- Українська
- Русский
На сьогодні рекламний ринок за регіональною та навіть континентальною ознаками суттєво відрізняється притаманною йому стилістикою, шармом та особливостями. Кожен куточок світу має свою культурну рекламну спадщину, кожна країна свої рекламні тренди та історію, кожне місто – свої правила та дизайн-код. Як казав знаменитий український кобзар Т.Г. Шевченко: “І чужому научайтеся, і свого не цурайтеся!”. Рекламно-виробнича компанія Артлайт слідкує за новітніми технологіями, впроваджує сучасні методи та застосовує досвід інших країн. Місія нашої компанії – процвітання та розвиток українського бізнесу. Ми піклуємося про архітектуру нашої країни, тому створена нами реклама, не тільки не псує зовнішній вигляд міст, а й прикрашає їх. В даній статті пропонуємо Вам зазирнути в історію американської реклами, і відзначити рекламні вивіски і міста, які стали знаковими завдяки фільмам, кліпам і телешоу.
Вивіска почалася з того, що художники брали пензлі і мазали написи на вітринах магазинів і над входами в будівлі. Ця мазанина перетворилася в галузь з оборотом 37,5 мільярдів доларів, в якій компанії можуть встановлювати вивіски, які включають прямі потоки новин, інтерактивні можливості і штучний інтелект. Але мета завжди залишалася незмінною: об'єднати слова і образи, щоб створити індивідуальність для будівлі, та за рахунок цього збільшити продажі.
Виготовлення вивісок еволюціонувало в XIX і початку XX століть з використанням газового освітлення, а потім і ламп розжарювання, які використовувалися як додаткове освітлення букв. Але бізнес злетів вгору з появою неону, який запалив такі міста, як Лас-Вегас і Нью-Йорк, гігантськими яскравими рекламними знаками. Світлові вивіски казино і готелів на Фремонт-стріт в Лас-Вегасі називають «видовищними». В процесі розвитку технологій, для виготовлення вивіски використовувалися пластик, ПВХ-вініл з трафаретним друком і енергозберігаючі світлодіоди. На сьогодні величезні цифрові рекламні щити, які можна запрограмувати на циклічний перегляд безлічі повідомлень, оживляють цілі фасади.
Деякі рекламні знаки стали настільки знаковими, завдяки фільмам, відеороликам, кліпам чи телешоу, що вони стали невід'ємною частиною ландшафту та асоціацією міста, в якому вони знаходяться.
Ніщо так не передає атмосферу міста Флориди, як готелі в стилі ар-деко в пастельних тонах і неонові вивіски вздовж Оушен-драйв на Маямі-Біч. Все це частина історичного району. Триповерховий готель Colony, побудований в 1935 році, став одним з перших готелів, які залишили свій слід.
Генрі Хохаузер розробив конструкцію в стилі того часу, а також рекламну вивіску готелю у вигляді перевернутої букви T. Квадратна конструкція вивіски готелю Colony Hotel в Маямі-Біч дозволяє бачити неоновий напис по обидва боки, а також з пляжу. Будівля настільки ефектна, що її часто можна побачити в фільмах про сонячні пляжі Маямі-Біч.
Вивіску «Пончик Ренді» діаметром тридцять два фути в Лос-Анджелесі можуть побачити ті, хто прилітає в міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса і ті, хто вилітає з нього.
І якщо люди не бачили цю креативну конструкцію особисто, вони, ймовірно, бачили її в фільмах, музичних кліпах і рекламних акціях. Гігантський пончик був показаний в фільмі «Залізна людина 2» студією Marvel. Вивіска 1953 року виготовлена зі сталевих стержнів, покритих бетоном для басейнів. Нещодавно була виготовлена копія зі скловолокна, щоб поставити на верхівку нового Randy's в сусідньому Дауні. Це класичний приклад програмної вивіски, яка, як і програмна архітектура, оформляється у формі продукту або ідентичності компанії.
Вивіска над готелем Drake прикрашає горизонт Чикаго з 1940 року. Букви в готичному стилі на знаменитому вивісці готелю Drake досягають майже 12 футів у висоту і з 1940 року перебувають на даху знаменитого будівлі в центрі Чикаго.
Вивіска була розроблена і виготовлена фірмою White Way Electric Sign & Maintenance Company. На пофарбованій в білий колір основі були прикріплені неонові літери. Вивіска готелю Drake була відреставрована в 2013 році, а неон був замінений на світлодіодне підсвічування.
Великі, пихаті неонові вивіски – візитна картка міста Невади. Вивіски були настільки важливі для місцевої ідентичності, що законодавчий орган штату назвав неон своїм «елементом держави».
Іноді історії, які стоять за рекламними вивісками, так само цікаві, як і фізичні об'єкти. Наприклад, мотив гітари для Hard Rock Cafes виник з 80-футової вивіски ресторану бренду в Лас-Вегасі, змодельованої на інструменті, що належить Піту Таунсенд з The Who. Гітара Hard Rock була побудована Yesco, сімейною рекламною компанією, заснованою в 1920 році в Солт-Лейк-Сіті, яка також стояла за механічним дивом, відомим як Vegas Vic. 40-футовий ковбой, зведений в 1951 році для казино Pioneer Club, привертав увагу своїм помахом руки і криком: «Привіт, Поднер!» Vegas Vic вабить туристів в казино Pioneer Club в Лас-Вегасі з 1955 року.
Незважаючи на те, що Pioneer Club припинив свою діяльність в 1995 році, Vegas Vic стоїть і залишається місцевою визначною пам'яткою. Феєрія, відома як Vegas Vickie, у вигляді дівчини-селянки була побудована в 1980 році для казино Glitter Gulch, через дорогу від Vegas Vic. У 1994 році неонові ковбой і скотарка можна сказати “одружилися” і тепер вони розміщені поряд. Ви точно не раз бачили їх в культових американських фільмах.
Яскраві вивіски були відмінною рисою Таймс-сквер на протязі десятиліть, і багато туристів відвідують знамениті «перехрестя світу» тільки для того, щоб зробити ефектні фото, побачити усю цю світлодіодну велич на власні очі та відчути сенсорне перезавантаження.
Нью-Йорк є домом для цілого району, відомого своїми рекламними вогнями на весь світ: Таймс-сквер. Більшість цифрових рекламних щитів це стороння реклама компаній, які хочуть, щоб їх продукти були видимі в одному з найпомітніших місць в світі. Цифровий дисплей Nasdaq робить і те, і інше. Встановлений компанією світлодіодного освітлення Saco Technologies в 1999 році, дисплей займає семиповерхову циліндричну частину найбільшої офісної вежі.
Компанія Branded Cities, яка управляє продажами реклами для Nasdaq, повідомила, що щомісячні пакети коштують від 50 000 до 100 000 доларів за 15-секундний рекламний ролик, який запускається кілька разів в день.
Штаб-квартира компанії з виробництва екологічно чистих підлог Interface вшановує природну спадщину Атланти своїм фасадом, що нагадує місцеві дерева, які стояли на цьому місці багато століть назад. Назва компанії в форматі величезних об’ємних букв доповнена брендуванням фасаду з ефектом «міста в лісі» з притаманним Interface екологічним духом у вигляді візерунків з переплетених стовбурів і гілок.
Фасад виконаний з поліефірної плівки на клейовій основі, на яку нанесений малюнок, який нагадує місцеві дерева, що росли на цьому місці багато століть тому. Плівка, нанесена на скло будівлі, дозволяє природному світлу проникати в інтер'єр, захищає від відблисків і сонячного тепла. Рекламна кампанія Interface миттєво зробила будівлю місцевою визначною пам'яткою.