UA|RU

Press Wall або Brand Wall: поради та ідеї дизайну


 

Часто клієнти запитують нас, що таке мобільний стенд, виносний банер, Press Wall або Brand Wall, навіщо вони потрібні і з чого почати розробку їх дизайну? Мобільні банери та інформаційні стенди - це вид реклами, яка може бути як самостійною рекламною стійкою з інформацією, так і покажчиком, який відображає частину всієї рекламної кампанії. Давайте розбиратися.

Мобільні або виносні банери  є дуже портативними і зручними для використання на заходах. Вони ідеально підходять для проведення презентацій, різних заходів, починаючи від корпоративів і закінчуючи врученням нагород за різні досягнення, нарад в офісах. Їх легко показувати, транспортувати і зберігати. Стійка системи Джокер швидко збирається і розбирається. Такі інформаційні банери виглядають дуже професійно. На фоні  Press Wall або Brand Wall зазвичай фотографуються.

Що таке Press Wall (пресс волл)?

Ви часто бачите таку конструкцію по телебаченню при врученні різних премій зірок екрану. Пресс Волл використовують також як фотозону при проведенні свят. Такі конструкції встановлюють всюди, де люди позують перед фотокамерою. Зазвичай це банерна тканина, з нанесеним зображенням за допомогою широкоформатного друку, натягнута на каркас. Приватні особи та організації з проведення свят часто замовляють весільний пресс волл.

Що таке Brand Wall (бренд Волл)?

Організації замовляють моделі виносного банера із зображенням корпоративної символіки, та елементами брендингу, які називаються brand wall. Тут при друку використовуються фірмові кольори компанії. На фоні такої конструкції проходять вручення нагород співробітникам, які відзначилися під час професійних свят, а також проведення конференцій.

Ми підготували кілька порад по створенню мобільного банера.

У 2020 році замальовка чого-небудь може означати кілька різних речей. Для деяких дизайнерів чорновий варіант проекту може бути на папері або на дошці. Інші вважають за краще використовувати програми для створення цифрових ескізів. Що б ви не вирішили використовувати, отримання загального плану і відчуття дизайну - найважливіша частина цього кроку. Ви також можете знайти ідеї для дизайну мобільного інформаційного банера скориставшись пошуком Google.

Одне важливе зауваження: якщо всі ці поради по дизайну починають наводити на вас сум вже в цей момент, звертайтеся за дизайном в нашу компанію. Команда професійних дизайнерів завжди буде рада допомогти вам з дизайном виносного банера.

Фото

Після того, як ви визначилися з ідеєю для банера і місцем, де ви хотіли б його оформити, прийшов час створити дизайн. При розробці дизайну банера чи стенда майте на увазі, що ваш бренд - ваш друг. Часто використовують логотип в якості координаційного центру всього дизайну, тому логотип вашого бренду повинен бути помітним. Більшість ваших клієнтів швидко впізнають логотип і дізнаються, що це ви. Потенційні клієнти будуть пам'ятати ваш логотип іноді навіть краще, ніж вашу назву. У більшості компаній є рекомендації з брендингу (брендбук), в яких вказується спосіб відображення логотипу, коди кольорів бренду і шрифти. Кольори вашого бренду повинні бути виділені і поєднуватися тільки з кольорами, які або схвалені брендом, або відповідають йому. Ці кольори і шрифти можуть дати вам тему і дизайн, про які ви завжди мріяли. Банер повинен відображати інформацію вашого сайту, магазину чи будь-яких інших рекламних матеріалів, які ви створюєте. Всі вони повинні перетікати з одного в інше.

  • Використовуйте популярні стилі та кольори

Використовуючи правильні стилі і розуміючи, як працюють кольори в дизайні, можна зробити більше, ніж просто створити гарний банер. Він викликатиме почуття і емоції. Як правило, є два типи кольорів. Теплі і холодні.

Теплі кольори - це червоні, жовті, помаранчеві. При використанні їх в дизайні банерів, вони викликають почуття тепла і любові. При вигляді теплих кольорів, на думку приходять такі речі, як сонячне світло, тепло і вогонь. Це може дати глядачеві відчуття комфорту, а також запалити його інтерес.

