Відкрийте серце вашого бренду

Дата публікації: 18.06.2020
Дата редагування: 20.11.2024

Створюючи власний бренд, почніть з маркетингового повідомлення, яке розкриває його цінність, а потім спроектуйте логотип та інші маркетингові інструменти навколо нього. І якщо ви дійсно, «з душею» підійдете до формулювання цього повідомлення, ваші пропозиції, сервіс та корпоративна культура відображатимуть цю цінність.

Ваше маркетингове повідомлення є серцем вашого бренду. Отже, приділіть достатньо часу, необхідного для розробки повідомлення, яке найкраще транслює вашу пропозицію про цінність вашого продукту потенційним клієнтам. Чим більш сфокусованим буде ваше повідомлення, тим кращий результат ви отримаєте!

ОСЬ 3 БАЗОВИХ ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ЧУДОВОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПОВІДОМЛЕННЯ:

  • Чітко та щиро

Що є серцем вашого бізнесу чи бренду? Будьте щирими щодо того, в що ви вірите і створюйте повідомлення, яке відображає цю віру, з чітко сформульованими перспективами.

Власник кав‘ярні у форматі «кава з собою» Equador Coffe своїм маркетинговим посилом "Візьми з собою каву + хороший настрій" щиро та ненав’язливо повідомляє, що на ринку продажу вуличної кави, їхня кава настільки якісна та смачна, що однозначно подарує насолоду та хороший настрій.

Компанія Inter Cars Ukraine своїм слоганом "Високі стандарти – високі обороти" каже, що вони надають доступ до найбільшого асортименту автомобільних запчастин і аксесуарів, та представляють найвищий рівень сервісу виконання замовлень, а також вони пишаються тим, що їх компанія є одним із лідерів у дистрибуції автозапчастин в Україні.

Рекламно-виробнича компанія Артлайт "Якість Легкість Досвід" своїм маркетинговим посилом повідомляє, що саме тут ви отримаєте надійну якість виготовлення усіх видів зовнішньої реклами, підкріплену багаторічним досвідом, а також легкість у замовленні та у результаті найкрутіші ідеї та рішення для впізнаваності вашого бренду.

Висловлюйтеся чітко та щиро про те, що ви хочете повідомити, щоб ваш ринок повірив і отримав ваше маркетингове повідомлення!

  • Коротко та лаконічно

Як тільки ви зрозуміли, у якому форматі буде зформульовано ваше повідомлення: текстове чи із зображенням, ми пропонуємо його вмістити у 6 слів для максимальної ефективності. Простота дозволяє потенційним клієнтам легко запам'ятовувати та розпізнавати ваше повідомлення. Подумайте про деякі популярні повідомлення, які ви бачили. Запам'ятовуються вони, правда ж? Подумайте про Nike "Just Do It" або Adidas "Impossible Is Nothing". А як щодо рекламного слогану компанії Apple "Think Different"? Вони всі прості та лаконічні, проте їх маркетингове повідомлення дуже чітко передає свою філософію.

  • Послідовність та повторення

Найкращий маркетинговий прийом по збільшенню впізнавання бренда це – послідовне повторення його повідомлення та зображення. Чим більше потенційних клієнтів бачать ті самі повідомлення, тим частіше вони негайно згадують, хто ви та що робите. Незалежно від того, чи це будуть їх рекламні ролики, чи реклама на радіо, або друковані маркетингові інструменти, або онлайн-реклама. Наприклад, ви бачили та чули "Райська насолода" так багато разів, ви автоматично знаєте, що це Баунті! Основна мета – транслювати ринку своє повідомлення у найрізноманітніших форматах, наприклад, у роздрукованих маркетингових матеріалах, за допомогою візитних карток, веб - сайту та профілів в соціальних мережах. Свідомо прагніть спілкуватися зі своїми потенційними клієнтами усіма можливими способами. Чим більше ваш ринок бачить і чує ваше повідомлення, тим більше про ваш бренд дізнаються, і відповідно купують!
 

Після того, як ви створили влучне маркетингове повідомлення, доповніть його професійним логотипом та іншими маркетинговими інструментами, включаючи спеціальні фірмові знаки. Не починайте маркетингову кампанію чи реалізацію стратегії рекламних знаків, поки не освоїте маркетингове повідомлення!