11 правил для створення правильної рекламної вивіски

Дата публікації: 14.01.2020
Дата редагування: 02.05.2024

Рекламна вивіска, створена досвідченими фахівцями - це ефективний маркетинговий інструмент. Але якщо ви вирішили зробити і встановити її самостійно, то варто прислухатися до рекомендацій рекламних професіоналів, які ми підготували спеціально для вас:

ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
ФАЛЬШФАСАД
ФАЛЬШФАСАД
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН

ПРАВИЛО №1. ВИВІСКА ПОВИННА БУТИ ПОМІТНА І ДОБРЕ ВИДИМА

Щоб реклама привертала потенційних клієнтів, вона спочатку повинна привернути увагу до себе. Для цього вивіску розташовують так, щоб її можна було добре роздивитися як поблизу, так і здалеку. Вивчіть шлях переміщення людей і з'ясуйте місця, звідки пішоходам і водіям зручніше буде дивитися на вашу рекламу, затримуючи на ній свій погляд.

ПРАВИЛО 2. ЛАКОНІЧНІСТЬ

Як показали дослідження, навіть зацікавлена зовнішньою рекламою людина виділяє в середньому не більше 10 секунд на її вивчення. Довгий текст навіть виглядає відштовхуюче і взагалі не буде удостоєний уваги. Тому, постарайтеся викласти основну ідею вивіски коротко, але інформативно. Можете для цього влаштувати колективний мозковий штурм і вибрати найкращий варіант.

ПРАВИЛО №3. ФОКУСУЄМО УВАГУ

Щоб пошук певного тексту для вивіски вівся в правильному напрямку, пам'ятайте, що інформація повинна точно описувати конкретний запропонований продукт (товар, послугу) або сам бренд. Додаткові описи, як правило, зайві. Якщо ім'я компанії ще маловідоме, то до її назви додають направлення діяльності, наприклад, «Туристичне агентство «Колумб».

ПРАВИЛО №4. ЧІТКИЙ ШРИФТ

Дизайнери в своєму бажанні скреативити іноді починають експериментувати зі шрифтом. Це не завжди добре, адже розгадування хитромудрих символів тільки ускладнить сприйняття реклами. Літери повинні бути великими, з добре помітними деталями, що дозволяють розглянути і прочитати текст здалеку. Оптимальний варіант шрифту - прямий, без засічок з однаковою товщиною всіх ліній.

ПРАВИЛО №5. КОЛЬОРИ ПОВИННІ ГАРМОНІЙНО ПОЄДНУВАТИСЯ

При оформленні вивіски ніякої строкатості і «кислотності» допускати не можна. Це дратує око і викликає негативні емоції. Професіонали рекомендують не тільки обмежитися 2-4 відтінками, але і строго регламентують їх поєднання, перевірені в справі. Наприклад, приємний для спокійного сприйняття синій текст на білому тлі. «Жовтий на чорному» добре акцентує увагу, і при цьому не дратує. А такі комбінації, як «жовтий на коричневому» або «зелений на червоному» дуже незручні для перегляду.

Пропонуємо вам найбільш використовувані сполучення кольорів:

ПРАВИЛО №5. КОЛЬОРИ ПОВИННІ ГАРМОНІЙНО ПОЄДНУВАТИСЯ

Також враховуються особливості сприйняття кольору, обумовлені довжиною світлової хвилі: при прямому розгляді найбільш помітні червоні деталі, а при бічному - фіолетові.

ПРАВИЛО №6. ВРАХОВУЙТЕ НАВКОЛИШНІЙ ФОН

Вивіска на будівлі повинна відрізнятися за кольором від фасаду. Інакше вона буде так само непомітна, як і реклама в зелених тонах на тлі дерев. В ідеалі треба враховувати і підбирати кольори вивіски, відштовхуючись від наявного кольору її фону.

ПРАВИЛО №7. ПОДБАЙТЕ ПРО ОСВІТЛЕННЯ

Реклама повинна працювати цілодобово, але для цього вона повинна бути добре помітна в темряві. Найпростіше рішення - направити на неї прожектор. Але набагато ефектніше виглядають лайтбокси з внутрішньою підсвіткою, або написи і об'єкти, виділені підсвічуванням (контражур).

ПРАВИЛО №8. ЗАЧЕПІТЬ ОРИГІНАЛЬНОЮ «ФІШКОЮ»

Звичайний текст і зображення можуть залишитися непоміченими на тлі схожих вивісок. Тому перед дизайнером стоїть складне завдання: спровокувати увагу потенційного клієнта. Це можуть бути об'єкти, що викликають будь-які сильні емоції (захоплення, обурення). Важливо, щоб вони чіпляли і «не виходили з голови». Тоді, при необхідності, насамперед згадають саме таку рекламу.

11 Правил для створення правильної рекламної вивіски | РВК Артлайт

ПРАВИЛО №9. ОРІЄНТУЙТЕСЯ НА ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ

Стилістика оформлення вивіски повинна давати чітке уявлення, на кого орієнтований рекламований продукт. Дизайн банера із зображенням елітних хронометрів природно повинен бути більш витонченим, ніж вивіска, яка просуває товар мас-маркету. Грамотно зорієнтована на ЦА вивіска забезпечує приплив реально зацікавлених клієнтів.

ПРАВИЛО №10. ВИВІСКА - ПЕРШЕ ЗНАЙОМСТВО З ВАШОЮ КОМПАНІЄЮ

Стикаючись з рекламою невідомої компанії, потенційний клієнт формує своє перше враження про новий для себе бренд. Тому постарайтеся відповідально підійти до створення проєкту: враховуйте перераховані вище рекомендації, проявіть тонкий смак, розумну креативність, і звичайно, вкладіть душу, створивши приємні асоціації з вашою компанією.

Як бачите, є безліч нюансів, які потребують уваги при створенні рекламної вивіски. Зробити все правильно вдається тільки професіоналам, які мають достатній досвід роботи в цій сфері.

Заголовок

Тому, якщо вам потрібен гарантований результат від реклами - довірте її розробку і виготовлення нашим фахівцям. З прикладами нашої роботи ви можете ознайомитися на сайті, тут же - контактна інформації для консультацій і замовлення.

ПРАВИЛО №11 ВИВІСКА, СТВОРЕНА ЗГІДНО ПРАВИЛ

Рекламні вивіски повинні відповідати регламенту розміщення рекламної продукції в конкретній частині міста, не повинні псувати його архітектурний стиль, а дизайн код міста доповнювати та стилістично підкреслювати його красу.