- Українська
- Русский
Більш висока відвідуваність зазвичай означає більш високі продажі. Але що, якщо здається, що ваш бізнес продовжує вислизати? Ось кілька корисних порад, які допоможуть збільшити потік клієнтів до вашого бізнесу або відвідуваність вашого закладу.
Пішохідний трафік - це не тільки еквівалент кількості пішоходів в годину пік, а й присутність клієнтів у вашому бізнесі і навколо нього. Очевидно, що фізична присутність покупців у вашому закладі є ключем до успіху вашого бізнесу.
Ми не говоримо, що ви повинні піти і замовити кричущу вивіску і таким чином заявити про себе. Хоча деякі саме так і роблять. Але якщо серйозно, вам потрібно встановити вивіску, яка дійсно буде виділятися на загальному фоні. Повірте, споживачу в більшості випадків важко відволіктися від своїх справ або смартфона щоб прочитати, що написано на вивісці і що продає компанія.
Створюючи рекламну вивіску, ви повинні переконатися, що ваш клієнт може здійснити три речі: побачити, прочитати і зробити.
Побачити: щоб ваші вивіски приносили користь, вони повинні виділятися. Шукайте вдале розміщення і яскраві кольори.
Прочитати: ваш знак повинен бути великим і досить розбірливим, щоб його можна було прочитати за лічені секунди, поки ви проїжджаєте повз. Використовуйте легкі для читання шрифти і не використовуйте занадто багато слів.
Зробити: ваше повідомлення повинно бути достатньо переконливим, щоб потенційні клієнти зайшли в ваш заклад. Або, принаймні, згадали вас наступного разу.
Виконайте наступні дії, і ваша реклама повинна допомогти залучити нових клієнтів і дати вам можливість отримати додатковий дохід.
Якщо ви дійсно хочете бачити результати в своєму трафіку, вам потрібно, щоб преса була на вашому боці. Це означає, що ви повинні зробити щось таке, що викличе резонанс, а також інтерес до вашого бізнесу. Ось невеликий список ідей для мозкового штурму, щоб залучити необхідну увагу:
Хоча це може звучати дико і шалено, немає кращого способу створити новий образ і справити хороше враження на аудиторію, ніж заново відкрити свій бізнес. Якщо ви це зробите, про вас обов'язково напишуть пару статей, особливо якщо ви проінформуєте авторів статей. Заявіть про себе барвисто!
Ще одна важлива порада, на яку слід звернути увагу, особливо з точки зору цифрового маркетингу, - це пропозиції і знижки. Не секрет, що клієнти хочуть отримати максимальну вигоду від своїх грошей, і використання цифрових інструментів - відмінний спосіб рекламувати свої спеціальні пропозиції. Звичайною практикою є те, що люди «стежать» за компаніями в соціальних мережах, таких як Facebook і Instagram, в основному для отримання пропозицій та знижок. Використання соціальних мереж - відмінний спосіб постійно нагадувати їм, що ви пропонуєте, що продається, і про будь-яких спеціальних заходах, які ви можете проводити. Маючи негайний доступ до своєї клієнтської бази, ви можете генерувати потік відвідувачів за допомогою декількох клацань мишкою. Наприклад, припустимо, що сьогодні повільний день і пішохідний рух є невеликим. Пропонуючи угоду через свої соціальні канали, ви можете отримати швидкий приплив і збільшити відвідуваність.
З усіма даними, які ви зберігаєте на комп'ютерах, ви отримуєте базу клієнтів, які підписалися на членські карти і онлайн-знижки. Таким чином у вас є відмінний початок для створення списку розсилки для клієнтів, до яких можна звернутися. Вони купували у вас одного разу і, очевидно, цікавляться видами товарів, які ви продаєте. Скористайтеся цим списком і змусьте цих людей відчути себе особливими, завдяки чому ваш трафік повинен збільшитися.
Хто такі реферали? Referral - це учасник партнерської програми, який зареєструвався за рекомендацією іншого учасника. Така схема маркетингу широко поширена в інтернеті і передбачає реєстрацію на сайтах, що надають якісь послуги. Нарешті, покажіть відвідувачам, що ви цінуєте їх думку і дорожите бізнесом, який вони вам приносять. Запропонуйте їм стимули і мотивацію, щоб вони давали рекомендації своїм друзям і родичам, які також хотіли б відвідати ваш сайт або заклад і дізнатися більше про ваш продукт. Таким чином, ви будете постійно отримувати нові імена і контакти, і у вас буде більше можливостей заробляти гроші в різних областях. Як говорить прислів'я: «Не тримайте всі яйця в одному кошику», якщо ви прислухаєтеся до цієї поради в своєму бізнесі, у вас більше шансів на успіх.
Ми знаємо, що це лише короткий список простих ідей, але ми сподіваємося, що вони допоможуть залучити більше людей до вашого бізнесу і більше грошей до вашого гаманця!