- Українська
- Русский
Айдентика - це в першу чергу логотип, навколо якого вибудовується весь фірмовий стиль компанії. Слоган, фірмові шрифти та кольори, розробка атрибутики, фірмові бланки, упаковка, сувеніри, канцелярія - все те, завдяки чому бренд стає впізнаваним!
Бренд - це яскрава, унікальна ідея, щодо продукту чи послуги, яка створює індивідуальний, емоційний зв’язок, що спонукає людей вірити в перевагу бренду, купувати його, закохуватися в нього, постійно нагадуючи про його сенс і значення.
Брендинг - це складна наука і водночас мистецтво створення системи цінностей відносно бренду. Це філософія управління компанією, товарними потоками, людськими ресурсами. Основною метою брендингу являється створення унікальної, сильної, позитивної ідеї бренду, шляхом послідовних процесів оновлення, удосконалення, дослідження позиції бренду на ринку.
Брендбук - це документ компанії, який регулює правила використання корпоративного стилю у всьому, описує концепцію компанії, атрибути бренду, візуальні комунікації з цільовою аудиторією, витримані в єдиному стилі, позиціонування компанії і її розвитку в цілому.
Корпоративна ідентичність - це зовнішній образ компанії в очах замовників та співробітників, який включає в себе характерний корпоративний дизайн, корпоративну філософію і корпоративну культуру.
Логотип - це графічне зображення бренду, продукту чи послуги, яке є спеціально розробленим та стилізованим елементом візуального дизайну, і являє собою оригінальне поєднання зображень, цікаве накреслення літер, цифр та слів.
Слоган - це короткий оригінальний девіз, який виражає філософію компанії, бренду, товару або послуги як в серйозній формі, так і у формі гри слів, повинен містити унікальну рекламну пропозицію, і бути спрямованим на збільшення продажів і підвищення впізнаваності бренду.
Фірмовий знак - це оригінальний, унікальний, асоціативний, лаконічний, знак, що запам'ятовується, який використовується в якості «особистого підпису» для ідентифікації бренду, компанії чи продукту, і являє собою інтелектуальну, юридично захищену власність правовласника.
Фірмовий (корпоративний колір) - це один з елементів фірмового стилю, який сприяє створенню образу компанії, викликаючи необхідні емоції і асоціації у споживача, допомагає в ідентифікації компанії, а також її цінностей.
Фірмовий стиль - це сукупність візуальних, інформаційних і смислових елементів, спрямованих на створення єдиної системи корпоративної культури, її внутрішнього і зовнішнього дизайну, за допомогою яких фірма підкреслює свою індивідуальність.
Цінність бренду - це не тільки його якість і функціональність, а також зв'язок між брендом і цільовою аудиторією, заснований на соціальних і емоційних цінностях, мотивуючий покупця платити вище номінальної вартості продукту.