- Українська
- Русский
Завжди існуватиме попит на інвестування у красу та догляд за собою, так як кожна представниця прекрасної статі хоче виглядати доглянуто та стильно. Тому потреба в перукарнях, салонах краси та косметологічних клініках ніколи не зменшується.
Але, як відомо, попит породжує пропозицію, а це означає, що сьогодні виділитися серед величезної кількості вже існуючих салонів не так-то просто. Потенційні клієнтки швидше віддадуть перевагу закладу з яскравою та презентабельною вивіскою, ніж перукарні з табличкою у стилі радянських часів.
Основна аудиторія салонів краси - жінки, хоча на сьогодні кількість чоловічих перукарень і та салонів Barbershop по кількості впевнено доганяє їх. Але це вже зовсім інша історія, інша стаття та інший вид вивісок. Грамотно оформлена рекламна вивіска для beauty-сфери повинна не просто скромно світитися на фоні інших міських об'єктів, а моментально чіпляти погляди перехожих. ЇЇ оформленню слід приділити достатньо уваги та ретельно продумати всі деталі. Саме тоді у споживачів на підсвідомому рівні виникне бажання зайти і перевірити, наскільки ефектна візуальна презентація відповідає ефективності пропонованих послуг та внутрішньому оздобленню приміщення.
Дизайн вивіски перукарні є дуже важливим, зокрема її кольорова гама. Тому при розробці дизайн-проекту потрібно дотримуватися певних норм сприйняття зовнішньої реклами та психології кольору.
Дуже часто замовники питають про світлові об'ємні букви золотого і срібного кольору. Ми не рекомендуємо використовувати такі види плівки, тому що вони з'їдають близько 20-30 відсотків підсвічування букв, а також при увімкненій вивісці вони не будуть схожі на золото і срібло. Наша порада: якщо ж ви все-таки дуже хочете додати розкоші на вивіску, то краще зробити золоті або срібні борти. Можна зробити срібне чи золоте панно з паєток, на якому дуже круто виглядають букви з контражурною підсвіткою. Найчастіше для виготовлення таких вивісок використовуються рожеві, фіолетові та помаранчеві відтінки. У чорно-золотих тонах, як правило, оформляються вивіски люксових салонів. А ось синій, блакитний і зелений вважаються не дуже підходящими кольорами для таких рекламних конструкцій.
Відповідно до закону про захист прав споживачів, на будь-який вивісці повинна бути вказана наступна інформація:
Салони краси в цьому випадку не є винятком. Важливо конкретизувати що це салон краси або перукарня, та обов’язково вказати це під назвою закладу. Потенційні споживачі повинні розуміти, що перед ними саме заклад з надання послуг у сфері краси, а не квітковий магазин або лаунж-кафе.
Найчастіше такі конструкції необхідно погоджувати з власниками приміщень в тій будівлі, де буде розташовуватися підприємство (якщо це житловий будинок).
З досвіду роботи нашої компанії, найчастіше замовники просять зробити креативний шрифт, з незвичайними вензелями та завитками. Найбільш популярні кольори шрифтів: білий, чорний, золотий, срібний, рожевий або червоний. Насамперед, ми радимо не перемудрувати зі шрифтом, так як ваша вивіска в першу чергу повинна читатися перехожими та проїжджаючими повз неї. Важливо розуміти що не кожен вид підсвічування і колір букв підходить для того чи іншого фасаду, тому ми радимо звертатися в компанії де є кваліфікований дизайнер, який підбере для вас правильне підсвічування букв а також їх колір.
Крім основної вивіски ви можете використовувати додатково рекламу в вікна, це може бути як неоновий напис, так і світлова панель фреймлайт зі змінним зображенням, де ви можете змінювати свої сезонні акції або писати переваги вашого салону. Також вдалим рішенням є повнокольоровий світлодіодний екран, де ви можете постійно транслювати рекламу свого салону краси та інші брендові відеоролики. Трендом на сьогодні для закладів сфери моди і краси є такий вид інформаційної реклами як Інста-візитка. Вона здатна зробити всіх ваших відвідувачів підписниками вашого інстаграму.
І найважливіше, пам'ятайте в індустрію краси люди приходять щоб стати красивішими та кращими, тому щоб підвищити довіру і лояльність відвідувачів ваша вивіска повинна бути яскравою та ефектною, так як вона є обличчям вашої компанії. Рекламна вивіска – це ефективний маркетинговий інструмент, за умови, що вона створена досвідченими фахівцями згідно правил.
Пропонуємо прислухатися до рекомендацій рекламних професіоналів РВК Артлайт, які ми щотижня публікуємо на нашому YouTube-каналі. А також радимо переглянути розділ Портфоліо на нашому сайті. Вивіска вашої мрії чекає на вас!