Стильне рішення зони рецепції

Дата публікації: 08.02.2021
Дата редагування: 04.12.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Хочете, щоб Ваш офіс, салон чи бутік створювали у клієнтів гарне перше враження? Дрібниці важливі: від кольору стін, до дизайну візиток і ручок. Але особливу увагу слід приділити до оформлення брендового логотипу чи вивіски в зоні рецепції.

ЧОМУ ДЕКОР РЕСЕПШЕНА МАЄ ЗНАЧЕННЯ?

Коли клієнт заходить в приміщення вашого закладу, перше, що він бачить і куди йде - це ресепшн. Стійку адміністратора називають обличчям компанії. І саме по цій зоні клієнт судить про статус фірми, доходи і вирішує, чи можна вам довірити. Несвіжий ремонт? Дешеві меблі? Відсутність логотипу і взагалі хоч якоїсь брендової символіки? Сумніваємося, що клієнт довірить свій дорогоцінний проект та гроші такій непрезентабельний фірмі.

Основною задачею зони ресепшн є донести інформацію про роботу компанії і при цьому сформувати позитивне враження про бізнес. Пам’ятайте, що перше враження задає тон подальших відносин з клієнтами та відразу ж формує рівень довіри клієнта. Вченими давно доведено, що людині вистачає 2-3 секунди, щоб на рівні підсвідомості створити враження про об'єкт в полі його зору. Вивіска, логотип та назва закладу є показниками високого статусу фірми, адже підприємець виділив гроші, не полінувався і замовив красиву брендову символіку. Клієнт розуміє, якщо власник так піклується про власну справу, то і його тут точно не залишать без уваги і виконають усе якісно. Отже, не забувайте вираз “зустрічають по одежині” і не ігноруйте інтер’єрну рекламу свого закладу.

В ЧОМУ УСПІХ ІНТЕР’ЄРНОЇ ВИВІСКИ?

Незалежно від того, де знаходиться Ваш бізнес: на вулиці з інтенсивним трафіком чи на алеї з тихими пішоходами, правильні типи рекламних знаків залучають клієнтів і допомагають їм орієнтуватися опинившись всередині. Нудні знаки - це нудно. Пам'ятайте, ваша мета - привернути увагу звичайного споживача незвичайним повідомленням. Двозначність, каламбур і жарти - відмінні способи показати, що у Вас позитивний бізнес. Однозначно, деякі люди скажуть, що це не стильно, не креативно чи ще щось в цьому дусі, але більшість Ваших клієнтів це оцінять. Ваша внутрішня рекламна вивіска повинна бути досить яскравою і переконливою, щоб привернути увагу аудиторії. Важливо показати логотип вашого бренду і хоча б тизер товару чи послуг, які ви надаєте. Суть в тому, що клієнтів потрібно спокушати рекламою!

ВИДИ ВИВІСОК ЗОНИ РЕЦЕПЦІЇ

Інтер’єрна вивіска знаходиться в близькому контакті з очима клієнта, тому ніяких зайвих деталей не повинно бути. Є багато різних видів вивісок для рецепції, і всі вони повинні виготовлятися на високому рівні. Отже, яку вивіску можна розмістити на ресепшн?

  • Об'ємні букви (3D-логотип) - це одночасно яскравий вигляд та стильне рішення. Особливо круто виглядають такі елементи з контражурним підсвічуванням.
  • Лайтбокси (світлові короби) - точно не лишаться непомітними. Завдяки яскравому підсвічуванню вони кидаються в очі, варто лише зробити крок за поріг. Кращий варіант, щоб виділитися. Логотип на ресепшн в форматі лайтбоксу підходить як для розважальних, торгових точок, так і юридичних контор, компаній з продажу нерухомості та іншого. Універсальне рішення!
  • Псевдооб'ємні літери - лаконічний та стильний варіант виконання вивіски чи логотипу. Виграшно виглядає в невеликих приміщеннях, так як виглядає акуратно, не перевантажуючи інтер'єр. Можна також додати контражурне підсвічування, що підвищить привабливість вивіски в рази.
  • Акрилові таблички - витончений «європейський» варіант. Акрилові таблички акуратно виглядають на стіні, не приваблюють зайвої уваги, але додають статусності інтер'єру. Таблички можна робити з підсвічуванням і без.

Зверніть увагу! Зона ресепшн з будь-яким видом вивіски, але з додаванням підсвітки, виглядатиме дорожче і елітніше. Матеріали, з яких виготовляють вивіски, можуть бути різними. Наприклад, можна зробити логотип з ПВХ-пластику, пінопласту, акрилу, дерева, металу, композиту. Найбільш популярним видом підсвічування є світлодіодний, але можливий варіант і вивіски з неоном.

Оформлення зони ресепшн – справа тонка і непроста. Дизайнер зможе підібрати правильні кольору і розмістити всі елементи гармонійно. За потреби – розробити логотип. Важливо, щоб він виглядав креативно, а також гармонійно вписувався в інтер’єр закладу. При цьому не обов'язково, щоб рекламна конструкція була важкою і міцною.

Пропонуємо виготовлення будь-якого виду інтер’єрної вивіски чи логотипу для зони рецепції. Втілимо професійно будь-який ваш проект, а також допоможемо з дизайном вивіски, якщо ви не визначилися. У нас найякісніші матеріали, найкомфортніші ціни, найдосвідченіші майстри. Якщо у вас є які-небудь питання, відповіді на які ви не можете знайти на нашому сайті, просто зв'яжіться з нашими менеджерами. Вони зможуть допомогти вам замовити практично будь-який вид нестандартної інтер’єрної реклами за вашим індивідуальним замовленням.