- Українська
- Русский
Ваші клієнти отримують доступ до сотень видів реклами в день в інтернеті, по телебаченню, радіо, під час поїздок на роботу і назад. То яку рекламу вам потрібно створити, щоб дійсно привернути їхню увагу?
Ми вирішили провести наочний експеримент та спробувати відповісти на це питання в даній статті. Отже, почнемо з того, як стимулювати взаємодію із зовнішніми знаками, що можна і чого не можна робити в процесі розміщення реклами.
По дорозі на роботу щоранку ми бачимо різні рекламні знаки. Це можуть бути білборди політичних кампаній, рекламні вивіски, покажчики систем безпеки і багато іншого. Уздовж жвавих доріг на фасадах будівель, торгових центрів, щитах і стовпах вивішені рекламні знаки.
Фахівці РВК Артлайт вирішили провести маркетингове дослідження і з'ясувати, яка рекламна інформація найкраще зчитується водіями і перехожими. Ми вирішили протестувати кілька власних рекламних знаків в місті і вздовж дороги з пожвавленим рухом з простим маркетинговим посилом: «Зверни увагу на цей знак».
Наша кінцева мета полягала в тому, щоб побачити, чи дійсно людина, при візуальному контакті з рекламним знаком, почує заклик до дії або навіть зробить її. Результати можуть вас здивувати!
Хороший експеримент вимагає хорошого підходу. Ми хотіли подивитися, як дизайн, розмір знаку і обсяг тексту можуть вплинути на відповіді водіїв і перехожих. Ми демонстрували кожен знак зустрічним автомобілям в регіоні з помірним трафіком. Також в локації проведення експерименту присутня зупинка громадського транспорту, що збільшує частоту видимості рекламних знаків. Майте на увазі, що це не ідеальне дослідження, але те, що ми виявили, дає нам уявлення про те, що працює, а що ні, коли справа доходить до реклами малого бізнесу.
Погляньте на кожен з 4 рекламних знаків нижче, а також на те, як ми використовували кожен з них в тесті:
Ми розмістили рекламний знак у вигляді світлової адресному таблички на фасаді рекламної компанії. На проходження руху з 100 автомобілів йде щодня близько 60 хвилин. Ми переконалися що мало хто звертав увагу на знак, фактично не маючи можливості прочитати що на ньому написано.
Перехожі правда поділилися цікавою інформацією: вони звернули увагу на світловий знак, і навіть цікавилися, що це за організація, на якій він розміщений.
Як думаєте яка реакція була на брендований автомобіль? Брендування комерційного транспорту вже давно визнано одним з найпопулярніших видів зовнішньої реклами. Такий автомобіль звертає на себе увагу як водіїв, так і пішоходів на протязі всього дня, незалежно від того чи рухається він по жвавих дорогах міста або просто стоїть на парковці.
Зверніть увагу: використання присутності людини поруч з рекламним знаком набагато збільшує реакцію аудиторії. Так що додавання живого представника компанії до її логотипу і назви дійсно працює!
А як на рахунок великогабаритної рекламної конструкції? Ми встановили рекламну колону Морріса в нашому дворі і запропонували потенційним клієнтам розмістити на ній свої оголошення. Всім відомо що дрібний текст і маленькі знаки не так ефективні, як крупний текст і великі вивіски. Тому реклама на рекламній тумбі повинна бути видима здалеку. Використання високого контрасту в тексті і кольорі на ваших рекламних знаках може підвищити залученість.
Деякі об'єкти дійсно виділяються за рахунок великого розміру і шрифту. Додавання яскравих зображення в ваш дизайн швидше за все вплине на швидкість відгуку, але занадто складне зображення може виявитися занадто відволікаючим. Але увагу на рекламну тумбу звертають, і навіть є бажання до взаємодії.
А якщо на фасаді розмістити яскраве світлодіодне табло з трансляцією динамічного відеоролика? Реакція перехожих і водіїв значно підвищилася. Повнокольорове led-табло великого розміру, з чітким шрифтом і короткими месседжами, динамікою і рухом, також на відео задіяні зображення людей в процесі створення рекламної продукції. Круто, правда? І так вважає багато хто.
Рекламою цікавляться, про рекламу запитують, рекламу хочуть замовити. Таким чином, спрацював принцип "Хочу й собі таке табло!" і розуміння цього потужного інструменту маркетологи можуть використовувати для збільшення трафіку і продажів. Скористайтеся цим!
Так що ж означають всі ці дані? Давайте подивимося на їх практичне використання для малого бізнесу. Одним з найбільш очевидних висновків є те, що люди помічають знаки під час водіння! Звертають вони увагу чи ні, сильно залежить від дизайну, розміру і динаміки. Текст у всіх варіантах був чітким і розбірливим, розмір різним, дизайн мав значення, в залежності від яскравості і динамічності. Багато людей бачили наші знаки, але з якоїсь причини не звертали на них уваги. Близько 50% водіїв читають знак, наближаючись до нього, але не реагують на нього.
Ось деякі з висновків і рекомендацій, якими ви можете скористатися прямо зараз:
Ви зацікавлені в збільшенні вашого ділового трафіку за допомогою вивісок? У нас є більше 50 видів вивісок на вибір з безкоштовними дизайнерськими послугами та швидким терміном виконання робіт. Телефонуйте, пишіть та обирайте свій ідеальний рекламний знак вже зараз!