Цінності та місія вашого бренду. Розкажіть світу про них!

Дата публікації: 21.07.2020
Дата редагування: 08.10.2024

Бренд – це абстрактне поняття, яке існує в нашій підсвідомості. По-простому, бренд – це особистість компанії. Не продукт, не послуги, не сама компанія, а її думки, емоції, цінності. Бренд – це сукупність асоціацій, які викликає бізнес.

Цінності бренду – це його характер та життєва позиція на ринку. Основними завданнями яких є надання йому унікальності, значущості, ключової відмінності від інших, а також створення емоційного зв’язку з цільовою аудиторією.

Для того щоб сформулювати місію, потрібно дати відповідь на питання: «Чому і заради чого існує бренд?». Місія бренду визначає основні напрямки розвитку та стратегії просування бренду, чітко описує принципи роботи компанії, взаємодію з працівниками, корпоративну культуру, сервісне обслуговування клієнтів. Це як довгостроковий стратегічний план бачення бізнесу та його позиції на ринку, обіцянка того, що дає компанія в перспективі.

Найцікавіше те, що кожен бізнес має бренд, але не кожен власник бізнесу знає, як представити свій бренд на ринку. Інакше кажучи, якщо ви не створите ідентичність вашого бізнесу, потенційні клієнти прийдуть до власних висновків про те, хто ви та що робите, і іноді вони помиляються. Не ризикуйте! Навмисно створюйте чітку, впізнавану марку та залишайте потужне враження про свій продукт!

ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ФАЛЬШФАСАД
ФАЛЬШФАСАД
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ

ОСЬ 5 КОМПОНЕНТІВ УСПІШНОЇ СТРАТЕГІЇ БРЕНДУ:

Цілеспрямоване повідомлення.

Подумайте, як простими словами ви можете розповісти про свої цінності? Ваше повідомлення має бути чітким, стислим і послідовним. Рекомендуємо написати повідомлення до 6 слів для максимальної ефективності. А потім спростити його до 4 слів. А потім спрости його знову.

ОСЬ 5 КОМПОНЕНТІВ УСПІШНОЇ СТРАТЕГІЇ БРЕНДУ:

Простота дозволяє потенційним клієнтам легко запам'ятовувати та розпізнавати ваше маркетингове звернення. Згадайте один з найпопулярніших у світі слоганів бренду Nike "Just do it" (Просто зроби це). Автор слогана Ден Вайден ніколи не приховував, що це були останні слова злочинця перед стратою з його рідного містечка. Він зізнається, що тільки ця фраза приходила йому на думку під час роздумів над слоганом для Nike. І саме вона ідеально розкривала всі сторони бренду і його клієнтів. Занадто просто? Якраз в цьому й суть.

Ідентичність вашого продукту не просто складається з слів, а також з графічного зображення, яке найкраще ілюструє та розкриває суть вашого бренду. Логотип повинен бути цілеспрямованим та виразним, чітко пов’язаним з вашим посланням та ідеально передавати хто ви є. Обирайте графіку, яка глибоко резонує з іншими. Історія всесвітньо відомого логотипу Apple починається з хитромудрої емблеми, на якій Ньютон читає книгу під яблунею і на якого ось-ось впаде одне з яблук...

Заголовок

Логотип прикрашала цитата "Ньютон... Розум, який вічно бороздять незвіданого моря думки... На самоті". Стів Джобс виявився не в захваті від такої складної композиції і тоді було розроблено новий красивий дизайн із зображенням яблука і словом "Apple". А щоб яблуко не плутали з вишнею, було вирішено зробити його надкушеним. Логотип, незалежно чи це був глянцевий ефект, градієнт чи напівпрозорий силует, завжди виглядав мінімалістично, елегантно і вражаюче. Працюйте з професійним дизайнером логотипів (адже не всі графічні дизайнери є дизайнерами логотипів). Пам'ятайте, що ваш бренд - це ваша особистість. Ці зображення представляють вас.

  • Послідовність в кольорі та почерку.