Холодні кольори це трохи інші почуття. Це синій, пурпуровий, зелений. Ці кольори викликають відчуття спокою, стабільності і надійності. Асоціюються з небом, водою, морем. Використовуйте прохолодні кольору, щоб дати вашим клієнтам відчуття спокою і свіжості при перегляді вашого бренду. Скористайтеся правильними кольорами з правильними почуттями, щоб ваш банер закарбувався в пам'яті.

  • Дотримуйтесь балансу

При розробці мобільного банера, не забувайте про баланс. Однією зі складових балансу дизайну є розуміння того, як люди читають і бачать все, що вони споживають. Це зазвичай зверху вниз, зліва направо. Речі, як правило, виглядають дивно, коли вони не адаптовані до способу читання і перегляду в звичному світі. Це не означає, що все має бути вирівняно по центру. Інші ідеї, щоб збалансувати ваш дизайн, включають використання жирних шрифтів і всіх великих літер в стратегічному плані. Використовуйте його тільки тоді, коли це добре підходить для балансу дизайну.

  • Порожній простір не ваш ворог

Більшість дизайнерів не розуміють цей принцип дизайну. Це можливо один з найважливіших моментів. Порожній простір не є вашим ворогом, і в багатьох випадках він може бути вашим другом. Використовуйте порожній простір для досягнення істинного балансу ваших проектів. Дизайн з 10 зображеннями, у яких немає меж або проміжків між ними, ніколи не буде виглядати таким чистим і збалансованим, як дизайн з 2 або 3 рівномірно розташованими зображеннями. Те ж саме і з текстом. Якщо у вас є довгий абзац, який переходить від кордону до дизайну, подумайте над тим, щоб розбити його і вкоротити. Майте на увазі, що відстань між верхніми і бічними краями дизайну є вкрай важливою для збереження порожнього простору. Дозвольте  вашому дизайну дихати.

  • Використовуйте високоякісні зображення

Одним з найбільш важливих елементів розробки дизайну мобільного інформаційного стенду є визначення того, які саме зображення розміщувати на ньому. Це включає в себе логотипи та інші файли зображень, які ви хочете використовувати. Найбільш важливим є використання високоякісних файлів зображень. Використання файлів зображень низької якості призводить до отримання розмитих і піксельних дизайнів. Переконайтеся, що ви використовуєте високоякісні зображення у всіх ваших проектах!

  • Спробуйте більше одного дизайну

Багато маркетологів вважають, що ідеальний банер, веб-сторінка або відео - це єдиний варіант дизайну, який варто використовувати. Це може бути помилкою. Характер маркетингу - експериментування, тестування та поліпшення. Хоча це іноді простіше зробити на веб-сайті, що варто враховувати в ваших маркетингових матеріалах. Перевірка того, який банер працює найкраще, є відмінним способом досягнення найкращих результатів.

  • Міра успіху і оцінка

Ця порада часто є самим забутим етапом будь-якої маркетингової і рекламної кампанії. Ви повинні виміряти успіх і оцінити, як все пройшло. Якщо банер, який ви спроектували і продемонстрували, допоміг залучити більше потенційних клієнтів, продажів або успіху, як би ви це не вимірювали, ви це повинні знати. Способи вимірювання успіху включають в себе постановку цілей на основі дій, які ви хотіли б бачити на заході, на якому використовується ваш банер. Після того, як ви визначите свої критерії конверсії, не забудьте відстежити їх будь-яким можливим способом під час заходу.

Якщо ви хочете пропустити більшість цих кроків, професійні дизайнери РВК Артлайт розроблять для вас банер з урахуванням всіх кращих практик. Ми будемо раді відповісти на будь-які ваші питання і допомогти вам досягти успіху в будь-якому з ваших проектів.

Популярні статті

Наші переваги

власне
виробництво

дизайнерсько-
конструкторський
відділ

ретельний
підбір
матеріалів

несемо
відповідальність
за якість продукту

Виконання
робіт по всій
території України

Наші клієнти

Садочок
Болена
WinTech
Bud
Volvo
Золотий вік
Бембі
Geely
Карпатська джерельна
Colin's
Червона Калина
Київстар
PanCake
life:)
Мед-Сервіс
МТС
Сільпо
SKODA Auto