Як замовити круте брендування авто, та не прогадати з підрядником і матеріалами

Дата публікації: 30.10.2020
Дата редагування: 04.12.2024
Avatar

Автор: Ірина Гук

Стаж:

Сертифікати:

Про автора:

Інші статті: Читати

Реклама на транспорті підвищує впізнаваність! Вашого бренду! Вас бачать, про Вас говорять, Вам дзвонять клієнти! Грамотно і якісно оформлений транспорт відмінно підкреслить корпоративний стиль Вашої компанії. На рівні підсвідомості, брендований автомобіль, сприймається як гарантія якісного сервісу та професіоналізму.

Обклеювання плівкою набагато дешевше, ніж перефарбування авто, і дає більше простору для втілення дизайнерських та рекламних ідей.

Сьогодні, напевно, кожна компанія може похвалитися брендованим автомобілем. Обклеюють легкові та вантажні автомобілі, громадський транспорт і таксі. Не дивлячись на те, що даний вид обклеювання плівкою дуже популярний, не кожна компанія може впоратися з цим завданням. Це дуже делікатна робота, що вимагає розуміння специфіки різних плівок, вміння використовувати температуру як помічника, гострих ножів і прямих рук.

Іноді, навіть бувають такі сумні випадки, коли підрядники разом з горе-дизайнерами «ліплять» колишній рекламний щит або упаковку товару на кузов автомобіля. Звичайно ж, із закрійника мішків для картоплі - поганий закрійник вечірніх суконь. Тому, для замовників реклами на автомобілях, постає питання: як правильно вибрати «ательє» для пошиття костюма реклами на авто.

До умовних критеріїв вибору компанії-підрядника можна віднести місця в рейтингах, кількість активних проектів та досвід роботи в певній галузі.

Це звичайно дуже круто, що рейтинги і відгуки існують на ринку в принципі. Але, вони враховують такі моменти, як кількість сертифікованих фахівців, активних проектів, обороти і суб'єктивну думка. Важливо бути впевненим що компанія на професійному рівні вміє робити те, що пропонує!

БРЕНДУВАННЯ АВТО ПРОХОДИТЬ В 5 ЕТАПІВ:

  1. Ви оформляєте замовлення і обумовлюєте його подробиці з нашим менеджером.
  2. Найближчим часом до вас виїжджають фахівці, щоб зробити всі необхідні виміри.
  3. Наш дизайнер працює над розробкою візуалізації реклами на ваше авто. Якщо у вас є власний рекламний макет, то ми будемо використовувати його. Якщо ні, ми запропонуємо його розробити.
  4. Реклама на автомобілях може бути реалізована методом друку або аплікації з попередньо вирізаних на ріжучому плоттері елементів зображення, написів чи цифр з самоклеючої плівки.
  5. Останній етап - обклеювання авто плівкою. Робота вимагає спеціальних інструментів, акуратності і досвіду.

А тепер розглянемо дійсно важливі критерії, а саме:

ЯКІСНА І КОМФОРТНА КОМУНІКАЦІЯ

З самого початку співпраці оцінюється якість комунікації і комфорт взаємодії з підрядником, а також вміння відповідати на питання, і задавати їх. Дуже важливими є моменти наскільки швидко реагують на Ваш запит та відсутність порожніх обіцянок. Менеджер компанії адекватно оцінює потенційне замовлення, ставить багато питань, аналізує, пропонує рішення і альтернативні шляхи. Аргументовано. Зрозумілою для вас мовою. Ретельно фільтруйте отриману інформацію, особливо, якщо вам обіцяють зробити «цукерочку» з вашого Вашого автомобіля, дуже швидко і майже задарма.

Дизайн вивіски. Співпраця дизайнера та замовника: принципи взаємодії та ідеального розуміння

МАТЕРІАЛИ І ТЕХНОЛОГІЇ

Частіше всього, підрядник лукавить в процесі підбору матеріалів. Найбільшою популярністю користуються вінілові самоклеючі плівки. Виробники пропонують широкий вибір можливостей - плотерну порізку, цифровий повнокольоровий друк зображення на плівці, а також поєднання цих технологій.

Аплікацію самоклеючою вініловою плівкою використовують, коли необхідно виконати який-небудь нескладний малюнок або букви одного - двох кольорів. Зазвичай це плівка німецького виробника Oracal, з величезним спектром кольорів та текстур плівки. Зображення вирізається на плотері, і після деякої технологічної підготовки клеїться на чисту і гладку поверхню.

Повнокольоровий друк використовують для отримання фотографічної якості, багатоколірного зображення або особливого кольору. Хоча фарби використовуються вологостійкі і стійкі до вигорання, проте отримане зображення рекомендується ламінувати. Ламінація зберігає зображення від стирання, подряпин і вигорання на сонці. Друк для корпоративного транспорту переважно здійснюють з роздільною здатністю 360 dpi або 720 dpi.

ЯКУ ПЛІВКУ ОБРАТИ?

