- Українська
- Русский
Штендер — це мобільна рекламна конструкція, яка нагадує двосторонній стенд. Найчастіше рекламні штендери встановлюють на вулиці, поблизу входу до закладу або ж всередині торгових центрів.
Місія штендера — привернути увагу потенційних клієнтів.
Завдяки йому можна:
Саме тому найчастіше їх можна помітити біля кав’ярень, ресторанів, салонів краси, магазинів одягу та сервісних центрів.
Конструкція штендера поєднує в собі міцний каркас та рекламну поверхню, яка може бути постійною або змінною — залежно від потреб закладу.
Саме від форми конструкції штендера та матеріалів з яких він виготовлений, залежить наскільки ефективно він виконуватиме свою функцію як рекламний носій.
Існують дві форми рекламних штендерів: А - подібна та Т- подібна. Для того, щоб підібрати оптимальний варіант, варто врахувати не лише стиль закладу, але й місце встановлення майбутнього штендера.
А - подібний штендер — це зручна конструкція, яка складається з двох частин та легко розкладається у вигляді літери А для кращої стійкості. Зазвичай, для виготовлення цієї рекламної конструкції використовують металевий або дерев'яний каркас, а основою для розміщення реклами обирають композит або іншу противандальну поверхню, поверх якої наносять рекламне повідомлення. Цей тип штендера ідеально підходить як для розміщення на вулиці, так і всередині приміщення.
Особливої популярності набирають штендери А - подібної форми, які цілком виготовлені з прозорого або кольорового акрилу. Вони створюють особливий ефект та привертають увагу перехожих.
Т - подібний штендер — це своєрідна рамка, яка має лише одну центральну опору, завдяки чому виглядає більш компактно та займає мінімум місця.
Для його виробництва використовують каркас з металопрофілю, а основу для реклами виготовляють з акрилу, композиту чи банерного полотна. Такий варіант рекламної конструкції найкраще підходить для розміщення реклами в торгових центрах або інших приміщеннях.