Світлодіодна реклама в ТЦ: поради і правила  

Дата публікації: 28.03.2019
Дата редагування: 04.12.2024

Торгові центри привертають велику кількість людей, за рахунок зосередження різнопланових торговельних точок, пунктів громадського харчування і розважальних зон в одному місці. Щогодини трафік відвідуваності центру варіюється від 120 000 до 170 000 відвідувачів і більш. Це найбільш вигідне місце рекламного розміщення.

Заголовок

Світлодіодну рекламу в ТЦ неможливо перемкнути або проігнорувати, як у випадку домашнього телебачення, інтернету або преси. Вона має своє місце розташування і ефективно вписується в сформований інтер'єрний образ центру. Основним завданням рекламодавця є максимальне залучення уваги потенційного кола покупців до своєї реклами. Кращим способом рекламування товару або послуги компанії стане реклама на внутрішньому LED-екрані від РВК «Артлайт». Вона виглядає стильно, яскраво і динамічно.

ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМИ В ТОРГОВИХ КОМПЛЕКСАХ

Реклама на LED-екрані повинна в обов'язковому порядку бути узгодженою з представниками торгового комплексу. Це здійснюється шляхом підписання юридичного договору, котрий  докладно визначає:

  • Швидкість поновлення даних;
  • Часовий проміжок трансляції рекламних роликів;
  • Стиль рекламного контента.

Інша документація або дозвола не потрібні. Крім отримання документального підтвердження від директора  комплексу, важливо узгодити: місце установки конструкції, параметри пристрою і монтажні роботи. У конкретних випадках потрібно отримати згоду на показ конкретної реклами.

ЕФЕКТИВНЕ МІСЦЕ УСТАНОВКИ

Досягнення максимального ефекту від роботи світлодіодного дисплея можливо шляхом встановлення пристроїв по всій території торгового центру. Особливо це стосується місць, котрі часто оглядаються відвідувачами:

  • У основного входу в приміщення. Правила грамотного маркетингового ходу полягають в розміщенні реклами на вході, що сприяє залученню зорової уваги відвідувачів, направляючи їх до потрібного відділу для покупки товару, що сподобався. Люди добре реагують на слова: «Розпродаж», «Вигідні пропозиції», «Бонуси». Пропозиції, розміщені у відеороликах відомих брендів, гарантовано змусять відвідувачів заглянути в прорекламований відділ. Багато хто з них обов'язково куплять товар;
  • Поруч з касовими апаратами (в продовольчих точках або інших місцях самостійного обслуговування). Стоячи в чергах, люди знаходяться в стані інформаційного голоду, машинально зчитуючи або звертаючи увагу на будь-яку яскраву або динамічну інформацію;
  • У кафетеріях, піцеріях і інших закладах швидкого обслуговування, розміщуючи екран протилежно до лиця відвідувача;
  • Біля кінотеатру в ТРЦ, в зоні очікування початку сеансу;
  • Установка світлодіодної стіни - залежить від архітектурної будови і розмірів ТЦ. Картинка такого плану моментально притягує погляди, виглядає яскраво і стильно.
ЕФЕКТИВНЕ МІСЦЕ УСТАНОВКИ

LED-пристрої використовуються в декоруванні вітрин. Це красива, сучасна і добре помітна всім глядачам реклама. Вона породжує у відвідувача центру потребу купити рекламований продукт або продемонстровану послугу.

НЮАНСИ УСТАНОВКИ РЕКЛАМИ НА LED-ЕКРАНІ

 Торгового-розважальний комплекс - зона постійного переміщення людей. Важливо, щоб реклама зручно проглядалася відвідувачами на ходу. Відвідувач повинен відразу розуміти суть пропонованої реклами і отриману вигоду після придбання: імідж, статус, зручність, економію бюджету, або виконання бажання.

Демонстроване відео товару або послуги має подаватись вигідно і правдиво. Неграмотно зроблений відеоролик на довгий час відштовхне потенційних клієнтів. Дозвільні можливості LED-дисплеїв на рівні з габаритами - одна з важливих характеристик, що впливають на вибір екрану.

Рекомендована тривалість відеоролика - 10-20 сек. Тривалі відео в великих центрах залишаться непоміченими. Повторність промо-ролика - не більш 5-6 разів на годину. Збільшення цифри повторності відео дасть протилежний результат: люди перестануть дивитися на монітор.

ТИПОВІ ПОМИЛКИ

 Поширені помилки замовників, що знижують або гальмують відсоток зростання продажів:

  1. Плагіат чужого рекламного контента (копіювання). Це формує почуття втрати оригінальності і дилетантства. Продукт виглядає непривабливим і нецікавим для покупця.
  2. Погано продуманий контент. Реклама повинна бути ясною, зрозумілою і такою, що запам'ятовується. Багато зайвих деталей і «засмічена» інформація не залишиться в пам'яті.
  3. Невідповідність рекламованого товару або послуги глядацької аудиторії. Рекламна інформація повинна поширюватися там, де є люди. Реклама, яка відображається в місцях, де її погано видно не принесе бажаного результату і не виправдає покладених на неї надій.
  4. Помилки в стилістиці викладу даних, орфографічні недоліки і недоречне застосування сленгу псує загальне враження про рекламу.