Press Wall або Brand Wall: поради та ідеї дизайну

Дата публікації: 12.10.2020
Дата редагування: 25.04.2024

Часто клієнти запитують нас, що таке мобільний стенд, виносний банер, Press Wall або Brand Wall, навіщо вони потрібні і з чого почати розробку їх дизайну? Мобільні банери та інформаційні стенди - це вид реклами, яка може бути як самостійною рекламною стійкою з інформацією, так і покажчиком, який відображає частину всієї рекламної кампанії. Давайте розбиратися.

Мобільні або виносні банери є дуже портативними і зручними для використання на заходах. Вони ідеально підходять для проведення презентацій, різних заходів, починаючи від корпоративів і закінчуючи врученням нагород за різні досягнення, нарад в офісах. Їх легко показувати, транспортувати і зберігати. Стійка системи Джокер швидко збирається і розбирається. Такі інформаційні банери виглядають дуже професійно. На фоні Press Wall або Brand Wall зазвичай фотографуються.

ЩО ТАКЕ PRESS WALL (ПРЕСС ВОЛЛ)?

Ви часто бачите таку конструкцію по телебаченню при врученні різних премій зірок екрану. Пресс Волл використовують також як фотозону при проведенні свят. Такі конструкції встановлюють всюди, де люди позують перед фотокамерою.

ЩО ТАКЕ PRESS WALL (ПРЕСС ВОЛЛ)?

Зазвичай це банерна тканина, з нанесеним зображенням за допомогою широкоформатного друку, натягнута на каркас. Приватні особи та організації з проведення свят часто замовляють весільний пресс волл.

ЩО ТАКЕ BRAND WALL (БРЕНД ВОЛЛ)?

Організації замовляють моделі виносного банера із зображенням корпоративної символіки, та елементами брендингу, які називаються brand wall. Тут при друку використовуються фірмові кольори компанії.

ЩО ТАКЕ BRAND WALL (БРЕНД ВОЛЛ)?

На фоні такої конструкції проходять вручення нагород співробітникам, які відзначилися під час професійних свят, а також проведення конференцій.

Ми підготували кілька порад по створенню мобільного банера.

У 2020 році замальовка чого-небудь може означати кілька різних речей. Для деяких дизайнерів чорновий варіант проекту може бути на папері або на дошці. Інші вважають за краще використовувати програми для створення цифрових ескізів. Що б ви не вирішили використовувати, отримання загального плану і відчуття дизайну - найважливіша частина цього кроку. Ви також можете знайти ідеї для дизайну мобільного інформаційного банера скориставшись пошуком Google.

Одне важливе зауваження: якщо всі ці поради по дизайну починають наводити на вас сум вже в цей момент, звертайтеся за дизайном в нашу компанію. Команда професійних дизайнерів завжди буде рада допомогти вам з дизайном виносного банера.

Після того, як ви визначилися з ідеєю для банера і місцем, де ви хотіли б його оформити, прийшов час створити дизайн. При розробці дизайну банера чи стенда майте на увазі, що ваш бренд - ваш друг. Часто використовують логотип в якості координаційного центру всього дизайну, тому логотип вашого бренду повинен бути помітним. Більшість ваших клієнтів швидко впізнають логотип і дізнаються, що це ви. Потенційні клієнти будуть пам'ятати ваш логотип іноді навіть краще, ніж вашу назву. У більшості компаній є рекомендації з брендингу (брендбук), в яких вказується спосіб відображення логотипу, коди кольорів бренду і шрифти. Кольори вашого бренду повинні бути виділені і поєднуватися тільки з кольорами, які або схвалені брендом, або відповідають йому. Ці кольори і шрифти можуть дати вам тему і дизайн, про які ви завжди мріяли. Банер повинен відображати інформацію вашого сайту, магазину чи будь-яких інших рекламних матеріалів, які ви створюєте. Всі вони повинні перетікати з одного в інше.

  • Використовуйте популярні стилі та кольори

Використовуючи правильні стилі і розуміючи, як працюють кольори в дизайні, можна зробити більше, ніж просто створити гарний банер. Він викликатиме почуття і емоції. Як правило, є два типи кольорів. Теплі і холодні.

Теплі кольори - це червоні, жовті, помаранчеві. При використанні їх в дизайні банерів, вони викликають почуття тепла і любові. При вигляді теплих кольорів, на думку приходять такі речі, як сонячне світло, тепло і вогонь. Це може дати глядачеві відчуття комфорту, а також запалити його інтерес.

Холодні кольори це трохи інші почуття. Це синій, пурпуровий, зелений. Ці кольори викликають відчуття спокою, стабільності і надійності. Асоціюються з небом, водою, морем. Використовуйте прохолодні кольору, щоб дати вашим клієнтам відчуття спокою і свіжості при перегляді вашого бренду. Скористайтеся правильними кольорами з правильними почуттями, щоб ваш банер закарбувався в пам'яті.

Зразки наших робіт

Як вибрати колір вивіски?
Огляди продукції виробництва РВК Артлайт
РВК Артлайт - Зовнішня реклама 1 відео із 2
1
9:10
Як вибрати колір вивіски?
Як вибрати колір вивіски?
РВК Артлайт - Зовнішня реклама
2
4:46
Як вибрати ефективний шрифт для рекламної вивіски?
Як вибрати ефективний шрифт для рекламної вивіски?
РВК Артлайт - Зовнішня реклама
  • Спробуйте більше одного дизайну

Багато маркетологів вважають, що ідеальний банер, веб-сторінка або відео - це єдиний варіант дизайну, який варто використовувати. Це може бути помилкою. Характер маркетингу - експериментування, тестування та поліпшення. Хоча це іноді простіше зробити на веб-сайті, що варто враховувати в ваших маркетингових матеріалах. Перевірка того, який банер працює найкраще, є відмінним способом досягнення найкращих результатів.

  • Міра успіху і оцінка

Якщо ви хочете пропустити більшість цих кроків, професійні дизайнери РВК Артлайт розроблять для вас банер з урахуванням всіх кращих практик. Ми будемо раді відповісти на будь-які ваші питання і допомогти вам досягти успіху в будь-якому з ваших проектів.