Зараз існує величезний вибір плівок. Каландровані мономерні (економ-клас), каландровані полімерні (поліпшені, середнього класу), литі (клас «преміум»). У свою чергу вони можуть бути захисними, кольоровими, під повнокольоровий друк, матовими і глянцевими, прозорими і напівпрозорими, з імітацією текстури карбону, шкіри змії і алігатора, шліфованого металу і алюмінію, дерева.

Вибір залежить від цілей, які переслідує замовник, бюджету , термінів можливої ​​експлуатації (наприклад, лише на проведення рекламної акції), і найголовніше, - від форми і типу поверхні, що використовується. Наприклад, для рельєфних, складних вигнутих поверхонь рекомендується використовувати литі плівки, здатні «приймати складні форми», розтягуватися без зміни кольору і прагнення повернутися до вихідного стану. Для рівних бортів вантажівок цілком підійде каландрована плівка.

ТЕХНОЛОГІЯ НАНЕСЕННЯ ПЛІВКИ

Важливим критерієм вибору підрядника, є чітке дотримання ним технології нанесення плівки. Для досягнення хорошого результату, нанесення плівки слід проводити в спеціалізованому закритому боксі; він повинен бути теплим, чистим, світлим і зручним для роботи. Автомобіль перед обклеюванням повинен бути ретельно вимитий, після обклеювання необхідно його залишити в боксі на термін не менше 24 годин (в холодну пору року - кілька діб). Недотримання технологій, поспіх, недостатній професіоналізм виконавців, усе це призводить до поганого результату.

Помилковим є твердження, що оклейка плівкою псує покриття автомобіля. Плівки західних виробників для реклами на авто мають адгезивний шар, який ні при яких обставинах не вступає в хімічну взаємодію з автолаком. Заводське покриття може постраждати лише через некваліфіковану роботу майстрів по обклеюванні на етапах монтажу та демонтажу, які можуть подряпати машину або розмити ЛФП непридатним розчинником.

Ще одна страшилка - вицвітання. Основним засобом захисту рекламного зображення на транспорті є ламінація, яка захищає від ультрафіолетових променів, абразивного зносу, механічних впливів, дорожнього бруду, впливу хімічних реагентів та інших агресивних чинників. Після нанесення плівки не слід мити і протирати автомобіль протягом 10 діб, особливо важливо утриматися від автомийки. Неприпустимо для чищення поверхонь автомобіля застосовувати металеві щітки, абразивні матеріали, розчинники, миючі засоби на основі кислот.

ДИЗАЙН. НА ЩО ЗВУЕРНУТИ УВАГУ

Дизайну необхідно приділяти особливу увагу, щоб він був яскравим і врізався в пам’ять. Якщо реклама на транспорті продумана на рівні ідеї, правильно підібрана кольорова гамма, ілюстрації, взагалі, зроблена з розумом, то позитивне сприйняття реклами посилиться в декілька разів. А чим складніше робота, тим вища оплата.

Можна виділити наступні етапи роботи, якими керуються фахівці з реклами, при розробці дизайну:

  • Вивчення тенденцій на ринку, а також побажань замовника. Саме завдяки цьому вдається розробити оригінальний дизайн, який подобається клієнту.
  • Розробка ескізу проводиться на базі певного набору концепцій.
  • Моделювання - важливий етап, адже він дозволяє побачити, як саме буде виглядати автомобіль. Сучасне програмне забезпечення дозволяє максимально точно змоделювати майбутній вигляд автомобіля.
  • Віртуальна презентація пропонується клієнту, щоб він міг оцінити роботу дизайнерів і запропонувати свої зміни.
  • Нанесення дизайну на транспортний засіб.

Більшість автолюбителів хоче, щоб машина мала презентабельний вигляд і виділялася в дорожньому потоці. Ексклюзивний стайлінг чудово доповнює оригінальний дизайн автомобіля і підвищує статус власника.

ВАРІАНТИ РЕКЛАМИ НА ТРАНСПОРТІ

ЦІНА ПИТАННЯ

Вартість послуг брендування автомобіля вартість залежить від розміру транспортного засобу, обраного дизайну і матеріалів.

Про вартість послуг можна і потрібно домовлятися. Ви не володієте достатньою експертністю, щоб розуміти, який саме обсяг робіт зробить підрядник «А» в порівнянні з підрядником «Б» або фрілансером Васею, вартість послуг якого в три рази менше. Більш того, ви не зможете оцінити «на око», який результат ви отримаєте в кожному окремому випадку. Тому наша порада: дивіться на критерії вище, а про ціну домовляйтеся з тим, хто більше сподобався.

ГАРАНТІЇ

  • Офіційна гарантія терміном 1 рік.

Чи може нова компанія з реклами на транспорті з досвідом роботи, наприклад, один рік, давати гарантію два, три або п'ять років на свою роботу? Це вирішувати вам, як і відповісти собі на питання, а чи буде ця компанія існувати на ринку через рік чи ні?

Не економте на дизайні, матеріалах, фахівцях, і тоді «костюмчик» Вашого автодруга буде виглядати чудово!