- Українська
- Русский
Головні завдання реклами - залучення уваги і формування інтересу. Забезпечити їх рішення без великих вкладень дозволяє використання світлодіодних панелей з функцією біжучої стрічки.
Інформація, що подається на ній виглядає ефектно, сприймається легко і швидко. Але щоб така реклама спонукала до активних дій необхідно ввести лаконічний і змістовний текст, що відповідає маркетинговим цілям.
Біжуча стрічка має вбудовані інструменти, що дозволяють оригінально оформляти інформацію і видавати її різними способами. З можливими варіантами відображення можна познайомитися в інтернеті або на діючих табло. Реалізується це за допомогою програмного забезпечення, що передбачає вибір кольору тексту, типу і розміру шрифту, а також додавання візуальних ефектів.
Підбір цих параметрів визначається типом трансльованого контенту, який умовно ділиться на рекламний і інформаційний.
Щоб реклама була по-справжньому дієвою необхідно детально продумувати її вміст і при цьому проявляти креативність. При цьому необхідно дотримуватися певних правил, які добре відомі маркетологам. Зазвичай людина затримує погляд на рухомому рядку всього на 10 секунд. За цей час вона повинна побачити написаний без помилок лаконічний текст, що включає досить інформації. Надмірно короткий месендж не завжди зрозумілий, а відомості в довгих пропозиціях з безліччю перерахувань важко запам'ятати. Тому рекомендується:
Наприклад, «ЗНИЖКИ! Літнє взуття на 15% ДЕШЕВШЕ! ».
Коли ви отримали повне уявлення про форму та зміст тексту можна переходити до реалізації рекламної ідеї. Для цього використовують вбудовані функції світлового табло, а також спеціалізовані програми.
ПЗ зазвичай поставляється разом з LED-табло, купується в інтернеті або завантажуються з магазину додатків. Завдяки багатофункціональному інтерфейсу створюється файл, який потім завантажується в пам'ять контроллера світлодіодної панелі через USB або WI-FI.
Так можна підготувати для відображення безліч інформаційних блоків або оперативно внести зміни в зміст тексту в разі поновлення інформації (повідомлення про завершення або початок акції, про актуальні ціни та пропозиції). Якщо маркетингові пропозиції змінюються в залежності від дня тижня або від часу доби, то можна запрограмувати його видачу на екран, за заданим розкладом. Робота світлодіодного табло в автоматичному режимі дозволяє своєчасно реагувати на поточні запити потенційних клієнтів.
Всі ці операції можна зробити самостійно або скориставшись допомогою фахівців. Сам процес не займе багато часу, що робить біжучу стрічку найбільш ефективним засобом реклами.