Створення фірмового стилю та брендування аптек

Дата публікації: 18.12.2020
Дата редагування: 02.12.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Що собою являє фірмовий стиль аптеки? Фірмовий стиль - це маркетинговий інструмент, який дозволяє аптеці виділитися із загальної фармацевтичної маси, зайняти стійку позицію на ринку та створити бездоганний імідж компанії. Тим самим збільшити продажі та розширити мережу надання послуг. Також варто зазначити, що фірмовий стиль - це комплекс елементів, на які сучасний споживач звертає увагу і які впливають на його купівельну поведінку.

Ринок фармацевтичних послуг досить перенасичений. І вже давно. Ця галузь розвивається швидкими темпами, і на ринку постійно з'являються нові аптеки. Щоб привернути увагу споживачів і викликати довіру, аптекам потрібен індивідуальний і яскравий стиль. Завдяки чітко визначеним елементам корпоративного стилю, клієнти краще орієнтуються в потоці інформації і обирають саме Ваш заклад.

Грамотно опрацьовані деталі сприяють задоволенню потреб клієнтів. Якщо споживач відчує, що про нього піклуються та дають йому трохи більше, ніж достатньо, він беззаперечно обере Вас.

СКЛАДОВІ ФІРМОВОГО СТИЛЮ АПТЕКИ:

  • логотип;
  • назва і слоган;
  • фірмові кольори;
  • набір шрифтів;
  • дизайн рекламної продукції;
  • інтер'єр і екстер'єр;
  • дизайн одягу працівників аптеки;
  • сайт, сторінки в соцмережах;
  • комерційний транспорт.
Світлодіодний хрест для аптек
Світлодіодний хрест для аптек
Брендування аптек
Брендування аптек
БРЕНДУВАННЯ ШВИДКОЇ ДОПОМОГИ
БРЕНДУВАННЯ ШВИДКОЇ ДОПОМОГИ
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН

Коли ми згадуємо аптеку, то як правило, відразу з’являється асоціація із зображенням змії та чаші або знаку аптечного хреста. І обов’язково зеленого кольору. Все це - набір стандартних образів і кліше, з якими у людей вперто асоціюються аптеки. Виділитися серед маси візуально схожих точок продажу медикаментів важко. Необхідно створити унікальний фірмовий стиль, використовувати нестандартний образ і оригінальний підхід.

ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Деякі аптеки беруть за основу вінтажний стиль, створюючи аптеку «під старовину». В одних споживачів таке оформлення викликає відчуття природності, водночас в інших - відчуття, що тут як в давнину пропонуватимуть лікування банками та кровоспусканням. Як же створити нестандартний інтер’єр і незвичайну вивіску та не перекреативити? Рекомендуємо оформити внутрішній простір, вітрину і вивіску в єдиному стилі, тоді аптека буде викликати довіру і привертати увагу. Крутим доповненням може стати лабораторія, якщо в аптеці не тільки продають, але і виготовляють ліки. Відмінний рекламний хід – розробити дизайн брендової упаковки.

ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Інші власники аптек для залучення клієнтів впроваджують програми лояльності, проводять в аптеках безкоштовні консультації лікарів, надають можливість безкоштовно виміряти тиск, зважитися і навіть провести ряд нескладних аналізів.

Стильним рішенням може стати створення дизайну одягу працівників аптеки, виконаного в корпоративних кольорах та з нанесення логотипу. Дайте волю уяві: на вивісці крім слова аптека може бути зображено анатомічний рисунок серця, оживаючі таблетки, сердечний ритм, персонажі з медичних серіалів, хрест з пластирів, сердечко зі стетоскопа, коронавірус в захисній масці.

6 РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО КОЛЬОРОВОЇ ГАМИ:

  1. Для ідентифікації аптеки можна використовувати незвичайні кольори, поєднання барвистих тонів або чорно-білу гаму.
  2. При розробці фірмового стилю аптеки рекомендуємо уникати темних і холодних відтінків.
  3. Поєднання жовтого і червоного тонів є нетиповим для фармацевтичних компаній, але стимулює зробити покупку.
  4. Комбінація червоного і синього кольорів підсилює напругу і асоціюється з екстреними службами (наприклад, швидка допомога), тому деякі аптеки вибирають ці кольори.
  5. Зелений тон вибирають найчастіше, оскільки він заспокоює і охолоджує. Також, відтінок говорить про натуральність і надійність. Це оптимальне колірне рішення для аптек.
  6. Блакитний колір - відмінний вибір для компаній, що бажають зайняти лідируючі позиції на ринку. Цей відтінок відображає спокій і впевненість.
Як вибрати колір вивіски?

БРЕНДИНГ АПТЕКИ: ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕПУТАЦІЇ.

Ліки та медичні препарати – це та категорія товарів, які при необхідності купують всі люди, незалежно від статі, віку і статусу. Якщо споживачеві сподобається бренд, він готовий буде заплатити за Вашу продукцію більше. Щоб споживач прийшов саме до Вас, необхідно подбати про нього і його бажання та запам’ятатися на рівні підсвідомості.

Брендинг - це удосконалення роботи компанії, формування бездоганної репутації і попиту на товари. Тому необхідно не тільки розробити елементи фірмового стилю, але і створити брендбук аптеки.

ЩО ПОВИННО БУТИ В БРЕНДБУЦІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ?

  • особливості використання логотипу, колірної гами та шрифтів;
  • опис концепції бренду;
  • напрямок розвитку компанії;
  • цінності та філософія бренду;
  • особливості дизайну інтер'єру та уніформи.

ЩО ТАКЕ БРЕНДУВАННЯ?

Це один з інструментів зміцнення бренду компанії і спосіб виявлення індивідуального фірмового стилю. Оформлення аптек перестає бути стандартним і лаконічним. Послуга з брендування аптек включає виготовлення вивіски, об’ємних світлових букв, світлодіодних хрестів, лайтбоксів, нанесення спеціально підібраних зображень, логотипу на скляні поверхні вікон, вітрин, дверей, корпоративний транспорт та сувенірну продукцію. Це найбільш пріоритетний формат реклами, в якому зацікавлені власники бізнесу, орієнтовані на підвищення популярності своєї торгової марки, зростання фінансового прибутку і іміджу компанії, який привертає увагу і створює гарний імідж компанії. РВК Артлайт пропонує послуги брендування: аптек, лабораторій, медичних клінік та фармацевтичних компаній.

Фірмовий стиль в поєднанні з грамотно продуманим брендингом, якісне брендування фірми разом з високою якістю обслуговування, ввічливими співробітниками і цікавими «фішками» допоможуть досягти успіху і збільшити продажі.