Мотивуйте клієнтів яскравими ідеями, а не шаблонами!

Дата публікації: 14.07.2020
Дата редагування: 24.04.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Вам потрібно більше клієнтів? Хочете знати, як зацікавити тих, хто купує ваш продукт? Або, ще краще, як змусити клієнта натиснути заповітну кнопку “Замовити”? Замість того, щоб використовувати звичайні друковані шаблонні банери і прості логотипи, створіть собі “ім’я” та намалюйте “обличчя” за допомогою ефектної та ефективної рекламної вивіски! Обережно та стратегічно створюйте точки дотику вашого бренду з вашою вивіскою, тим самим прокладаючи міцні ниточки зв'язку між вашою вивіскою та вашими ідеальними клієнтами.

Чому клієнти повинні обрати саме вас, а не якогось Пєтю? Яким шляхом ви з ними контактуєте? Є очевидні ознаки: якість сервісу, ціна, розташування, асортимент. Це як питання вибору перукарні: хтось обирає будь-яку, тому що живе поруч, хтось користується послугами елітного салону, бо там ідеальний інтер’єр, а хтось просто шукає найдешевший варіант стрижки. Але усіх цих клієнтів об’єднує те, що вивіска на перукарні їх або мотивує увійти, або навпаки відлякує, чи навіть насторожує. Ви створюєте вивіску, а вивіска створює перше враження про ваш бізнес.

ОТЖЕ, ЯК ВИГОТОВИТИ ВИВІСКУ, ЯКА ПРИВАБЛЮВАТИМЕ МОТИВОВАНИХ ПОКУПЦІВ:

Озвучте перспективи, які бояться почути. Розкажіть про себе нестандартно! Незалежно від того, чи ви це робите голосовими прийомами чи візуальними інструментами, це працює! Наприклад, магазин дитячого одягу, який націлений на жінок, зокрема на мам, може на додаток до знижки у 20% спробувати рекламний слоган: "Мама поганого не порадить!". Підтвердьте самовідданість наших мам! Магазин домашнього самовдосконалення, який націлений на "зроби сам", може розмістити знак, який говорить: "Звичайно, ви можете це зробити!" Створіть виклик. Ідея полягає в тому, щоб просто похитнути заперечення "Я не знаю як". Якщо ви зможете переконати покупців у власних силах, ви зможете тонко підвести їх до потрібної покупки.

  • Знайдіть ідеальний розмір.

Правильно підібраним можна вважати розмір вивіски, який змушує звернути на себе увагу, але не дратує око. Для досягнення максимальної ефективності вивіски, дотримуйтесь квадратної форми та обмежтеся 3-4 рядками тексту. Жорстких правил немає, але стандартний розмір для вивіски складає 1.8x2.4м. Коли мова йде про букви, діє правило співвідношення 1:10 – 1 буква на кожні 10 см видимості. Отже, 3 букви дуже помітні з 30 см. Мета полягає в тому, щоб вивіска та повідомлення були читабельними при швидкому перегляді.

  • Зіграйте на кольорі та контрасті.

Колір вивіски є настільки ж важливим, як текст повідомлення та розмір. Ви можете мати потужне маркетингове звернення, але якщо кольори вимкнені, вашу вивіску просто не побачать. Переконайтеся, що ви використовуєте сміливі кольори, які приковують до себе увагу! Люди звикли зупинятися на червоне світло, червоний знак стоп, тому зазвичай не читають знаки з червоними фонами. Блюз і зелень заспокоюють і прекрасно настроюють на легкість та релакс, що чудово підходить для прийняття рішень про покупку. Апельсин та помаранчеві тони стимулюють апетит та символізують позитив – це відмінна атмосфера навколишнього середовища для вдалого шопінгу. Тримайте ці кольори на озброєнні, продумуючи дизайн вивіски. Використовуйте контраст кольорів. Світлі букви на темному фоні або навпаки, темний напис на світлому. Це значно підвищує читабельність вивіски.

Знаєте в чому “фішка” графіки, що продає? Обирайте зображення, які викликають емоції, які ніби говорять “ти схожий на мене!” Вивіски, на яких використано фотографії з ідеєю, з історією, з закликом до дії, на 300% більше знаходять відклик, ніж ті, де просто гарна картинка. Застосовуйте фото, що створюють резонанс із ринком, на який ви націлені. Якщо це вивіска фітнес-клубу, робіть ставку на любителів фітнесу, використовуйте фото професійно підкачаного чоловіка-тренера. Рекламу одягу вуличного стилю для підлітків, так званий “casual style” найкраще демонструють саме тінейджери в сучасних локаціях міста. Використання графіки, яка нагадує того, на кого ви хочете бути схожими, однозначно стимулює продажі!

Після того як, ви визначилися з правильним розміром і дизайном вивіски, настав час подумати над вибором місця, яке забезпечуватиме її відмінну видимість і потік трафіку! Не шукайте вільного місця для розміщення свого рекламного знаку, створюйте ідеальний простір для нього. Ви ж хочете, щоб ваша вивіска працювала на залучення клієнтів? Щоб стала фокусною точкою створеного вами простору? Продумайте стратегію розміщення знаку, якщо в результаті хочете отримати найбільшу конверсію. Використайте всі можливості розташування вивіски: на даху, на стіні, на вікні, на кронштейні, на піддашку, в приміщенні. Зробіть її центром уваги, і рекламна вивіска працюватиме для вас!

Зробіть свій рекламний знак ключовим, цілеспрямовано спроектованим і тактично розміщеним. Не обирайте просто шаблонні торгові вивіски. Витрачайте час, щоб створювати вивіски, які глибоко резонують із вашими потенційними клієнтами. Саме вони приведуть до вас мотивованих покупців! Рекламні інструменти мало чим відрізняються від музичних, тому як настроїш – так і зіграєш!