Як рекламні вивіски відображають історію Зальцбурга

Дата публікації: 07.10.2024
Дата редагування: 13.11.2024
Avatar

Автор: Шершун М.

Стаж: 17 років

Сертифікати: Директор компанії

Про автора: Засновник компанії РВК Арлайт

Інші статті: Читати

Зальцбург — місто солі, Моцарта та гірських пейзажів. Саме так розповідають про австрійське місто усі туристичні путівники. Місцеві жителі люблять додавати, що Зальцбург проєктували ченці, а будували самі янголи. І з цим неможливо сперечатися, бо місто дійсно зачаровує уже з перших хвилин. 

Тому хтось їде у Зальцбург заради відпочинку на гірськолижному курорті, хтось заради неймовірних краєвидів засніжених Альп, хтось мріє побувати у місті, де народився відомий композитор Вольфганг Амадей Моцарт, а я — заради однієї вулички. Знаходиться вона в старій частині міста і має назву Гетрейдегассе (Getreidegasse). Її головна особливість — ковані рекламні вивіски на кронштейні. 

Вся річ у тім, що Зальцбург дуже турбується про свою історичну спадщину, тому головною умовою для відкриття магазинів чи бутиків на цій вулиці є шанобливе ставлення до будівель та наявність кованої вивіски. І яким би ти супер молодіжним чи популярним закладом не був — хочеш бути на центральній вулиці міста — роби ковану вивіску. Найяскравішими прикладами дотримання цієї умови є вивіски McDonalds і Zara.

До речі, лев на кронштейні McDonalds зовсім не випадково. У 1635 році у тому приміщенні був розташований відомий та дуже популярний паб “Золотий лев”. Після його закриття на стіні лишився кронштейн з левом — офіційним знаком пивовара. І ось коли приміщення купила мережа McDonalds, вона вирішила зберегти цю історичну деталь та залишила її у своїй рекламній вивісці, додавши лише відому літеру М. Зрештою, спробуй знести кронштейн датований 1635 роком в місті, яке шанує будь-яку історичну пам'ятку.
 

А от про вивіску Zara схожих історій я не чув. Однак якщо придивитися на масивність кронштейна і його оздоблення, можна зробити припущення, що там раніше теж була якась швейна майстерня чи мануфактура. Тут деталі вивіски не настільки випадкові, як у випадку з левом. Ножиці, стрічка, фігури людей — повне відображення бренду одягу.

Ну або ж Zara вирішила віддати частину бюджету виділеного на рекламу, саме на цей варіант вивіски.З моїх особистих спостережень, чим відоміший бренд — тим багатше оформлений його кронштейн. Зрештою, можете переконатись у цьому самі, переглянувши наступне фото вулиці.