- Українська
- Русский
Дослідження показують, що колір вашого бренду збільшує його впізнавання на 80%. Вірите чи ні, колір, який ви обираєте для представлення свого бренду, говорить багато про що. За допомогою кольорів, ви трішки розповідаєте своїм потенційним клієнтам про філософію свого бренду, навіть не кажучи ні слова.
Вражає, так? Згадайте про класику червоного напису Coca-Cola, золоті арки Макдональдса або зелену русалку Starbucks – ці бренди добре впізнавані через їхній колір. А у Вас є брендбук? Ви коли-небудь задумувалися, які кольори відображають ваш бізнес?
Колір логотипу і відтінок бренду – це два різних поняття! Колір дозволяє запам’ятати бренд, відтінок – відчути його емоції. Для прикладу, Starbucks це кавовий бренд, що дав клієнтам обіцянку – згуртувати їх. Безкоштовний доступ до інтернету, затишна атмосфера для спілкування, зручні столи, музичний супровід... У кожному закладі Starbucks панує атмосфера натхнення, творчості та згуртованості. Це їх емоційний відтінок зеленого кольору логотипу. Розгляньте свій бренд – які кольори ви зараз використовуєте? Які емоції вони викликають? Ваш бізнес співзвучний з цими відтінками? Чи підходить ваша культура до почуттів, які передають ці кольори? Тепер ви можете поглянути на кольорове рішення свого бренду під іншим кутом, що особливо важливо не тільки при виготовленні рекламної вивіски, але й у всій побудові вашого маркетингу та брендингу вцілому.