Для ринку є незрозумілим, коли ваші візитки мають одні кольори і шрифти, ваша фасадна вивіска – інші, а кольорова схема веб-сайту взагалі відрізняється від тих чи інших. Без послідовності неможливо досягти успіху. Визначте єдину схему кольорів (2-3 максимум) та комбінацію шрифтів підпису – і послідовно використовуйте їх. Переконайтеся, що вони доповнюють один одного. Підібрати вдалий шрифт – це складно. Рекомендуємо скористатися послугами графічного дизайнера.

Заголовок

Обирайте розбірливі шрифти, які гармонійно вписуються у ваш загальний образ бренду та відповідають цільовому ринку. Іншими словами, не використовуйте чарівний шрифт бренду Disney для вивіски, якщо ваш цільовий ринок є серйозним професійним бізнесом! Щоб ще більше закріпити свій бренд у свідомості ваших клієнтів, частіше використовуйте стиль вашого почерку, наприклад за допомогою корпоративної та сувенірної продукції. Ви будете здивовані тим, наскільки добре мозок зберігає оригінальні та часто повторювані зображення.

  • Корпоративна культура.

Коли мова йде про брендинг, більшість власників бізнесу зупиняться на створенні маркетингового повідомлення та логотипу. Так, кольори та шрифти підібрані, але їм не вистачає ключових компонентів будь-якої "ідентичності" – особистості! Точно, як у вас є особистість, яка складається з характеру, принципів та цінностей, так само має бути і в вашого бренду! Ви хочете щоб ваші потенційні клієнти відчували енергію бренду, коли вони стикаються з вашим бізнесом? Якою вона має бути? Чому це важливо? Тому що, це приваблює! Компанія не може існувати без власної культури. Вона неодмінно виникне в процесі роботи, якщо свідомо її не створювати. Корпоративна культура формує імідж компанії, її лінію поведінки. В умовах сучасного ринку успішним є відкритий, клієнтоорієнтований і впізнаваний бізнес. Визначте та покажіть особистість вашого бренду!

  • Історія бренду.

В кожного бренду є історія. Ви, можливо помилково подумаєте, що це те, що сталося з вашим бізнесом після його створення. Ні, історія бренду – це те, що сприяло його появі. розкажіть світу свою історію! Історії привертають увагу, краще запам'ятовуються, і вони ніколи не закликають прямо щось купити або когось вибрати. Історії впливають на підсвідомому рівні, зачіпаючи емоції, та легко і невимушено підштовхують до потрібного вибору. Щоб реклама була дієвою та працювала не лише на миттєвий заробіток, але й на перспективу, в її основі повинна бути маркетингова історія. Мистецтво сторітелінгу заключається в тому, щоб розповісти історію зародження ідеї про продукт, досягнення ним успіху, перемогу над невдачами, вирішення проблем та підкорення нових вершин. Історію виникнення цінностей! Можна просто запропонувати купити стілець, а можна створити зворушливий відеоролик, як це зробила Ікеа. Можна просто написати довгий текст про розвиток компанії, а можна розповісти відеоісторію, як це зробила компанія Лего.

Брендинг є дуже важливим! Продумані місія та цінності бренду є запорукою лояльності та прихильності споживачів до торгової марки, бажання зробити покупку. Розуміння та освоєння його основ – це крок у напрямку успіху! Придивіться до маркетингової стратегії компаній, які вам подобаються. Спробуйте проаналізувати своє повідомлення, логотип, кольори, шрифти, культуру. Чи зможуть ваші потенційні клієнти згадати вас?

Справжньою цінністю стають такі якості бренду, які дають споживачеві задоволення від використання продукту. Не рекомендуємо вихваляти свою продукцію яскравіше, ніж є насправді. Демонструйте факти, але викладайте їх в красивій обгортці. Іншими словами, не обіцяйте “небо в алмазах”, якщо на практиці можете дати лише “стелю в стразах”, цим ви ризикуєте не тільки втратити клієнта, але і заслужити погану репутацію.