50 відтінків вашого бренду

Дата публікації: 21.07.2020
Дата редагування: 06.05.2024

Дослідження показують, що колір вашого бренду збільшує його впізнавання на 80%. Вірите чи ні, колір, який ви обираєте для представлення свого бренду, говорить багато про що. За допомогою кольорів, ви трішки розповідаєте своїм потенційним клієнтам про філософію свого бренду, навіть не кажучи ні слова.

Заголовок

Вражає, так? Згадайте про класику червоного напису Coca-Cola, золоті арки Макдональдса або зелену русалку Starbucks – ці бренди добре впізнавані через їхній колір. А у Вас є брендбук? Ви коли-небудь задумувалися, які кольори відображають ваш бізнес?

ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ДАХОВІ КОНСТРУКЦІЇ
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
ОБ'ЄМНІ БУКВИ
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
СТЕЛИ РЕКЛАМНІ
ФАЛЬШФАСАД
ФАЛЬШФАСАД
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
СВІТЛОДІОДНИЙ ВІДЕО-СІТІЛАЙТ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ
ФЛАГШТОКИ ТА ПРАПОРИ

РОЗГЛЯНЕМО 9 ОСНОВНИХ КОЛЬОРІВ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В БРЕНДИНГУ, І ЩО ВОНИ ОЗНАЧАЮТЬ:

  • Помаранчевий - такий колір, як і очікувалося, означає ентузіазм і щастя, грайливість та веселощі. Він часто використовується у товарах для дітей та спорту. Якщо ваш бренд є легким, жвавим і веселим, можливо, оранжевий буде чудовим вибором для вас! Це яскраве, виразне забарвлення, тому оранжеві вивіски виділяються та привертають увагу, що ніколи не зайве, коли мова йде про маркетинг.
  • Жовтий - як і оранжевий, жовтий, теж живий колір. Символізує дух бадьорості та позитивної енергії! Бренди, які хочуть спілкуватися з оптимізмом, використовують жовтий. Наприклад, Best Buy та McDonald's, які мають яскраві, веселі вивіски та створюють щасливе середовище.
  • Червоний - колір, відомий хвилюванням і пристрастю! Багато компаній, які мають глибокі та міцні зв'язки з громадськістю (наприклад, Vodafone, LEGO, Coca-Cola) використовують червоний колір. Коли справа доходить до вивісок і маркетингу, червоний створює відчуття нагальності і змушує людей зупинятися та звертати увагу.
  • Зелений - колір, який як ніякий інший символізує "свіжість" та "здоров’я". Усе зелене асоціюється з екосистемою, природою та навколишнім середовищем, а також речами, пов’язаними із життєвим благополуччям. Зелений колір визначає такі бренди, як Whole Foods Market і Fresh Express Salad, а також логотип, як символ "recycle-reduce-reuse". Це має сенс, чи не так? Колір також використовується для заспокоєння та відпочинку – ідеально підходить для таких місць, як Starbucks, а також спа-салонів та студій йоги.
  • Фіолетовий - "Royalty", "шляхетність", "правильність" - це всі слова, які приходять на розум, коли ми бачимо колір фіолетового кольору. Розглянемо бренд Hallmark, який представлений фіолетовим написом із золотою короною. Цей колір також означає багатство та статус, тому його часто використовують у фінансових галузях. Фіолетовий також, як відомо, використовується для позначення таємниці – глибокий фіолетовий логотип каналу SyFy – чудовий приклад.
  • Синій - коли ви бачите такі логотипи, як Ford, Chase Bank, PayPal, HP, про що ви відразу думаєте? Надійність, впевненість і якість, чи не так? Це ті почуття, які стимулює синій колір! Якщо солідарність та стабільність – це те, що ви хочете передати, блакитний буде чудовим кольором для створення бренду.
  • Білий (срібний) - як і слід було очікувати, білий часто означає чистоту. Згадайте продукти Dove. Білий з натяком синього кольору – така комбінація символізує простоту і досконалість. Білий, з елементами срібного – чудово відображають такі бренди як Apple і Swarovski. Білий виділяється і вимовляє тонким, але потужним способом.
  • Чорний - зазвичай чорний досить сміливо символізує силу та владу. Кожна жінка має "маленьке чорне плаття" у своїй шафі, і кожен чоловік має елегантний чорний костюм – це означає вишуканість у житті та бізнесі. Такі бренди, як D&G, Chanel та The Ritz-Carlton, є відмінними прикладами бізнес-брендів, логотип та репутація яких побудовані навколо чорного кольору.
  • Коричневий (золотий) - що ви відразу думаєте, коли бачите логотип компанії UPS або букви COACH на одязі? Міцний, сильний, надійний? Коричневий колір пропонує владу на ринку і передбачає надійність. Це також може бути використано для передачі "земного" або "природного" відчуття навколишнього середовища або бренду.

Колір логотипу і відтінок бренду – це два різних поняття! Колір дозволяє запам’ятати бренд, відтінок – відчути його емоції. Для прикладу, Starbucks це кавовий бренд, що дав клієнтам обіцянку – згуртувати їх. Безкоштовний доступ до інтернету, затишна атмосфера для спілкування, зручні столи, музичний супровід... У кожному закладі Starbucks панує атмосфера натхнення, творчості та згуртованості. Це їх емоційний відтінок зеленого кольору логотипу. Розгляньте свій бренд – які кольори ви зараз використовуєте? Які емоції вони викликають? Ваш бізнес співзвучний з цими відтінками? Чи підходить ваша культура до почуттів, які передають ці кольори? Тепер ви можете поглянути на кольорове рішення свого бренду під іншим кутом, що особливо важливо не тільки при виготовленні рекламної вивіски, але й у всій побудові вашого маркетингу та брендингу вцілому.