Високоефективна організація – якою вона має бути?

Дата публікації: 17.10.2019
Дата редагування: 11.05.2022

Що відбувається у високоефективних організаціях, де найвищою цінністю є люди та команда?

Про те, як стати крутою компанією обговорювалося в рамках проведення Саміту високоефективних організацій, який був організований Центром інформаційної підтримки бізнесу (ЦІПБ) у м. Рівне, заснованим на базі компанії Smart People за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи ЄС. Ті, хто вже пройшов цей непростий  шлях, ділилися досвідом і секретами з тими, хто сьогодні на цьому шляху.


 

Найважливіша навичка у сучасному світі – це вміння вчитися і перенавчатися!

В останні дні вересня керівники РВК Артлайт отримали потужну порцію натхнення, нові знання та активну мотивацію, відвідавши Саміт високоефективних організацій, де розглядалися такі питання:

  • Як Компанії стати високорезультативною, як досягти максимальної згуртованості команди та її залученості в роботу компанії;
  • як Лідеру постійно надихати й навчати команду та при цьому не вигорати самому;
  • як Команді об'єднуватися довкола цілей та адаптуватися до змін на ринку.

У високоефективних організаціях важливі не короткотермінові результати, а прогрес, динаміка та перспектива на шляху до обраної цілі. Культура постійного вдосконалення, ініціативи та відповідальності за результат є ключовими моментами,  завдяки чому такі компанії є успішними та високопродуктивними, і завдяки чому в таких компаніях створюються інноваційні продукти, та завжди задоволені клієнти.

Працівники високоефективних організацій є командними гравцями, які вміють співпрацювати, швидко адаптуватися до змін на ринку, легко переналашовуватися в процесі роботи, бути гнучкими при вирішенні проблемних питань. Інформація в таких командах доступна та відкрита. Люди в таких організаціях люблять свою компанію.

Керівник високоефективної організації - це лідер, який має чітке бачення майбутнього компанії, і не тільки веде людей за собою, а йде поруч з ними на шляху до мети. Найвищою цінністю для нього є люди. Такий лідер зацікавлений у інвестиціях у розвиток своїх працівників у вигляді навчання, створення продуктивних комунікацій з ним та між ними, системному пошуку альтернативних варіантів зміни їх ролей, з метою підвищення відповідальності всередині компанії.

Шість елементів ефективної командної роботи:

  1. Чіткий напрямок. Напрямок, який визначає, для чого саме створювалася команда і яких результатів має досягти, шляхом формування стратегії, плану, цілі та завдання.
  2. Надихаюче лідерство. Лідери закохані в продукт, який продають, і цим самим запалюють та надихають свою команду. Водночас, вони є відповідальними за досягнення результатів, формування норм і цінностей компанії.
  3. Визначені ролі в команді. Особливістю командної роботи є те, що крім формальних обов’язків також враховані та реалізовані індивідуальні можливості, здібності та відмінні риси кожного члена команди, а також вміння доповнювати зусилля одне одного на шляху до успіху.
  4. Діюча система. Ефективні організації розуміють, як вони працюють, визначаючи системи, якими вони користуються. Для ефективного розвитку спільної справи, члени команди розуміють визначену систему, за якою працює компанія.
  5. Зрозуміла комунікація. Чітка, зрозуміла та відкрита комунікація – ключ до довіри. Інформація має доноситися вчасно, доречно та зрозуміло.
  6. Позитивна взаємодія. Взаємодія учасників команди полягає в їх об’єднанні для спільного прийняття нових викликів, з метою зробити команду успішною.

А жовтень у РВК Артлайт розпочався робочим візитом в Грузію разом з групою Української Асоціації Візуальної Індустрії УАВІ та директором Пластікс-Україна та Plastics Georgia Дереком Іренеушем.

Попереду новий досвід, нові знання та нові враження!

Останні новини