- Українська
- Русский
Все більша кількість автовласників дізнаються про дивовижні властивості атермальної плівки і відразу прагнуть замовити тонування скла своєї машини за допомогою такого матеріалу. Це не дивно, адже жодна інша декоративна плівка, яка використовується для тюнінгу, не здатна так захистити салон авто від інфрачервоного та ультрафіолетового сонячного випромінювання.
Якщо найтемніше тонування (LLumar ATR 05) блокує тільки 11% тепла, що надходить, то у атермальних плівок типу 3M Crystalline цей показник коливається в межах 81-93%, в залежності від коефіцієнта їх прозорості.
Кожен водій і пасажир знає, скільки проблем доставляє розпечений на сонці салон:
Від усього цього дозволяє позбутися атермальна плівка. Вона, на відміну від звичайного тонування, що служить 3-5 років, виконує свої захисні функції протягом всього терміну експлуатації машини. Крім цього, вона має менший ступінь затемнення, що покращує оглядовість і не суперечить вимогам ГОСТу до тонування лобового і передніх бокових поверхонь скла (а це особливо важливо для тих, хто їздить на своєму авто за кордон).
Якщо у автовласників атермальна плівка асоціюється виключно з перевагами, то у фахівців, що займаються її монтажем, даний матеріал відноситься до категорії найбільш складних. На відміну від звичайної тонувальної плівки, яку на рівне скло може наклеїти навіть початківець, атермалка вимагає суворого дотримання складної технології нанесення і спеціального оснащення.
Практика показує, що самостійна поклейка антитеплової плівки вкрай рідко виконується якісно і надійно. Адже вона товща і набагато жорсткіша звичайної тонувальної, через що виникають складнощі. Якщо врахувати, що і коштує вона не дешево, то стане зрозуміло: ризикувати не варто - краще довірити цю роботу досвідченим професіоналам.
Щоб ви мали уявлення про специфіку поклейки атермальної плівки, ми пропонуємо детально ознайомитися з цим технологічним процесом:
В силу певної вартості самої тепловідбивної плівки і технологічної складності її нанесення, атермальне тонування коштує дорожче ніж звичайне. Тому деякі автовласники замовляють часткове або комбіноване тонування, що дозволяє їм заощадити кошти або отримати певний тюнінг-ефект.
З огляду на те, що існують певні вимоги до затемнення поверхні скла, необхідної для відстеження дорожньої обстановки, для обклеювання використовують плівки з різною світлопропускною здатністю. Цей показник у відсотках вказується в маркуванні плівок різних виробників, наприклад, 3M Crystalline 90 або Madico Wincos 30.
Виділяють такі, найбільш часто використовувані схеми тонування:
При виборі атермального покриття слід орієнтуватися на плівки, від відомих брендів, що зарекомендували себе.
Максимальну ступінь затемнення забезпечує Madico Wincos 20, пропускає тільки 20% світла. Дане покриття користується великою популярністю і дозволяє поєднувати антитеплове і декоративне тонування, забезпечуючи в салоні максимальний комфорт і захищаючи особистий простір пасажирів. У лінійці Crystalline виробника 3M мінімальне світлопропускання становить 40%, що достатньо для легкого затемнення.
До атермальних також відносяться плівка типу «хамелеон», що поставляються під брендами Ultravision Clima Comfort і ASWF Mystique. Її тепловідбивні показники - до 60%, що набагато нижче, ніж у Crystalline і Wincos. Але при цьому плівка «хамелеон» має свої переваги:
Інноваційні технології дозволили створити безліч сучасних покриттів з унікальними захисними властивостями. Автолюбителю залишається тільки зробити свій вибір. І якщо ця стаття не дала відповіді на всі питання з поклейки атермальної плівки, то можна звернутися за консультацією до фахівців РВК Артлайт, які професійно займаються її установкою.