- Українська
- Русский
Існує безліч маркетингових помилок, яких припускається більшість підприємств. Від націлювання на неправильний ринок, до стрибкоподібної зміни одного, нового маркетингового інструменту, на інший. Не використання соціальних мереж, може призвести до того, що одного дня можна пропустити досить великий човен. Ви теж робите такі помилки? На щастя, цю ситуацію можна змінити в будь-який момент, якщо активно навчатися та систематично впроваджувати в роботу нові механізми та інструменти, вірно?
Зверніть увагу, не враховуючи особливості корпоративного брендингу у вашій маркетинговій стратегії, ви припускаєтеся типової помилки, яка в майбутньому може коштувати вам клієнтів та прибутку, а можливо і бізнесу.
Для декого, на першому місці стоїть придумати влучну назву для сайту чи креативну ідею для посту в соціальних мережах, при цьому необхідність створити "зовнішній вигляд" власного бізнесу не звучить настільки ж класно. Але, дослідження показують, що зовнішня реклама працює, і працює ефективно. Отже, як зробити таку вивіску, що продаватиме?
Побачивши один раз рекламу Coca-Cola на фасаді, авто, фургоні, листівці чи по телевізору, у нас створюється чітка асоціація щодо кольору та шрифту напису, рекламного слогану та відчуття свята. Наступного разу, достатньо навіть здалеку побачити рекламу цієї компанії, щоб зрозуміти, яка це марка. Це вже стає “візитною карткою” підприємства, та водночас його “головним козирем”, який встановлює візуальну комунікацію з клієнтами. Рекламна вивіска відображає цінності бренду за допомогою кольору, форми, матеріалів, дизайнерських та технологічних рішень. Не вкладати кошти в оформлення зовнішньої реклами – це незаперечна помилка!
Дослідження показують, що 85% потенційних клієнтів можуть бачити вашу рекламу до 60 разів на місяць. Більшість з них, не запам'ятовують відразу назву бренду, але якщо ваша реклама часто попадається їм на очі, її логотип несвідомо відкладається в пам’яті. Це, тим самим створює міцну асоціацію з брендом компанії.
Наприклад, компанія Starbucks щорічно витрачає колосальні суми на рекламу, з метою підвищення лояльності та впізнаваності бренду. Завдяки трудам маркетологів, за Starbucks вдало закріпився синонім слова "кава". Одного разу, на зйомках серіалу "Гра престолів", хтось із знімальної групи випадково забув стаканчик з логотипом Starbucks з кавою в кадрі. І цей випадок дуже вдало зіграв їм на руку. Вже через 48 годин після виходу цієї серії, блогери та користувачі Twitter згадали Starbucks і "Гру престолів" в новинах, на форумах та сайтах аж 193 тис. разів.
Так, на випадковому кіноляпі компанія Starbucks заробила $2,3 млрд, за словами глави компанії Hollywood Branded. Хоча запитай зараз тих людей, що було точно зображено на логотипі на тому стаканчику, версії будуть різні: чи то русалка, чи то дівчинка в короні. Тобто, мозок сканує логотип, і відкладає в пам’яті, а в потрібний момент, трансформує його в назву бренду. Тому транслюйте свій логотип потенційним клієнтам всіма можливими способами, і якнайчастіше!
Важко уявити кращий варіант інвестування, ніж як в рекламну кампанію бізнесу. Якщо розглядати ситуацію в перспективі: високоякісні рекламні знаки, які продумано та стратегічно спроектовані, працюють роками та здатні суттєво збільшити ваш прибуток протягом цього часу. В більшості випадків, ви платите буквально копійки, а отримуєте мільйонні перегляди та органічний трафік клієнтів. Згадаємо цитату Девіда Оґілві “Один мільйон, вкладений в ефективну рекламу, продає більше, ніж десять мільйонів, вкладених в неефективну рекламу". Сказано достатньо.
Рекламні знаки не замінюють інші маркетингові інструменти, вони працюють разом з ними, що дозволяє створити пропозицію, яка базується не тільки на логіці продажу, а насамперед на стимулюванні емоцій, які спонукають до дій. Потрібно розуміти, що ваша вивіска, ваш бренд, ваш продукт не можуть, та і не повинні подобатися кожному. Прагніть догодити не усім, а саме своїй цільовій аудиторії. Встановити емоційний контакт, дивувати, захоплювати та продавати – ось основне завдання рекламної вивіски.
Не варто недооцінювати корпоративні рекламні вивіски як життєздатний маркетинговий інструмент. Це груба помилка. Проте, не менша помилка, робити їх необдуманими, без дизайнерської ідеї та чіткого плану розміщення. Правильна стратегія – запорука вашого успіху!
Не варто недооцінювати корпоративні рекламні вивіски як життєздатний маркетинговий інструмент. Це груба помилка. Проте, не менша помилка, робити їх необдуманими, без дизайнерської ідеї та чіткого плану розміщення. Правильна стратегія – запорука вашого успіху!
Уявіть на хвилинку ситуацію: ви – власник онлайн-бізнесу з продажу унікального одягу з ручною вишивкою, і не перший день на ринку. У вас в арсеналі крутий сайт, оригінальна назва бренду “Цвіт Папороті” та майстрині з Полісся з золотими руками. Та ніяке фото не передасть якість натуральних тканин та теплоту унікальної української вишивки, тому на запит ринку ви відкриваєте магазин з шоу-румом, де можна приміряти та відчути усе це на дотик. Оформивши приміщення, вивіску вирішили замовити пізніше, вас же і так усі знають. І ось одного разу, повз ваш магазин чисто випадково проїжджає хтось із відомих людей, ...ну нехай це буде Джекі Чан, проїздом. Усі ми знаємо як він любить та цінує українську вишивку. Але він ні сном, ні духом, що поряд така унікальна пропозиція, вивіски ж немає. Вітаю! Сьогодні ваш ідеальний клієнт проїхав повз.
Використовуйте рекламу усюди і завжди! На вулиці, на фасаді, на даху, на вікнах, в приміщенні, додайте на автомобіль. В онлайн-просторі, соціальних мережах та при оформленні офлайн-майданчика, щоб ще більше підвищити ефективність продажів. Тільки комплексне поєднання усіх можливих маркетингових засобів, гарантує потужну синергію вашого бренду!