Контент для LED-екрану: де не помилитися

Дата публікації: 10.09.2019
Дата редагування: 25.04.2024

Розташування LED-екрану, позбавленого грамотного і продуманого змісту – є безглуздим. Ви ризикуєте перетворити серйозні інвестиції в марне витрачання грошей. LED-екрани від РВК «Артлайт» купуються для показу рекламних роликів або зображень, здатних підняти рейтинг компанії і збільшити продажі. Головне завдання власника світлодіодного дисплея - трансляція реклами, яка привертає увагу перехожих і водіїв. Вона повинна викликати бажання купити рекламований товар або скористатися послугою.

Заголовок
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН

ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ

Реклама на світлодіодному екрані, розташованому близько до дороги повинна бути лаконічною і інформативною. Тривалість відео має становити не більше 6 секунд (для пішоходів - до 15 секунд), а всередині торгового центру - до 20 секунд. У процесі створення рекламного контенту дизайнер або проектувальник зобов'язаний дотримуватися таких правил:

  1. Створювати чітке, яскраве і читабельне зображення. 
  2. Реальне відео повинно мати чітко сформульовану думку, спрямовану до основного глядача. 
  3. Рекламу на світлодіодних панелях краще готувати у вигляді слайд-шоу. Це особливо зручно для водіїв транспортних засобів. Наприклад, реклама автомобіля транслюється на однотонному фоні, демонструючи об'єкт з різних сторін. Дані розташування автосалону протягом усього ролику залишаються статичними. 
  4. LED-екран - НЕ дошка оголошень. Слова і цифри повинні бути зведені до мінімуму (назва магазину, ресторану, бару чи бренду). Реклама знижок вимагає вказувати суму знижки великими цифрами (10, 30, 50 або 70%). 
  5. Великі об'єкти або написи. Дрібні, нерозбірливі символи губляться на вуличному екрані. Букви і цифри повинні займати більше 20% площі картинки.
  6.  Всі цифри і символи не повинні писатися одним кольором. Людське око краще сприймає контрастне зображення. Найбільш вдалими кольорами для сприйняття є:
  • Чорний напис на білому або жовтому; 
  • Жовтий текст на синьому фоні; 
  • Білий текст на синьому; 
  • Зелений на білому; 
  • Синій на білому; 
  • Червоний на білому.

Усі букви і цифри краще робити простими. Не варто використовувати нестандартні шрифти, нерозбірливі здалеку. Утримайтеся від яскравого світла, тіні і відблисків. Все, що привабливо виглядає на слайді ноутбука, на габаритному зовнішньому екрані дає зворотний ефект. Для добре читабельного контенту використовують шрифти простого накреслення, без спецефектів.

Рекламний ролик або зображення повинно мати високий ступінь унікальності. Але варто пам'ятати про помірну креативність. Головне - правильне розуміння поданої інформації та оцінена вигода, отримана в результаті покупки товару.

САМОСТІЙНА РОБОТА ЧИ ПОСЛУГА ФАХІВЦЯ?

Створення рекламного контенту - непросте завдання. Зберегти грошові ресурси, приступивши до самостійної збірки виробу або вибрати послуги спеціаліста сервісної компанії - справа кожного. Якщо ви не маєте знань і досвіду в сфері монтажу світлодіодних пристроїв або ваш досвід нетривалий, краще скористатися послугами грамотних фахівців.

Власник світлодіодної реклами повинен розуміти: ефірний годинник - товар, що підлягає продажу. Отриманий прибуток залежить від наповнення реклами, яка відображається на вуличному екрані. Ніхто не стане платити гроші за трансляцію відеозображень малозрозумілого змісту, безглуздих і неграмотно підібраних картинок. Провести професійну зйомку і якісний монтаж відео може обізнана людина. Реклама буде працювати при наявності навичок, творчого уявлення і чіткого наслідування головних завдань проекту.

Для отримання віддачі від реклами бренду або послуги компанії на великому вуличному екрані не завжди необхідно запрошувати популярних акторів або всесвітньо відомих моделей. Часто, рекламні ролики, що поєднують в собі якісну рекламу і сучасну графіку, є рентабельними і приносять стабільний прибуток.

Телевізійні зірки, моделі та інші публічні особи, які беруть участь в рекламних відео, впливають на вибір покупця. Всесвітньо відомий футболіст або популярна актриса можуть створити зворотний ефект. На підсвідомому рівні глядач запам'ятовує не товар, а красиву картинку з улюбленою зіркою і її новим вбранням. Наприклад, реклама кросівок триває не більше 8 секунд, відображаючи головний товар крупним планом на екрані.

Рекламний контент може бути будь-якого змісту. Головна умова якісної і працездатної реклами - вкладені інвестиції і грамотний підхід до її створення.

РОЗДІЛЬНА ЗДАТНІСТЬ ДИСПЛЕЯ

За створення промо-роликів для габаритних світлодіодних дисплеїв відповідальні професіонали різних рівнів. Для створення слайд-шоу підійде дизайнер, що володіє середнім рівнем знань і практичних умінь у роботі з Photoshop.

Високі параметри і можливості дисплея передбачають те, що на нього звертають погляди сотні людей з різних позицій. Зображення продукту або послуги повинно бути великим, тому що габарити екрану впливають на контент. Людина, що йде по торговому центру, звертає увагу на вітрину з косметикою, яка транслюється на екрані крупним планом, який в 2 рази перевищує параметри його домашнього телевізора.

РОЗДІЛЬНА ЗДАТНІСТЬ ДИСПЛЕЯ

На LED-моніторі варто показувати:

  • Пізнавальну інформацію. Трансляція однієї реклами набридає відвідувачам центру, перехожим або водіям. Відображення погоди, температури повітря, його вологості і напрямок вітру - здатне викликати у перехожих звичку часто дивитися на екран. Доречним є виведення на монітор відомостей про курс валют або котирування цінних паперів (особливо для пристрою, розташованого в центрі міста); 
  • Оголошення, реклама або цікаві новини звертають на себе погляди водіїв і пішоходів.

Помітивши на екрані корисні і важливі відомості, люди автоматично будуть запам'ятовувати зміст рекламного контенту і з вдячністю дивитися до кінця все ролики.

ВИБІР СПЕЦІАЛІСТА

 Знайти грамотного спеціаліста зі створення якісного рекламного контенту нелегко. При виборі фахівця і замовленні проекту, важливо:

  1. Вивчити портфоліо центру.
  2.  Ознайомитися з відгуками рекламного центру і його менеджерами.
  3.  Перевірити, як сприймається створене відео на світлодіодному екрані.
  4.  Дізнатися детальну інформацію про обладнання, що використовується фахівцем (якісне відео не може зніматися на телефон).
  5.  Використання професійного програмного забезпечення.
  6.  Поспілкуватися з клієнтами, що обслуговуються у обраного вами майстра і дізнатися їхню думку.
ВИБІР СПЕЦІАЛІСТА

Усі люди володіють власними уявленнями і поглядами. Складне рекламне відео, змонтоване під конкретний об'єкт або інформацію з безліччю особливостей, вимагає створення детального технічного плану, з послідовним описом виконання кожного пункту. Представники РВК «Артлайт» можуть стати для вас незамінними помічниками в створенні якісного рекламного контенту.

Закінчивши роботу, запропонуйте спеціалісту запустити рекламне відео спільно, щоб подивитися на нього з позиції звичайного пішохода чи водія. Якщо у вас виникло бажання купити товар або скористатися послугою - будьте впевнені, на інших реклама справить аналогічний ефект!