими приємними спогадами, завдяки таким фото у соцмережах, воно має всі шанси стати мегапопулярним. Публікації фотографій на фоні даних рекламних конструкцій, розміщені в мережах Facebook, Instagram або Twitter можна прирівняти до колекції магнітів на холодильнику з відвіданими місцями. Тільки, на відміну від магнітів, ці фото живуть своїм життям, поширюються та переглядаються, створюючи тим самим рекламу локації, місту та компанії-виробнику.
Початком історії таких своєрідних логотипів міст на постаменті, стала розробка дизайнером Мілтоном Глейзером відомого логотипу "I Love New York", який було створено в ході рекламної кампанії з розвитку туризму в Нью-Йорку в 1970-х роках. По всьому світу тепер виготовлено безліч варіацій такого арт-об’єкту в концепції "Я люблю…" назву міста, абревіатуру чи скорочення або найменування бренду. Але, незмінним являється елемент у вигляді серця.
На сьогодні, в багатьох містах встановлено декоративні об’ємні інсталяції, присвячені рідному краю. Якщо конструкція розміщена при в’їзді в населений пункт, її сміливо можна назвати в’їзним знаком міста. Часто на них розміщують герб населеного пункту або іншу місцеву символіку.
Якщо ви плануєте замовити так звану "вивіску свого міста", рекламно-виробнича компанія Артлайт пропонує вам переглянути декілька рекомендацій щодо її виготовлення:
Навіщо придумувати велосипед, коли такий рекламний інструмент працює у всьому світі, а сердечні інсталяції незмінно зворушують серця перехожих.